Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه آران و بیدگل گفت: استقبال از طرح آرامش بهاری، بیانگر علاقه نوجوانان به امور معنوی و در حقیقت پاتکی به شیطنت های دشمن و دفاعی در مقابل تهاجمات فرهنگی استکبار است.

آیت الله «سید محمد موسوی» در حاشیه بازدید از طرح آرامش بهاری حرم مطهر حضرت محمدهلال بن علی(ع) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: یکی از پایگاه های مستقرِ طرح آرامش بهاری، در این حرم مطهر است که به لطف پروردگار، موفقیت چشمگیری در جذب زائران بویژه نوجوانان به فعالیت های معنوی داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

امام جمعه آران و بیدگل به ظرفیت آستان مقدس حضرت هلال بن علی(ع)، در اجتماع بی نظیر زائران در ایام نوروز در حرم مطهر تاکید کرد و گفت: برگزاری خیمه های معرفت و طرح آرامش بهاری یکی از برنامه های مفید و موثری است که توسط اداره اوقاف و امور خیریه در بقاع متبرکه اجرا می شود.

 

سید محمد موسوی با بیان اینکه دانش آموزان  نوجوان و خردسالان بیشترین استقبال را از این طرح کرده اند، گفت: استقبال بی نظیر از طرح آرامش بهاری نشان می دهد که جامعه جوان ما بویژه نوجوانان، به امور معنوی علاقه وافری دارند.

 

رئیس شورای فرهنگ عمومی آران و بیدگل با تقدیر از عوامل دست اندرکار طرح آرامش بهاری بویژه روحانیون اعزامی از حوزه علمیه قم گفت: طرح آرامش بهاری در حقیقت پاتکی به شیطنت های دشمن و دفاعی در مقابل تهاجمات فرهنگی استکبار است.

 

آیت الله موسوی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به نامگذاری امسال به نام رونق تولید خاطر نشان کرد: این شعار، در حقیقت، راهبرد نظام اسلامی و یک نوع ریل گذاری برای کشور است به گونه ای که همه ی نیروها و ظرفیت های کشور، در راستای تحقق این شعار حرکت می کنند./

 

پایان پیام/513

منبع: شبستان

کلیدواژه: سیل خسارت سیل بارندگی و سیلاب مسافران نوروزی خسارت سیلاب سیلاب شیراز دولت خبرگزاری شبستان سیل گلستان آیت الله سید محمد موسوی حرم هلال بن علی ع امام جمعه آران و بیدگل شهرستان آران و بیدگل آرامش بهاری آران و بیدگل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۵۳۰۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد خشن با دانشجویان بیانگر رویکرد دوگانه مدعیان حقوق بشر است

ایسنا/خراسان رضوی مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه تربت‌حیدریه برخورد خشن با دانشجویان در آمریکا را بیانگر رویکرد دوگانه مدعیان حقوق بشر دانست.

حجت‌الاسلام علیرضا چهکندی نژاد در گفت و گو با ایسنا با اشاره به اینکه دانشگاه‌های آمریکا امروز صحنه اعتراضات دانشجویی حمایت از غزه است، افزود: مدعیان آزادی بیان بر دستان دانشجویان، فرهیختگان، نخبگان و اساتید دانشگاه‌هایشان به دلیل حمایت از مردم مظلوم غزه دستبند زدند و به بدترین نحو ممکن با آنها برخورد کردند.

وی با بیان اینکه آزادی بیان باید هدف داشته باشد و موجب رشد و تکامل انسان‌ها و پویایی و زنده شدن امید در جامعه شود، اذعان کرد: آزادی بیان نباید موجب انحراف و سقوط جوامع شود.

چهکندی نژاد خاطرنشان کرد: مدعیان امروزی نه تنها به دنبال آزادی بیان نیستند بلکه برای آزادی فساد تلاش می‌کنند، اظهار کرد: کسانی که خودشان را مهد دموکراسی می‌دانند، سایر ملت‌ها از جمله عراق و افغانستان را چون آزادی ندارند مستعمره خودشان کردند، اما در کشور خودشان آن‌ هم در محیطی کاملاً علمی این‌گونه در برابر آزادی بیان ایستادند.

مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه تربت‌حیدریه گفت: خون‌های به ناحق ریخته مردم غزه بود که چهره کریه و زشت آن‌ها را برملا کرد، شعارهایی که آن‌ها در حمایت از حقوق بشر، بانوان و آزادی بیان می‌دهند چهره واقعی‌شان را برای مردم برملا کرد.

وی خاطرنشان کرد: مدعیان حقوق بشر چهره کریه و متجاوز خود را در نوع برخورد با دانشگاه‌هایی که این روزها صحنه اعتراضات دانشجویی حمایت از غزه است نشان دادند.

چهکندی نژاد برخورد خشن با دانشجویان را بیانگر رویکرد دوگانه مدعیان حقوق بشر دانست و گفت: آن‌ها نمی‌تواند جلوی روشنگری و آزادی مردم را بگیرند و آنچه دارد در کشورشان در حمایت از مردم مظلوم غزه اتفاق می‌افتد را سانسور کنند.

وی با بیان اینکه دنیا آنها را به خوبی شناخته است، اظهار کرد: آنها آزادی بیانی را قبول دارند که در جهت اهداف استکباری و استثماری‌شان باشد و منابعشان را تأمین کند.

مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه تربت‌حیدریه افزود: آنها می‌خواهند به وسیله این آزادی بیان در کشورهای هدف بتوانند کار استکباری و استبدادی خودشان را انجام دهند.

وی در ادامه با بیان اینکه دشمن از سال ۱۴۰۱ علیه ما جنگ ترکیبی را آغاز کرده است، گفت: امروز جنگ اراده‌ها و روایت‌ها است، ملتی در این جنگ ترکیبی موفق خواهد بود که روایت و اراده‌اش قوی‌تر باشد.

چهکندی نژاد اذعان کرد: اگر انسان‌ها به درستی فکر کنند و اندیشه‌هایشان درست باشد به راحتی خواهند توانست حق را از باطل تشخیص دهند.

مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه تربت‌حیدریه با تأکید بر اینکه باید قدرت تحلیل را در جامعه بالا برد، خاطرنشان کرد: اگر این اتفاق بیفتد قطعاً اثرگذار خواهد بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • برخورد خشن با دانشجویان بیانگر رویکرد دوگانه مدعیان حقوق بشر است
  • تقدیم ۳۶۵ شهید کارگر آران و بیدگلی، مهر تأییدی بر مجاهدت جامعه کارگری شهرستان
  • افتخار دستگاه آموزشی آران و بیدگل ۳۶ شهید معلم است
  • از ظرفیت های موجود در جامعه هنرمندان مهاجر استقبال می کنیم
  • پرداخت ۷۲۴ میلیاردی مستمری تامین اجتماعی آران و بیدگل
  • تعرض به اساتید زن دانشگاه‌های آمریکا بیانگر چهره دوگانه غرب
  • اعتراضات دانشجویی در ⁧آمریکا⁩ بیانگر مظلومیت فلسطینیان است
  • استقبال گسترده از فعالیت‌های فرهنگی امامزاده قاسم(ع) تهران/فعالیت‌ها با پیوست رسانه ای انجام می شود
  • لزوم تقویت برنامه‌های فرهنگی و معنوی در بنیاد شهید استان ایلام
  • ابراز خرسندی شهروندان آران و بیدگل از بهسازی معابر شهر + فیلم