Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر صنعت، معدن و تجارت با تاکید بر رفع موانع تولید برای صنعت‌گران، گفت: بازسازی و احیا واحدهای تولیدی تعطیل شده در دستور کار دولت است. ۰۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۱ استانها مازندران نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از آمل، رضا رحمانی عصر امروز  در نشست جمعی از صنعتگران شهرستان آمل با اشاره به فعال شدن  هزار و 896 واحد صنعتی تعطیل شده در سال 97 خبر داد و اظهار داشت: با برگزاری جلسه ستاد تسهیل و رونق تولید با سران قوا، بازسازی و احیا شرکت‌های تعطیل شده را در دستور کار داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر صنعت، معدن و تجارت با اعلام اینکه در اسفند سال گذشته هیچ‌گونه مشکلی برای تامین اقلام شب عید نداشتیم، گفت: بخش اصلی خرید عید مردم تا 19 اسفند انجام شد و در روزهای آخر هیچ مشکلی نداشتیم.

وی با تاکید بر اینکه با وجود آغاز تحریم‌های اصلی از اردیبهشت سال گذشته توانستیم جنگ روانی را مهار کنیم، گفت: مشکلاتی را که در سال 97 داشتیم هیچ فرقی با مشکلات سال‌های گذشته نداشت و تنها یک مشکل از ارسال حوالجات بانکی به خارج از کشور بود.

خبر ویژه وزیر صنعت؛ رایزنی با همتی و دژپسند برای حل مشکل نقدینگی و ماده اولیه تولیدصنعتگران افسران جبهه اقتصادی در مقابل دشمن هستندآشپزخانه و نانوایی صنعتی در آق قلا توسط آستان قدس رضوی راه اندازی شدسیل ‌به صنعت استان سمنان خسارتی وارد نکرد

رحمانی ادامه داد: از آبان 97 که به عنوان وزیر صمت منصوب شدم بسیاری از واحدهای تولیدی نامه ای مبنی بر شرف تعطیلی اعلام کردند که خوشبختانه با تمهیدات اندیشیده شده جلوی این کار را گرفتیم.

وی افزود: سال جدید که مانند سال گذشته است باید فرصت‌هایی را ایجاد کنیم و بر مبنای منویات مقام معظم رهبری بر شعار امسال با عنوان رونق تولید این مهم، شرایط را برای ما مهیاتر کرده است.

وزیر صنعت، معدن و‌ تجارت با بیان اینکه نباید به دنبال ابلاغ مجزا باشیم بلکه مقام معظم رهبری فصل الخطاب فرمودند و فضا باید ایجاد شود که تولید اهمیت داده شود، گفت: بیکاری یک معضل است اما شاغلی که بیکار شود معضلی بدتر است و در سال جاری نگاه به تولید باید گره گشا باشد.

وی افزود: امسال هیچ کسی نباید اجازه تملک واحدهای تولیدی را بدهد؛ واحدهایی که می‌توانند تولید کرده و کالای خود را به فروش برسانند، مسئول شعبه بانک هم به این تولید کنندگان کمک کند.

رحمانی با اشاره به اینکه مشکلاتی را که داریم جدی بگیریم و این مهم با کنار هم بودن قابل رفع شدن است، تصریح کرد: از پروژه پایانه صادراتی ملی برنج در آمل حمایت می‌کنیم زیرا این پایانه قابلیت جهانی شدن را نیز دارد و هرکاری را که لازم باشد نیز انجام می دهیم.

انتهای پیام/ش

R41358/P/S6,74/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۵۳۱۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سخت و زیان‌آور بودن مشاغل کارگران بررسی شود

استاندار زنجان با بیان اینکه این کارگران هستند که چرخ تولید را می‌چرخانند و شما کارگران افسران جنگ اقتصادی هستید، گفت: موضوعاتی همانند سخت و زیان‌آور بودن باید به صورت ویژه در دستور کار دستگاه‌های ذی‌ربط قرار گیرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان، مراسم روز کارگر شامگاه چهارشنبه در یکی از واحدهای تولیدی استان زنجان با حضور مسئولان استانی برگزار شد.

محسن افشارچی، استاندار زنجان در این مراسم ضمن ادای احترام به مقام کارگر، اظهار داشت: درد کارگران را درد خود می‌دانیم و به‌خاطر همین موضوع دستورات ویژه‌ای را برای پیگیری تایید طبقه‌مندی مشاغل صادر کردم.

وی با بیان اینکه این کارگران هستند که چرخ تولید را می‌چرخانند و شما کارگران افسران جنگ اقتصادی هستید، مطرح کرد: موضوعاتی همانند سخت و زیان‌آور بودن باید به صورت ویژه در دستور کار دستگاه‌های ذی‌ربط قرار گیرد.

استاندار زنجان گفت: با مشکلات کارگران آشنا هستم و در یک هفته اخیر هم در دیدار با کارگران با مشکلات آن‌ها بیشتر آشنا شدم و متأسفانه برخی مشکلاتی که به‌راحتی می‌تواند حل شود به خاطر عدم تدبیر سبب ادامه‌دار بودن مشکل می‌شود.

مصطفی طاهری، نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس در این برنامه ضمن تقدیر از زحمات کارگران در راستای تحقق جهش تولید در کشور، گفت: برخی واحدهای تولیدی استان زنجان نیازمند نوسازی هستند تا بهره‌وری آن رشد پیدا کند.

وی با تأکید بر اینکه باید به سمت افزایش صادرات حرکت کنیم، گفت: در همین کشورهای منطقه مشتریان خوبی برای محصولات واحدهای تولیدی استان زنجان وجود دارد که باید از فرصت‌ها استفاده کرد.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس با اشاره به اینکه ارزآوری باید اولویت نخست واحدهای تولیدی بزرگ استان و کشور باشد، مطرح کرد: با ارزآوری است که وضعیت اقتصاد کشور ارتقا پیدا می‌کند و این ظرفیت را واحدهای تولیدی بزرگ استان زنجان از جمله ایران ترانسفو دارد.

گفتنی است، در این مراسم، سالار عقیلی خواننده کشورمان نیز حضور داشت و چند قطعه موسیقی خود را در جمع کارگران اجرا کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • لزوم پرداخت پاداش افزایش تولید به کارگران در واحدهای تولیدی
  • بررسی مشکلات واحدهای تولیدی در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید آذربایجان غربی
  • برخی بی تدبیری‌ها باعث استمرار مشکلات کارگران می‌شود
  • افزایش بیش از ۸۵۰۰ مگاواتی ظرفیت تولید برق کشور
  • سخت و زیان‌آور بودن مشاغل کارگران بررسی شود
  • عزم جدی برای فعال شدن واحدهای تعطیل/لزوم تامین امنیت شغلی کارگران
  • بازگشت واحدهای تعطیل‌شده به چرخه تولید، ادعاست یا واقعیت؟ / باوجود دستور رئیسی، مسئولان از اعلام آمار، فراری هستند
  • ۲ هزار و ۱۵۱ واحد تولیدی در سال ۱۴۰۲ احیا شدند
  • حمایت دستگاه قضائی از کار و کارگر/ ۲ هزار و ۱۵۱ واحد تولیدی در سال ۱۴۰۲ احیا شد
  • حمایت دستگاه قضایی از کار و کارگر/ ۲ هزار و ۱۵۱ واحد تولیدی در سال ۱۴۰۲ احیا شد