Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-02@03:09:23 GMT

شکست پارس جنوبی جم مقابل پدیده شهر خودرو

تاریخ انتشار: ۹ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۵۲۷۹۶

شکست پارس جنوبی جم مقابل پدیده شهر خودرو

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، در چارچوب هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال، پارس جنوبی جم از ساعت ۱۷ امروز در ورزشگاه امام رضا مشهد به مصاف پدیده شهرخودرو رفت.

شاگردان مهدی تارتار با ترکیب احمد گوهری، مجتبی لطفی، حامد نور محمدی، سعید محمدی فر، محمد مهدی عسکری، شهرام گودرزی، حسین پور امینی، میثم نقی زاده، روح الله سیف الهی، کیوان امرایی و ابراهیم صالحی، وارد میدان شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازیکنان تیم پدیده شهرخودرو نیز با ترکیب یوسف بهزادی، علی نعمتی، حسین مرادمند، رضا ناصحی، مرتضی منصوری، مسعود ریکی، اکبر صادقی، امین قاسمی‌نژاد، محمد قاسمی‌نژاد، بهنام برزای و یونس شاکری زیر نظر سرمربی خود یحیی گل محمدی مقابل پارس جنوبی جم صف آرایی کردند.

علیرضا فغانی هم با کمک علی دودانگه و محمد عطایی قضاوت بازی را بر عهده داشت.

در حالی که این دیدار تا دقیقه ۹۱ با تساوی بدون گل دنبال می‌شد، احمد گوهری، دروازه‌بان پارس جنوبی جم کارت قرمز گرفت و بازی اخراج شد تا یکی از بازیکنان جای او را در دروازه بگیرد.

چند دقیقه‌ای از این اتفاق نگذشته بود که پدیده شهر خودرو توانست با گلزنی یونس شاکری در دقیقه ۹۵جلو بیفتد و نتیجه بازی را به نفع خود کند.

روح الله سیف اللهی (۱۹) از پارس جنوبی جم و محمدحسین مرادمند (۲۱)، مرتضی منصوری (۶۳)، بهنام برزای (۶۸) از پدیده شهر خودرو هم کارت زرد گرفتند.

پارس جنوبی جم با ۲۵ امتیاز در جایگاه هشتم جدول است و پدیده شهر خودرو با ۴۲ امتیاز در رده پنجم جدول قرار دارد.

انتهای پیام/ک

پارس جنوبی جم مغلوب پدیده شهرخودرو شد

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۵۲۷۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش عجیب پرز به گل‌های وینیسیوس (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید مونیخ را با نتیجه ای خوب ترک کرد و هفته بعد در برنابئو می تواند با شکست بایرن راهی فینال لیگ قهرمانان شود. بهترین بازیکن میدان وینیسیوس بود که توانست هر دو گل رئال را بزند.

او در دقیقه 24 روی پاس استثنایی تونی کروس توانست نویر را مغلوب کند و در اواخر بازی نیز از روی نقطه پنالتی بازی را 2-2 برابر کرد.

دوربین ها در این بازی چند بار فلورنتینو پرز، رئیس رئال، را روی سکوها نشان دادند که در یکی از موارد بعد از گل دوم وینیسیوس بود. پرز از جایش تکان نخورد و در چهره او نیز حس خاصی دیده نمی شد در حالی که وینی توانسته بود شب رئال را در مونیخ نجات دهد. آاس نوشته است که پرز به گل اول وینی نیز واکنش خاصی نشان نداد.

شاید در تمام سال های گذشته تنها واکنش جدی پرز به یکی از گل های رئال در فینال 2014 لیسبون برابر اتلتیکو و گل دقیقه 93 سرخیو راموس بود که مانع از شکست رئال شد. پرز از خوشحالی بلند شد و با هیجان فراوان برای راموس دست زد.

دیگر خبرها

  • تیتر بزنید که مقصر این باخت محمد ربیعی است!
  • دومین برد متوالی نساجی با ساکت/ ذوب‌آهن باز هم در خانه شکست خورد
  • محرم نویدکیا: اذیت کننده است که بازی‌های خانگی را از دست می‌دهیم
  • محرم نویدکیا: اذیت کننده است که بازی‌های خانگی را دست می‌دهیم
  • شکست ذوب‌آهن در فولادشهر، بحران در خانه جدی‌تر از همیشه
  • تساوی یک نیمه‌ای تراکتور و استقلال در بازی سرد
  • واکنش عجیب پرز به گل‌های وینیسیوس (عکس)
  • هفته ۲۵ لیگ برتر فوتبال؛ برتری خانگی شمس‌آذر مقابل پیکان
  • شمس آذر با شکست پیکان موقتا در رده هفتم ایستاد
  • شکست سنگین الاتحاد کلبا مقابل الوصل در شب گلزنی مهدی قائدی