Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-26@20:44:59 GMT

تردد در جاده های همدان 20 درصد افزایش یافت

تاریخ انتشار: ۹ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۵۲۰۲۲

تردد در جاده های همدان 20 درصد افزایش یافت

مصطفی پناهنده روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: همزمان با آغاز طرح سفر‌های نوروزی از 25 اسفند تاکنون در استان همدان هفت میلیون و 462 هزار تردد خودرو‌های سبک و سنگین ثبت شده است.
وی افزود: بیشترین میزان ثبت تردد در جاده‌های استان همدان مربوط به روز‌های 28 و 29 اسفند ماه است.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان یادآور شد: در این مدت جاده‌های همدان ساوه و همدان به سه راهی بهار بیشترین محل عبور خوردو‌ها در تعطیلات نوروز تا به امروز هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


پناهنده با بیان اینکه در چند روز اخیر برای بازگشایی راه‌های استان بیش از 400 نیروی اداره کل راهداری تلاش کردند، گفت: در این مدت 280 دستگاه برف روب، نمک پاش و سایر دستگاه‌های راهداری برای بازگشایی راه های استان در بارش های جوی آماده به کار هستند.
سامانه تلفنی 141 به صورت 24 ساعته آماده پاسخگویی از آخرین وضعیت جاده های کشور است؛ همچنین سامانه پیامکی 1000141 آخرین وضعیت و اطلاعات جاده های کشور را در اختیار مردم می گذارد.
پایگاه اینترنتی www141.ir نیز علاوه بر اطلاعات وضعیت جاده ها، وضعیت جاده ها را به صورت تصویری در اختیار مردم قرار می دهد.
در طرح نوروزی امسال 25 پایگاه و 50 تیم راهداری، 285 خودروی راهداری، 12 دستگاه خودروی گشت و 516 نفر نیرو در استان همدان فعال هستند.
9904/2087
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 استان همدان تعطیلات نوروز جاده های استان راهداری و حمل و نقل جاده طرح نوروزی 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۵۲۰۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت جاده‌ها؛ تردد روان در محورهای چالوس و هزار

به گزارش خبرنگار مهر، ترافیک در محور فیروزکوه مسیر (جنوب به شمال) محدوده گیلاوند سنگین گزارش شده است.

همچنین تردد در محورهای چالوس، هراز، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت (رفت و برگشت) روان و محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی است.

آخرین وضعیت جوی ترافیکی سایر محورها، ترافیک در آزادراه کرج - قزوین حدفاصل پایانه شهید کلانتری تا حصارک، آزادراه قزوین - کرج حدفاصل مهر ویلا تا ساسانی و محور تهران - پاکدشت محدوده خاور شهر سنگین است.

همچنین براساس آخرین اطلاعات از وضعیت جوی، برخی از محورهای استان‌های فارس، خراسان شمالی، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، کرمان و یزد دارای بارش باران است.

کد خبر 6088447 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • ثبت بیش از ۶۴ میلیون تردد در جاده های مازندران
  • تردد بیش از ۱۹ میلیون خودرو از محورهای مواصلاتی استان البرز
  • آخرین وضعیت جاده‌ها؛ تردد روان در محورهای چالوس و هزار
  • ثبت بیش از ۶۴ میلیون تردد در جاده‌های مازندران
  • تردد بیش از ۱۹ میلیون خودرو از محورهای مواصلاتی البرز
  • افزایش ۱۳ درصدی تردد خودروها در جاده‌های لرستان
  • تردد روان در جاده‌های فارس
  • همه جاده‌های گلستان باز است/تردد در محور توسکستان فقط با زنجیرچرخ
  • آغاز عملیات تعریض جاده کوشکک در گتوند
  • این جاده اصفهان هم سیلابی شد | وضعیت تردد خودروها را ببینید | تصاویر