Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@11:36:54 GMT

رئیس کمیته انضباطی فوتبال: باشگاه ها مروج اخلاق باشند

تاریخ انتشار: ۹ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۵۱۸۰۶

رئیس کمیته انضباطی فوتبال: باشگاه ها مروج اخلاق باشند

آستارا - ایرنا - رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ایران گفت: اخلاق مداری باید مورد توجه باشگاه های فوتبال و کادر فنی آنها باشد و ورزشکاران ، پیشکسوتان خود را الگو قرار دهند.

به گزارش خبرنگار ایرنا اسماعیل حسن زاده روز جمعه در آئین تجلیل تیم فوتبال باشگاه شهرداری آستارا در هتل اسپیناس این شهرستان افزود: باشگاه های فوتبال در کشور باید از مدیریت، امکانات، ساختار، کادر فنی، تماشاگر و بازیکنان خوب و توانمند برخوردار باشند و این عوامل در پیشبرد امور آنها تاثیرگذار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد: تکنیک و تاکتیک خوب بازیکنان امری گذرا و ظاهری است اما اخلاق و منش آنها ماندگار و ابدی است و آموزش در حوزه قوانین فوتبال نباید فراموش شود.
وی بیان کرد: وجود تماشاگر و هوادار برای باشگاه های فوتبال باعث انگیزه مضاعف در فوتبالیست ها می شود و تیم هایی نظیر سایپا و پیکان از ساختار مدیریت خوبی برخوردارند اما از وجود تماشاگران و تشویق های آنها بی بهره هستند.
حسن زاده گفت: شهرستان آستارا از فرهنگ و موقعیت ممتاز برخوردار است و باید ورزشگاه خوب و مدرنی متناسب با آن ساخته شود.
حسن اشجاری سرمربی تیم فوتبال شهرداری آستارا هم گفت: این تیم با کسب 27 امتیاز از 12 بازی، در رده نخست گروه خود قرار دارد و برای صعود به لیگ دسته دوم کشور امیدوار هستیم.
وی افزود: با حمایت های شهرداری و شورای اسلامی شهر آستارا، برای این تیم ردیف بودجه مستقل اختصاص یافته و دارای هیات مدیره خوش فکری است و امیدواریم حمایت های مادی و معنوی استمرار داشته باشد.
بازیکنان، کادر فنی و هیات مدیره تیم فوتبال باشگاه شهرداری آستارا با حضور محمد رویانیان مدیر عامل سابق باشگاه پرسپولیس، پایان رافت بازیکن پیشکسوت و اسبق این باشگاه و جمعی از مسئولان این شهرستان تجلیل شدند.
شهرستان آستارا با 91 هزار نفر جمعیت و سه هزار و 500 ورزشکار ساماندهی شده در منتهی الیه غرب استان گیلان قرار دارد.
7105 / 7124/2007

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش ترويج اخلاق باشگاه هاي فوتبال آستارا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۵۱۸۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان رقابت‌های فوتبال روستایی شهرستان مریوان

 مسابقات فوتبال جام روستایی شهرستان مریوان با شرکت ۲۶ تیم از روستا‌های شهرستان‌های مریوان، سروآباد و شویشه برگزار شد و از سوی مردم این منطقه مورد استقبال فراوانی قرار گرفت.

 دیدار فینال این رقابت‌ها بین ۲ تیم «چوین» و «نی» برگزار شد که تیم «نی» توانست با سه گُل بدون دریافت هیچ گُلی حریف خود را شکست دهد و عنوان قهرمانی را بدست آورد.

جایگاه دوم این رقابت ها به تیم «چوین» رسید و تیم «به رده سپی» نیز در جایگاه سوم ایستاد.

 معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای اداره کل ورزش و جوانان کردستان در این مراسم اظهار کرد: مواردی همچون اخلاق مداری، همبستگی و اتحاد که به عنوان شعار مسابقات نیز تعیین شده بود از سوی تیم‌های شرکت کننده به خوبی رعایت شد.

فرزاد خاکی گفت: شاهد صحنه‌های دیدنی در این مسابقات بودیم و این مسئله نمایانگر ترویج فرهنگ اخلاق مداری در میادین ورزشی است.

در آیین اختتامیه مسابقات فوتبال روستایی شهرستان مریوان «بیژن ذوالفقارنسب» پیشکسوت نامدار رشته فوتبال استان کردستان و کشور حضور داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • پایان رقابت‌های فوتبال روستایی شهرستان مریوان
  • قنبرزاده: باشگاه‌ها برای بیانیه‌نویسی مسابقه گذاشته بودند
  • حکم سنگین علیه دروازه‌بان استقلال چگونه صادر شد؟
  • علی دایی: اجازه نمی‌دهم زور بگویند!
  •  شمس‌آذر قزوین به جریمه نقدی محکوم شد
  • محرومیت و جریمه نقدی کمیته انضباطی برای رحمان احمدی
  • جریمه سنگین دروازه‌بان تیم ملی در جام جهانی
  • مسابقه آلومینیوم اراک و پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار می‌شود
  • مسابقه آلومینیوم اراک و پرسپولیس با حضور تماشاگر برگزار می‌شود
  • جریمه نقدی کمیته انضباطی برای حسینی