Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@12:12:47 GMT

موافقت رئیس جمهور با افزایش افزایش تاج سد دز

تاریخ انتشار: ۹ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۵۳۱۱۹

موافقت رئیس جمهور با افزایش افزایش تاج سد دز

عباس پاپی زاده در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در جلسه ستاد بحران امروز قرار شد خسارت‌های کشاورزان جبران شود. همچنین وزیر نیرو به عنوان معین در استان خوزستان بماند و شخصاً پیگیر باشد.

وی احداث سد بختیاری در بالادست سد دز را موضوع دیگری عنوان کرد که در این جلسه مورد بحث قرار گرفت و در این خصوص گفت: با توجه به عمر بیش از ۵۰ ساله سد دز، رسوبات زیاد آن و رو به پایان بودن عمر آن در رودخانه دز نیاز به ساخت سد بختیاری داریم که مدیریت آن هم باید نه به لرستان بلکه به استان خوزستان داده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پاپی زاده یادآور شد: در سال ۸۸ تا ۸۹ جاده دسترسی این سد را برای استان لرستان تأسیس کردند که رئیس جمهور دستور داد برای مدیریت یکپارچه سیلاب در مدیریت سد بختیاری بازنگری شود.

وی عنوان کرد: همچنین برای علاج بخشی سد دز نیز طرحی را ارائه دادیم که سه تا ۶ متر به تاج سد اضافه شود که ظرفیت ذخیره آن به میزان یک میلیارد مترمکعب افزایش پیدا کند.

نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی گفت: مطالعات آن انجام و در مرحله اجراست که نیازمند تأمین اعتبار است.

پاپی در پایان خبر داد: رئیس جمهور با موافقت خود با این طرح به وزیر دستور داد که افزایش ارتفاع سد دز را در دستور کار خود قرار دهد.

کد خبر 4578016

منبع: مهر

کلیدواژه: دزفول رودخانه دز سیل خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۵۳۱۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجلس با جدول اعتبارات «طرح‌های عمرانی» موافقت کرد

به گزارش خبرنگار مهر، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه امروز و در ادامه بررسی بخش دوم لایحه بودجه سال ۱۴۰۳، جدول پیوست یک با عنوان «اعتبار طرح‌های تملک دارایی‌های سرمایه دستگاه‌های اجرایی» را به تصویب رساندند.

بودجه عمرانی افزایش یافت

«حمیدرضا حاجی‌بابایی» رئیس کمیسیون تلفیق بودجه ۱۴۰۳ در توضیح این جدول، گفت: این پیوست مربوط به اختصاص اعتباراتی برای زیرساخت‌های کشور است.

وی ادامه داد: هر پروژه‌ای که باید اجرا شود در این پیوست آمده است. ما بودجه عمرانی را افزایش داده‌ایم و بودجه عمرانی به هیچ وجه کم نشده است، به طوری که بودجه عمرانی از ۳۷۵ همت به ۴۰۰ همت افزایش پیدا کرده است.

کد خبر 6092919 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • رئیس جمهور هفته آینده به قم سفر می‌کند
  • افتتاح مرکز خدمات سرمایه گذاری قم هفته آینده با حضور رئیس جمهور
  • مجلس با جدول اعتبارات «طرح‌های عمرانی» موافقت کرد
  • مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان با حضور رئیس جمهور افتتاح خواهد شد 
  • باید برای افزایش تولید نگاه‌ها ‌به خلیج فارس جذب شو‌د + فیلم
  • ابراهیم رئیسی دوباره از «گشت ارشاد مدیران» گفت؛ در دستور باشد!
  • رئیسی: به صورت ویژه در دستور کار وزرا و مدیران دستگاه‌های اجرایی باشد
  • رئیسی : گشت ارشاد مدیران در دستور کار وزرا باشد
  • موافقت رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی با حمله زمینی به «رفح»
  • آمریکا: پوتین دستور مرگ الکسی ناوالنی را صادر نکرده