Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-30@01:05:45 GMT

۱۶۸ هزار قرص غیر مجاز در پیرانشهر امحا شد

تاریخ انتشار: ۹ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۵۱۴۶۷

۱۶۸ هزار قرص غیر مجاز در پیرانشهر امحا شد

سرپرست شبکه بهداشت و درمان پیرانشهر از امحاء 168 هزار قرص چاقی غیر مجاز دراین شهرستان خبرداد.
دکتر سیدمحمد حسینی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا منطقه آذربایجان غربی گفت: در طی بازدید سلامت نوروزی با همکاری اداره نظارت بر اماکن عمومی شهرستان 168000 قرص غیرمجاز چاقی کشف و ضبط گردید.
وی در ادامه افزود:ارزش ریالی محموله کشف شده 560 میلیون ریال می باشد که بعد از دستور دادستان شهرستان توسط بازرسین و نمایندگان پلیس اطلاعات و مرکز بهداشت ایت شهرستان امحاء گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حسینی با اشاره به اینکه بازرسی ها به طور مستمر در شهرستان پیرانشهر ادامه خواهد داشت، گفت:  که در صورت مشاهده تخلف و عرضه داروهای غیرمجاز به ویژه در عطاری های پیرانشهر تیم بازرسی این شهرستان از طریق مراجع قضایی نسبت به پلمپ واحدهای متخلف اقدام خواهد کرد.
انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 آذربایجان غربی چاقی شبکه بهداشت و درمان کشف و ضبط پیرانشهر 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۵۱۴۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی مسائل و مشکلات روستا‌های پیرانشهر با حضور مدیر کل بنیاد مسکن استان آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،جلسه بررسی مسائل و مشکلات حوزه روستا‌های شهرستان با حضور فرماندار پیرانشهر، "علیرضا مقدم"مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان، بخشداران مرکزی و لاجان و کارشناسان و مسؤلان مربوطه در محل فرمانداری برگزارشد.   در این جلسه مسائل متعدد حوزه روستایی از جمله: تشویق مردم به استفاده از تسهیلات مسکن روستایی و آسان کاری در این خصوص، افزایش سهمیه قیر رایگان جهت آسفالت معابر روستاها، صدور سند ساختمان مسکونی روستایی و توجه ویژه به این حوزه، احداث دیوار حفاظتی و ساحلی در روستا‌های دارای شرایط حاد، مشکلات تجهیز و احداث ساختمان بنیاد مسکن شهرستان مورد بحث و بررسی قرار گرفت و تصمیماتی هم در این خصوص اتخاذ گردید.

دیگر خبرها

  • بررسی مسائل و مشکلات روستا‌های پیرانشهر با حضور مدیر کل بنیاد مسکن استان آذربایجان غربی
  • توسعه خط انتقال آب روستای آبخورده شهرستان پیرانشهر
  • کشف یک کارگاه تولید همبرگر غیر مجاز در نظرآباد
  • جریمه فوق‌سنگین برای رمز ارزهای غیرمجاز
  • فرآورده‌های گیاهی غیر مجاز اعلام شد
  • علت اصلی ساخت و ساز غیرمجاز در مازندران چیست؟
  • هرنوع قرارداد رهن و اجاره با اتباع خارجی غیرمجاز ممنوع است
  • اعلام اسامی فرآورده‌های سلامت غیر مجاز
  • اسامی فرآورده‌های سلامت غیر مجاز اعلام شد
  • اعلام فرآورده‌های گیاهی درمانی غیر مجاز