Web Analytics Made Easy - Statcounter

فوق ستاره بارسلونا گفت خیلی ها به او می گویند از تیم ملی خداحافظی کند زیرا فشار بسیار بالا است.

طرفداری - تیم ملی آرژانتین شرایط خوبی را تجربه نمی کند و انتقادات زیادی به بازیکنان، مربیان و مدیران این تیم وارد شده است. لیونل مسی در یک مصاحبه با Argentine Radio 94.7 در مورد این انتقادات گفت:

گفتن شایعات در مورد من عادی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این چیزها را می سازند. حتی وقتی در تیم نیستم هم این حرف ها وجود دارد. می دانم خیلی حرف ها زده می شود اما اخیرا همیشه همینطور بوده است. اصلا غافلگیر نشدم. دروغ ها و شایعات ساختگی زیاد، مرا عصبانی می کند زیرا حقیقت این است که من قبل از بازی های ملی دسامبر دچار مصدومیت بافت کشاله ران شدم و کمتر تمرین کردم و در تمام بازی ها به میدان نرفتم. این نوع مصدومیت، پیچیده است. اینطور نیست که یک روز از دست آن خلاص شوید. احساس بهتری دارم اما کاملا از آن رهایی پیدا نکرده ام. 

فشار در تیم ملی؟

اگر به جام جهانی راه پیدا نمی کردیم، یکی از بزرگترین ناکامی های تاریخ تیم ملی آرژانتین بود. صحبت کردیم و همه چیز را به جلو بردیم تا تیم پیشرفت کند. خانواده بیش از هر کسی این فشار را تحمل می کند. من دوستان و برادرانی دارم که به خاطر دروغ هایی که گفته می شود، رنج می کشند. هر کس، چیزی می‌نویسد، مردم آن را می خوانند و من مقصر می شوم!

ناکامی در جام جهانی؟

احساس کردم به دوری نیاز دارم و باید فقط با خانواده ام باشم و همه چیز را فراموش کنم. از تحمل فشارها خسته شدم بودم و می خواستم از تیم ملی دور باشم. من می خواهم با تیم ملی به جام برسم و با تمام توان بازی می کنم. خیلی از مردم، خانواده و دوستان به من می گفتند به تیم ملی باز نگردم. پسرم از من پرسید چرا در آرژانتین می خواهند تو را بکشند؟ 

برخی معتقدند شما تعهد بالایی به آرژانتین ندارید؟

ما گروهی هستیم که جنجال نداریم. همیشه نمی گوییم عاشق تیم ملی هستیم. من مانند سایرین که همیشه می گویند عاشق تیم ملی هستند، این را نمی گویم و هر کس می تواند هر برداشتی داشته باشد. ما بازیکنان حرفه ای هستیم اما اگر تعهدی نبود، به تیم ملی نمی رفتیم. 

اسکالونی؟ من بعد از جام جهانی هرگز با هیچکس صحبت نکردم. اسکالونی چندین بار با من تماس گرفت و در مورد پروژه تیم با من صحبت کرد. با هیچکس دیگری صحبت نکردم. بنابراین اسکالونی از همان زمان مربی تیم بود.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۵۲۷۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حرکات نمایشی و تحقیرآمیز که داور را عصبانی کرد! / فیلم

در جام باشگاه های آفریقا، یکی از بازیکنان تیم کایزر چیفس در اواخر بازی شروع به انجام حرکات نمایشی و تحقیرآمیز کرد که از سوی داور جریمه شد.

از دست ندهید ????????????????????????

بایرلورکوزن رکورد 59 ساله را می‌شکند پاس دیدنی سردار آزمون برابر یوونتوس که با بی‌دقتی گل نشد (فیلم) کلوپ: امیدوارم با هوای بارانی اشک‌هایم را کسی نبیند پالما با ایرانی‌ها فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد

دیگر خبرها

  • حرکات نمایشی و تحقیرآمیز که داور را عصبانی کرد! / فیلم
  • واکنش اینفانتینو و مسی به درگذشت اولین مربی قهرمان فوتبال آرژانتین
  • لیونل مسی والیبال دشمن رویای بزرگ ایران!
  • خاکپو: این ضربه سر تقدیم به پسرم
  • قابل توجه پان‌ترک‌ها که منکر حضور وهابی‌ها در باکو هستند!
  • (ویدئو) ماجرای بارش شگفت‌انگیز ماهی از آسمان یاسوج چه بود؟
  • گلایه پیولی از خبرنگاران: نمی‌توانم شما را کنترل کنم!
  • شایعات حضور قطبی در تیم ملی ایران تکذیب شد
  • یک احتمال جذاب: آنخل دی ماریا به لیونل مسی ملحق می‌شود!
  • خشم پوچتینو: شایعه اخراجم احمقانه است!