Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-28@14:09:12 GMT

مسوولان بيش از پيش با ظلم و فساد مبارزه کنند

تاریخ انتشار: ۹ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۵۱۴۸۱

مسوولان بيش از پيش با ظلم و فساد مبارزه کنند

خبرگزاري آريا - اصفها - ايرنا - امام جمعه موقت اصفهان گفت:مسوولان نظام اسلامي بايد بيش از پيش و با قوت و قدرت با هر گونه ظلم و ستمي مبارزه کنند.

به گزارش ايرنا، حجت الاسلام والمسلمين سيد مجتبي ميردامادي در نماز جمعه اصفهان افزود: وجود ظلم و فساد در جامعه باعث ايجاد ياس و نااميدي در مردم مي شود.
وي تصريح کرد: يکي از مهمترين اهداف دشمن، ترويج ياس و نااميدي در جامعه است و مسوولان بايد با عملکرد خود مانع بروز اين امر در ميان مردم شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


امام جمعه موقت اصفهان با اشاره به اين که در روزهاي گذشته منکرات و خلاف هايي در شهر ديده و گزارش شده است، اظهارداشت: مسوولان شهر نبايد با عنوان خوشي مردم دست به هر اقدام خلافي بزنند و در مقابل آن سکوت کنند.
به گفته وي در روزهاي گذشته عده اي در ميدان انقلاب اصفهان به صورت مختلط اقدام به رقص و پايکوبي کردند.
حجت الاسلام ميردادمادي با اشاره به اين که بايد به فکر مردم گرسنه و مستحق باشيم، بيان کرد : مسوولان بايد شادي و خوشي را با ارائه پول، لباس و مواد غذايي به مردم مستحق ارائه کنند.
وي با بيان اين که ملت ايران بيش از 300 هزار شهيد در راه اسلام تقديم کرد، خاطرنشان کرد: امروز نبايد به عقب برگرديم و خاطره هاي بسيار وحشتناک زمان طاغوت را زنده کنيم.
امام جمعه موقت اصفهان با انتقاد از دوچرخه سواري بانوان در اصفهان اضافه کرد: ارائه دوچرخه به بانوان توسط شهرداري نوعي ترويج فساد است و همه مراجع تقليد هم اين کار را جايز ندانسته اند.
وي با بيان اين که اختلاط زن و مرد و ايجاد مزاحمت براي همسايگان حرام است، اضافه کرد: اين گونه افراد بايد بدانند که ملت ايران تا حدي در مقابل منکرات و بي حجابي ها ساکت مي مانند.
حجت الاسلام ميردادمادي تصريح کرد: مرزهاي فرهنگي همچون مرزهاي جغرافيايي نياز به مراقبت دارد و شبيخون فرهنگي به مراتب خطرناکتر از حمله نظامي است.
وي اضافه کرد: دشمن نقشه هاي شومي براي ملت ايران کشيده و بدنبال اين است که فرهنگ جامعه ما را به آرامي عوض کند.
امام جمعه موقت اصفهان با بيان اينکه برخي از نخبگان به شعار مرگ بر آمريکا اعتراض دارند، گفت: آمريکا دشمن اصلي و واقعي ملت ايران است و پيش از انقلاب خيانت هاي بسياري به ايران اسلامي کرده است.
وي گفت: نبايد از گفتن مرگ بر آمريکا بترسيم و اين شعار بايد در همه مساجد گفته شود.
حجت الاسلام ميردادمادي افزود: انقلاب اسلامي با هدف احياي ارزش ها و عدالت اجتماعي جريان يافت و در اين راه با قدرت به راه خود ادامه مي دهد.
وي بيان کرد: عده اي در کشور حرف از کنار گذاشتن اقتدار موشکي و نظامي مي زنند و مدام بودجه هاي قواي نظامي و انتظامي را کم مي کنند.
امام جمعه موقت اصفهان افزود: کساني که اين حرف ها را مي زنند بدنبال ايجاد تفرقه بين قواي مسلح هستند.
حجت الاسلام ميردامادي با اشاره به اين که ما با دل بستن به اروپايي ها و پيروي از فرهنگ غرب مخالفيم، اظهارداشت: همه بايد زير چتر اسلام ، رهبري و ولايت فقيه بياييم و با ظلم و ستم مبارزه کنيم.
امام جمعه موقت اصفهان در ادامه با اشاره به سيل ويرانگر در استان هاي گلستان و مازندران اضافه کرد: اين امتحان عظيم الهي براي همه ما بود.
وي گفت: مردم بايد کمک هاي خود را از طريق موسسه هاي مورد پذيرش به سيل زدگان ارائه کنند.
وي با تسليت شهادت امام هفتم امام موسي بن جعفر(ع) افزود: اين امام بزرگوار داراي فضايل و کمالات بسياري است که سال ها عمر خود را در اسارت بود و همواره تقواي خدا و اخلاص در عمل را پيشه کرد و در راه ترويج دين اسلام تلاش کرد.
امام جمعه موقت اصفهان با اشاره به فرا رسيدن عيد مبعث در 27 رجب بيان داشت: خداوند در اين روز رسالتش را بر حضرت محمد(ص) تمام و تمام علم و محبتش را بر بندگانش عطا کرد.
/6026/7150
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۵۱۴۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهید مطهری الگو و نمونه معلم تراز انقلاب اسلامی است

حجت‌الاسلام احمد نظری امام جمعه موقت شاهرود گفت: معلم تراز انقلاب اسلامی فردی است که مخاطب خود به ویژه نسل جوان و دانشجویان را به علم، تقوا، تربیت و آن‌چه مورد رضایت خدا در همه عرصه‌ها است، دعوت کند.

وی به ۱۲ اردیبهشت روز جهانی کار و کارگر اشاره کرد و گفت: کارگران رزمندگان عرصه اقتصادی هستند و کارگری مجاهدت در راه خدا است.

امام جمعه موقت شاهرود به سفر آیت الله رییسی رئیس جمهور به استان سمنان در هفته گذشته اشاره کرد و افزود: ۳۳ درصد از مصوبات این سفر به شهرستان شاهرود اختصاص یافت.

وی با بیان اینکه مسوولان این مصوبات را برای مردم تبیین کنند، ابراز کرد: مردم شاهرود تا ۶ ماه آینده میزان جذب اعتبارات این سفر را از مسوولان پیگیری می‌کنند

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • اکران مردمی آپاراتچی در اصفهان با حضور عوامل فیلم
  • تحقق شعار جهش تولید با مشارکت مردم نیازمند توجه به مسئله کار و کارگران است
  • شهید مطهری الگو و نمونه معلم تراز انقلاب اسلامی است
  • معلمان و کارگران، افسران جنگ فرهنگی و اقتصادی هستند
  • گلوگاه‌های فساد را ببندید
  • مبارزه جدی برای مقابله با فساد
  • تاکید امام جمعه موقت گرگان بر عمل به توصیه‌های رهبر معظم انقلاب برای ریشه‌کنی فساد در کشور
  • جذب نیروی بومی در صنایع شهرستان جم بسیار پایین است
  • آمریکا به معنای واقعی شیطان بزرگ است
  • دولت سیزدهم در مبارزه با فساد کارنامه خوبی ارائه دهد