Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-03@03:40:04 GMT

آزادی: گلر یمن مقابل ما شیر شده بود!

تاریخ انتشار: ۹ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۵۲۶۴۲

آزادی: گلر یمن مقابل ما شیر شده بود!

محمدرضا آزادی مهاجم جوان تیم امید می گوید اگر بی تجربگی نمی کردند می توانستند در ۲۰ دقیقه ابتدایی مقابل هر سه تیم‌ گروه گلزنی کنند.

محمدرضا آزادی در گفتگو با "ورزش سه"، درباره بازی تیم‌ ملی امید مقابل عراق اظهار کرد: تیم عراق تیم خوبی بود و نمی شود آن ها را نادیده گرفت؛ در کل تمامی تیم های گروه ما تیم های خوبی بودند و آمده بودند تا به مرحله بعدی صعود کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما هدفمان این بود که عراق را ببریم ولی توپ هایمان به گل نرفت و عراقی ها هم خوش شانس بودند؛ متاسفانه خودشان را زیاد زمین می انداختند و وقت تلف می کردند تا با یک مساوی صعود کنند.

 

وی ادامه داد: ما کلا به این فکر می کردیم که صعود کنیم چرا که بهترین تیم گروه بودیم ولی می ترسیدیم که خدای نکرده یک درصد نتوانیم صعود کنیم و حذف شویم. واقعا تیم‌ما خیلی خوب بازی کرد و ناراحت کننده بود اگر حذف می شدیم چرا که واقعا می خواهیم که به المپیک صعود کنیم.

 

آزادی درمورد تعداد گل های کم تیم ملی امید در دو دیدار ابتدایی مرحله انتخابی المپیک ابراز کرد:  من خودم که هر کاری کردم توپ هایم جلوی یمن به گل نرفت و گلر یمن شیر شده بود در آن بازی! در کل اگر توپ هایمان به گل می رفت به یمن و ترکمنستان می توانستیم ۴-۵ گل بزنیم؛ اگر بچه ها بی تجربه نبودند جلوی تمامی تیم ها در ۲۰ دقیقه ابتدایی می توانستیم گلزنی کنیم ولی توپ هایمان متاسفانه تبدیل به گل نمی شد.

 

او یادآور شد: بازی های تدارکاتی خوبی قبل از مسابقات داشتیم و فکر می کنم باید آن قدر بازی کنیم تا بچه ها با هم هماهنگ تر شوند. خدا را شکر مسئولان تیم تلاش کرده بودند تا امکانات خوبی داشته باشیم و من بابت این موضوع از آن ها ممنونم.

 

وی در رابطه با شانس صعود ایران به المپیک هم عنوان کرد: ما همه سعی مان را می‌کنیم تا به المپیک صعود کنیم و جو بین بچه ها بسیار خوب است و می توانیم که از پس این کار بربیاییم.

 

مهاجم جوان سرخ پوشان تبریزی در پایان راجع به بازی این هفته تیمش مقابل استقلال خوزستان هم گفت: تیم حریف تیم قابل احترامی است ولی از آن جایی که هدف ما قهرمانی است باید همه تیم ها را ببریم. این بازی هم من در خدمت تیم هستم و باید دید نظر سرمربی تیم راجع به بازی کردن یا نکردنم چیست.

تراکتورسازی تبریز محمدرضا آزادی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تراکتورسازی تبریز محمدرضا آزادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۵۲۶۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بالاتر از لالیگا؛ صعود سری آ به رتبه دوم رنکینگ یوفا

پیروزی فیورنتینا مقابل بروخه در لیگ کنفرانس اروپا و تساوی آتالانتا مقابل مارسی در لیگ اروپا سرانجام جایگاه سری آ در رنکینگ یوفا را ارتقا داد.

در پایان دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا، لیگ اروپا و لیگ کنفرانس اروپا در فصل ۲۰۲۳/۲۴، جدیدترین رنکینگ لیگ ها از سوی یوفا اعلام شد. با توجه به عملکرد 5 ساله تیم های هر کشور در مسابقات اروپایی، رنکینگ لیگ های داخلی مشخص می شود.

بعد از سال ها، سری آ در جمع دو لیگ برتر رنکینگ یوفا قرار گرفت و لالیگا به رتبه سوم سقوط کرد. لیگ برتر انگلیس همچنان با اختلاف در صدر رنکینگ بهترین لیگ های اروپا قرار دارد اما لالیگا در ادامه روند نزولی خود به  رتبه سوم سقوط کرد و رتبه دوم را به سری آ تحویل داد. در ابتدای فصل آینده و با حذف امتیازات فصل ۲۰۱۹/۲۰، سری آ بازهم اختلاف خود با لالیگا را افزایش خواهد داد.

جدول رنکینگ لیگ های اروپایی بر اساس سیستم امتیازدهی یوفا

 

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • اوسمار با صلیب مقابل سپاهان در آزادی (عکس)
  • بالاتر از لالیگا؛ صعود سری آ به رتبه دوم رنکینگ یوفا
  • ادین ترزیچ: فقط در صورت صعود شایسته تعریف و تمجید هستیم
  • صعود بایرلورکوزن به فینال لیگ قهرمانان اروپا در شب تساوی 1-1 مقابل منچستریونایتد (2002/5/1) / فیلم
  • سپاهان با کلین‌شیت 450 دقیقه‌ای در آزادی!
  • نساجی انگیزه‌های خاص برای پیروزی دارد
  • امیدوارم مقابل نساجی به روند پیروزی‌های خانگی‌مان ادامه دهیم
  • مطهری: مانند سرباز مقابل استقلال می‌جنگیم/ گل‌محمدی عزیز است، اما من مسئول فنی تراکتور هستم
  • مطهری: مقابل استقلال برای حیثیت و آبروی خودمان بازی می‌کنیم
  • صعود بایرلورکوزن به فینال لیگ قهرمانان اروپا با تساوی 1-1 مقابل منچستریونایتد (30 آوریل 2002)