Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-03@16:11:06 GMT

همه تلاش ها برای حل مشکل باید معطوف باشد

تاریخ انتشار: ۹ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۵۱۲۱۹

همه تلاش ها برای حل مشکل باید معطوف باشد

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، امیر دریادار خانزادی فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش دقایقی قبل وارد فرودگاه بین المللی گرگان شد و گفت:باید وحدت و همدلی حفظ شود و هرکسی را مقصر این حادثه ندانیم و باید همه تلاش‌ها برای رفع این مشکل باشد.
امیر دریادار خانزادی افزود:دریای خزر، دریایی است که همه از آن بهره‌مند هستد و از برخی جهات مانند دریای جنوب نیست و محدودیت دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت:با حادثه ناوشکن در دماوند و حادثه پیش آمده باعث شد تا با هدف گذاری باجه در حال ساخت است که نیمه اول سال ۹۸ قابل استفاده است که از بروز چنین حوادثی جلوگیری خواهد کرد.
وی ادامه داد: قطعا بخش‌های دولتی هم برنامه ریز‌ها و هدف‌هایی را دنبال و اقدام می‌کنند.
وی در پایان در خصوص مسموم بودن برخی از شبکه و کانال مجازی گفت:لطفا به شایعات توجه نکنند چرا که تلاش‌های همه جانبه را تخریب خواهد کرد.
امیر دریادار خانزادی اکنون با بالگرد از مناطق سیل زده گلستان بازدید می‌کنند.   انتهای پیام /گ   حضور امیر دریادار خانزادی  فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش در گلستان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی دریایی سیلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۵۱۲۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حادثه یسنا مصداق بارز همدلی، نوعدوستی و همبستگی است

محمد آخوند احمدی امام جمعه اهل سنت کلاله در پیام خود با قدردانی از تلاش‌های بی وقفه برای پیدا کردند این دختر ۴ ساله‌ای این اقدام را مصداق بارز همدلی، نوعدوستی، اتحاد و همبستگی بیان کرد.

سید نجیب حسینی نماینده منتخب مردم کلاله، مینودشت، گالیکش و مراوه تپه نیز در پیامی از نیرو‌های امدادی انتظامی و مردمی و تلاش‌های بی وقفه برای یافتن یسنا قدردانی کرد.

یسنا دختر بچه چهار ساله ساکن روستای یلی بدراق کلاله عصر روز یکشنبه در کنار مزارع کشاورزی هنگامی که مادرش مشغول چیدن نخود بود مفقود شد و عصر دیروز پنجشنبه سیزدهم اردیبهشت با تلاش امدادگر کایت سوار پیدا شد.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • حادثه یسنا مصداق بارز همدلی، نوعدوستی و همبستگی است
  • هشدار امیر دریادار سیاری درباره تلاش «دشمنان» برای «کنترل اذهان جوانان ایران»
  • هشدار سازمان هواشناسی نسبت به افزایش سرعت وزش باد و ارتفاع امواج دریای خلیج فارس
  • برای حل مشکل مسکن کارگران از ظرفیت تعاونی‌ها استفاده شود
  • خروج ناوهای اروپایی از دریای سرخ؛ نوبت به هلند رسید
  • خروج ناو‌های اروپایی از دریای سرخ؛ نوبت به هلند رسید
  • جنگ دریایی بی‌سابقه میان یمن و آمریکا و انگلیس | در ۴۸ساعت گذشته در دریای سرخ چه گذشت؟
  • تحولات غزه؛ محور رایزنی تلفنی امیر قطر و رئیس‌جمهور مصر
  • پسرفت دریای خزر مشکل بنادر مازندران
  • بازدید امیر دریادار سیاری از گروه مخابرات ارتش