Web Analytics Made Easy - Statcounter

حوادث رکنا: دادستان عمومی و انقلاب سیرجان در گفتگو با یکی از رسانه های محلی جزئیات جدیدی از نزاع خونین دو گروه از اراذل و اوباش دو منطقه حاشیه‌ای در شهرستان را تشریح کرد.

به گزارش گروه حوادث رکنا، دادستان عمومی و انقلاب سیرجان در گفتگو با یکی از رسانه های محلی جزئیات جدیدی از نزاع خونین دو گروه از اراذل و اوباش دو منطقه حاشیه‌ای در شهرستان را تشریح کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


قاضی محسن نیک‌ورز گفت: این نزاع به دنبال یک درگیری قدیمی در یک مراسم تولد، حوالی ساعت ۴ عصر دیروز پنجشنبه ۸ فروردین ماه ۹۸ در مقابل تالار پذیرایی در حجت‌آباد سیرجان بین گروهی از جوانان اهل بدرآباد و آباده رخ داد.
وی افزود: در این حادثه طرفین دعوا با اسلحه شکاری به یکدیگر شلیک کرده که در این رابطه ۷ نفر دچار تیرخوردگی و به بیمارستان امام رضا (ع) سیرجان منتقل شدند.
این مقام قضایی تصریح کرد: بلافاصله پس از اطلاع از نزاع خونین دستور لازم به ماموران پلیس اطلاعات صادر تا ضمن بررسی ماجرا افراد خاطی را دستگیر کنند.
دادستان عمومی و انقلاب سیرجان بیان داشت: حال یک نفر از مجروحان به نام (م.الف) وخیم است و بنا به اعلام پزشکان به علت اصابت ساچمه به سر دچار مرگ مغزی شده و ضریب هوشی بسیار پایینی دارد.
قاضی محسن نیک‌ورز گفت: نفر دیگر به نام (ج.ن) نیز از ناحیه چشم و سر دچار و سرخوردگی شده که به مرکز استان اعزام شده است و حال او نیز چندان مساعد نیست.
وی اذعان کرد: متاسفانه برخی از طرفین دعوا از قهوه‌خانه‌داران هستند و نقش این مکان نیز در حادثه پُررنگ است.
فرمانده انتظامی شهرستان سیرجان نیز بیان کرد: طرفین دعوا از اراذل و اوباش شناسنامه‌دار شهر هستند که برخی از آنها سابقه‌دار نیز هستند.
سرهنگ محمدرضا ایران نژاد افزود: ۳ نفر از ضاربان توسط ماموران پلیس امنیت عمومی شهرستان سیرجان دستگیر و تعدادی دیگر در بیمارستان امام رضا (ع) تحت الحفظ بستری هستند.
وی اضافه کرد: ۳ خودرو نیز توسط پلیس از طرفین دعوا توقیف و به پارکینگ منتقل شده است.
این مقام انتظامی ادامه داد: اگر مجروحان حادثه جان خود را از دست بدهند پرونده به "موضوع قتل"تغییر مسیر خواهد داد.

منبع: رکنا

کلیدواژه: اخبار حوادث دادستان عمومی و انقلاب رسانه اسلحه شکاری سیرجان حوادث سیرجان نزاع خونین سیل عکس فیلم نجات زن مرگبار شهرستان عجیب پلیس استان گلستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۵۳۱۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نزاع و درگیری لفظی تحلیلگران اینترنشنال در آنتن زنده

نزاع و درگیری لفضی تحلیلگران اینترنشنال در آنتن زنده باعث تذکر مجری برنامه شد. - اخبار رسانه ها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، افرادی که نمی‌توانند در یک برنامه تلویزیونی بدون توهین و درگیری لفظی با یکدیگر صحبت کنند مدعی تصمیم گیری برای آینده ایران هستند.

.

 

انتهای پیام/

 

 

دیگر خبرها

  • قصاص یک زن و ۲ مرد در زندان
  • زنانی که در دام «پیج اینستاگرام مادر» افتادند
  • بانک‌های چینی به دردسر افتادند؛ پای تحریم آمریکا در میان است
  • امضای تفاهم‌نامه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد و دادگستری شاهرود
  • دستگیری عاملان نزاع دسته‌جمعی در دلفان
  • نزاع و درگیری لفظی تحلیلگران اینترنشنال در آنتن زنده
  • کرمان، سیرجان، رفسنجان و بم صنعتی‌ترین شهر‌های کرمان/ سال گذشته در بخش تولید ارائه تسهیلات نداشته‎ایم
  • دستگیری اعضای باند ۴ نفره اراذل و اوباش در رودان
  • دعوا بر سر دستمال ارزشمند لیونل مسی!
  • تحت چه شرایطی می‌توان معامله را فسخ کرد؟