Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - گرگان - ايرنا - نماينده ولي فقيه در گلستان و امام جمعه گرگان گفت: مردم سيل زده مناطق گوناگون اين استان همچنان به دريافت کمک هاي مردمي و دولتي احتياج دارند و نبايد روند توزيع اين کمک قطع شود.

به گزارش خبرنگار ايرنا، آيت الله سيدکاظم نورمفيدي در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته گرگان اظهار داشت: از ابتداي وقوع سيلاب، گروه هاي مردمي، دولتي، بسيج، سپاه و ارتش در حال امدادرساني و کمک به آسيب ديدگان بوده و نمونه کاملي از نوع دوستي و وظيفه شناسي را به نمايش گذاشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نماينده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبري افزود: اهالي گميشان و خواجه نفس هم اتحاد شگفت انگيز خود را در اين سيل نشان دادند و با اجراي طرح سيل بند با کيسه هاي شني، مانع از ورود آب به شهرهاي خود شدند.
امام جمعه گرگان ادامه داد: حجم آب وارد شده به شهرهاي گميشان و آق قلا به اندازه اي است که شايد تخليه کامل آن ماه ها به طول بينجامد و در اين شرايط، تداوم کمک به مردم آسيب ديده از سيل اين شهرها ضروري است.
آيت الله نورمفيدي با تقدير و تشکر از پيام تسلي بخش و راهبردي مقام معظم رهبري، حمايت و همراهي مراجع عظام تقليد، حوزه هاي عليمه، شخصيت ها، مسوولان و مردم همه استان هاي کشور گفت: در اين مدت برخي مسوولان وعده هايي به سيل زدگان دادند که اميدواريم اين قول ها در زماني کوتاه عملي شود.
نماينده ولي فقيه در گلستان بيان کرد: يکي از مهمترين تصميماتي که در اين رابطه بايد گرفته شود، اجراي طرح هاي پيشگيرانه براي جلوگيري از تکرار سيل در گلستان است.
امام جمعه گرگان افزود: شايد در چند سال آينده هيچ اتفاق مشابهي در گلستان نيفتد اما نبايد باعث شود از تلاش براي رفع عوامل بروز اين حادثه خودداري گردد .
آيت الله نورمفيدي ادامه داد: لايروبي گرگانرود و ديگر روخانه هاي بزرگ استان و جلوگيري از ساخت و ساز در حريم رودخانه، از جمله راهکارهاي جلوگيري از تکرار دوباره سيل در گلستان است.
نماينده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبري گفت: مطابق اعلام هواشناسي، بارندگي اخير گلستان در 70 سال اخير بي سابقه بود اما برنامه دقيق و کارشناسانه براي مهار حجم آب ناشي از اين بارش مي توانست از وقوع خسارت جلوگيري کند.
3091
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۵۰۹۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لحظه تصادف مرگبار و فوت یک امام جمعه

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 9 حجت‌الاسلام دهقان امام جمعه شهر بلوک جیرفت روز گذشته در سانحه تصادف جان باخت. لحظات این تصادف که با خروج یک خودرو از فرعی به اتوبان و وقوع برخورد شدید رخ داد را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • لحظه تصادف امام‌جمعه شهر بلوک جیرفت
  • لحظه تصادف مرگبار و فوت یک امام جمعه
  • برگزاری دومین دوره مسابقات اسکواش «گرگان‌جونیور» در گلستان
  • تزکیه و تعیلم اصلی‌ترین کار همه امامان
  • فعالیت پایلوت ۸ خانه محیط زیستی در گلستان
  • پیش بینی افزایش نسبی و تدریجی دما در استان گلستان
  • اردوی جهادی چشم پزشکان تهرانی در گرگان
  • ویژگی‌های یک نماینده شایسته در مجلس چیست؟
  • اردوی جهادی چشم پزشکان تهرانی در گرگان
  • به صرف لبخند ؛ اردوی جهادی چشم پزشکان تهرانی در گرگان