Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی صادق پور فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین اظهار کرد: با توجه به حادثه طبیعی سیل که در استان گلستان و شیراز رخ داد، موجب شد که تعدادی از هموطنان عزیزمان کشته و مجروح شوند.

وی گفت: این ضایعه تأسف بار را تسلیت عرض میکنم و آرزوی سلامت و بهبودی برای آسیب‌‌دیدگان را دارم و امیدوارم که با همت و تلاش نیروهای امدادی، زندگی برای مردم مناطق آسیب دیده به شرایط عادی باز گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صادق پور با اعلام آمادگی کامل گروه های جهادی ناحیه در راستای کمک و امدادرسانی به مناطق سیل زده، گفت: با توجه به خسارت و مشکلات ناشی از سیل، آماده ارائه خدمت رسانی و کمک به مردم رنج دیده توسط گروه های جهادی بسیجیان شهرستان قزوین و ارسال اقلام مورد نیاز، هستیم.

رئیس شورای هماهنگی و تبلیغات شهرستان قزوین تاکید کرد: مناطق سیل زده ‌هر لحظه اعلام نیاز کنند گروه های جهادی این ناحیه با آمادگی کامل در خدمت تمام عزیزان مناطق سیل زده خواهند بود.

وی تصریح کرد: حوزه های مقاومت بسیج سطح شهرستان قزوین در این راستا با جمع آوری اقلام مورد نیاز و کمک های مردمی شهرستان قزوین در تلاش هستند تا اقلام جمع آوری شده را همراه گروه های جهادی در هفته آینده به مناطق سیل زده ارسال کنند.

فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد ع قزوین درخاتمه یادآور شد: از مردم و خیرین شهرستان قزوین تقاضامندیم تا با کمک های نقدی، پتو، کنسرو، نان، علوفه برای دامها، لباس نو، چکمه، بیل و فرغون که بیشتر مورد نیاز هست ارسال کنند، تا با گروه های جهادی به مناطق سیل زده ارسال گردد.
۴۰۰۱/ت۳۰/ب

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۵۲۹۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت مناطق سیل زده

سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور، آخرین وضعیت مناطق دارای بارش شدید را تشریح کرد و گفت: ستاد‌های آمادگی بحران در استان‌ها تشکیل شده است.

به گزارش ایسنا، حسین ظفری درباره آخرین وضعیت استان‌های سیل زده، افزود: شب گذشته بارش‌های شدیدی در استان‌های غربی و جنوبی کشور داشتیم. در استان خوزستان شهر دزفول میزان بارش‌ها به ۱۰۷ میلی متر رسید.

وی اظهار کرد: همچنین در ایلام، خوزستان و چهارمحال و بختیاری راه‌های عشایری آسیب جدی دیده اند و تعدادی دام نیز تلف شده‌اند.

سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور ادامه داد: خوشبختانه تلفات جانی در اثر این بارش‌ها نداشته‌ایم، اما ارزیابی‌ها هنوز ادامه دارد.

ظفری گفت: راه‌های اصلی باز هستند و تردد در جریان است.

وی افزود: برق در شهر معمولان استان لرستان نیز قطع شده بود که با همکاری سازمان‌ها وصل شد.

سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور ادامه داد: نیرو‌های امدادی در استان‌های شمالی، غربی و شمال غربی کشور در حالت آماده باش قرار دارند.

ظفری با اشاره به آبگرفتگی‌ها گفت: در بخش‌هایی از شهرهای، اهواز و ایلام برخی خانه‌ها دچار آبگرفتگی شدند که ساکنان به مناطق امن انتقال داده شدند.

وی افزود:در استان‌های ایلام، خراسان جنوبی و چهارمحال و بختیاری، عده‌ای از مردم در محاصره سیلاب قرار گرفته بودند که به کمک نیرو‌های امدادی رهایی یافتند.

سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور با اشاره به بارش تهران ادامه داد: در بازدید‌های میدانی خودم در اطراف تهران مشاهده کردم که تمام نیرو‌های امدادی اعم از هلال احمر، پلیس، آتش نشانی و اورژانس در آمادگی کامل هستند.

ظفری گفت: ستاد‌های آمادگی بحران در استان‌ها تشکیل شده‌اند. این آمادگی‌ها تا پایان بارش‌ها ادامه خواهد داشت و ان‌شاءالله این بارش‌ها را نیز سپری می‌کنیم.

دیگر خبرها

  • اعزام ۳۶۰ گروه جهادی به مناطق هدف خدمت رسانی
  • آخرین وضعیت مناطق سیل زده
  • اعزام ۳۶۰ گروه جهادی به مناطق هدف خدمت‌رسانی در سیستان و بلوچستان
  • بهره برداری از کانال آب‌رسانی در سپیدان
  • فعالیت گروه جهادی منجی در امین شهر
  • پرداخت ۱۴۵ میلیارد وام اشتغالزایی توسط بسیج سازندگی
  • محرومیت زدایی از ماموریت‌های گروه‌های جهادی برای کمک به مردم
  • آمادگی برای ساماندهی ۵۸۰۰ گروه‌ جهادی در خراسان رضوی/دستگاه‌های اجرایی با گروه‌های جهادی متصل می‌شوند
  • آمادگی برای ساماندهی ۵۸۰۰ گروه‌ جهادی در خراسان رضوی
  • در پی راه‌اندازی دهکده اقتصاد مقاومتی دیگری در مناطق شرقی کرمانشاه هستیم