Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر انتشارات نویسندگان پارس به خبرنگار مهر، گفت: در راستای گرامیداشت یاد و خاطره جان‌باختگان نوروز ۹۸ شیراز، کتابی را تحت عنوان «روز پنجم» درخصوص سیل ویرانگر روز پنجم فروردین شیراز چاپ و منتشر می‌کند.

کرامت یزدانی از تمام صاحبان قلم دعوت کرد آثار خود را ارسال کنند؛ همه علاقه مندان، در تمامی گروه‌های سنی می‌توانند خاطرات، دل‌نوشته، اشعار و داستان کوتاه خود را بنویسند و با مشخصات کامل خود (نام و نام خانوادگی، نام پدر، کد ملی، شماره تماس، آدرس الکترونیکی) برای انتشارات ارسال کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: آثار رسیده، بعد از انتخاب و ارزیابی ابتدایی، در یک هیئت چند نفره، داوری و ارزیابی نهایی و سپس توسط ویراستاران برجسته استان ویراستاری و منتشر می‌شوند.

مدیر مسئول انتشارات نویسندگان پارس با تاکید بر اینکه به نفرات اول تا سوم جوایز نفیسی توسط انتشارات تعلق می‌گیرد گفت: موضوع این اثر، روز پنجم است و در ارسال آثار هیچ محدودیتی نیست.

وی اضافه کرد: اثر فقط به صورت فایل ورد(word ارسال و نحوه تایپ کاملاً ساده و بدون هیچ‌گونه افکتی باشد.

کرامت یزدانی(اشک) تصریح کرد: علاقه مندان آثار خود را فقط به پست الکترونیکی: nevisandegan.pars@gmail.com ارسال کنند.

وی افزود: در فایل ارسالی نام و نام خانوادگی، شماره تماس، سن، تحصیلات، آدرس پست الکترونیکی (ایمیل) و محل سکونت درج شود؛ موضوع پست الکترونیکی را «کتاب پنجم» درج کنند.

یزدانی همچنین، عنوان کرد: آثار منتخب در تاریخ ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ در صفحه اینستاگرام و تلگرام انتشارات اطلاع‌رسانی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، آخرین مهلت ارسال آثار برای انتشار در این مجموعه، ۳۱ فروردین ۱۳۹۸ است.

کد خبر 4577884

منبع: مهر

کلیدواژه: شیراز سیل کتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۵۲۹۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ششمین جشنواره انتخاب کتاب سال آذربایجان ‌غربی برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مهاباد، علیرضا نوروزی گفت: ششمین جشنواره انتخاب کتاب سال استان در سال‌جاری با حضور نویسندگان و مولفان بومی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به شرایط جشنواره، ادامه داد: آثار ارسالی باید برای اولین بار در محدوده زمانی ۰۱/‏۰۱/‏۱۴۰۱ تا ۲۹/‏۱۲/‏۱۴۰۲ منتشر شده باشند و ملاک انتشار تاریخ درج شده در شناسنامه کتاب است.

مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان‌ غربی تصریح کرد: آثار ارسالی باید دارای برگه اعلام وصول باشد و کتاب‌هایی که توسط ناشران استان به چاپ رسیده‌اند و کتاب‌های که توسط نویسندگان و مولفین بومی و غیربومی در استان آذربایجان‌ غربی تالیف و توسط ناشران کشور منتشر شده است، مورد ارزیابی قرار خواهند گرفت.

نوروزی گفت: از هر عنوان کتاب باید ۲ نسخه به دبیرخانه جشنواره کتاب سال استان ارسال شود و کتاب‌های ارسالی باید در یکی از گروه‌های تالیف، ترجمه و تصحیح قرار گیرند.

وی با بیان اینکه هیچ محدودیتی در زبان کتاب برای ارزیابی قرار نخواهد گرفت، اظهار کرد: کتاب‌های کمک درسی و نسخه عکسبرداری شده مورد ارزیابی قرار نخواهد گرفت.

مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان ‌غربی گفت: علاقه‌مندان تا ۳۱ ام مردادماه سال‌جاری فرصت دارند آثار خود را به دبیرخانه جشنواره به نشانی ارومیه، خیابان ارشاد، روبه‌روی بیمارستان امام خمینی (ره)، اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌غربی ارسال کنند.

دیگر خبرها

  • مهلت ارسال مقاله برای ویژه‌نامه فصلنامه روند با موضوع «پول دیجیتال بانک مرکزی CBDC» تمدید شد
  • انتشار کتاب ماهی جان در قزوین
  • انتشارات شهید کاظمی با ۶۰ عنوان جدید به نمایشگاه کتاب می‌آید
  • انتشار کتاب «ماهی جان» در قزوین
  • انتشارات شهید کاظمی با دست پر به نمایشگاه می‌­آید
  • برگزاری جشن تولد برای مجموعه کتاب‌های پیامبران اولوالعزم در نمایشگاه کتاب
  • انتشار فراخوان دوسالانه بین‌المللی «کارتون کتاب»
  • نمایشگاه کتاب و آثار خط و نقاشی در هرات
  • ششمین جشنواره انتخاب کتاب سال آذربایجان ‌غربی برگزار می‌شود
  • ۱۰ اردیبهشت آخرین فرصت ارسال اثر به رویداد ملی جوانی جمعیت است