Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-07@12:31:08 GMT

تمرینات استقلال به مجموعه ورزشى انقلاب منتقل می‌شود

تاریخ انتشار: ۹ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۵۳۱۸۸

تمرینات استقلال به مجموعه ورزشى انقلاب منتقل می‌شود

تمرین تیم فوتبال استقلال به زودی به مجموعه ورزشی انقلاب منتقل خواهد شد.

به گزارش ورزش سه به نقل از سایت رسمی باشگاه استقلال، براساس اعلام امیرحسین فتحی مدیرعامل باشگاه استقلال و با توجه هماهنگی‌هاى قبلى بعمل آمده و انعقاد قرارداد با شرکت توسعه و نگهدارى اماکن ورزشى، تمرینات استقلال به زودی به مجموعه ورزشی انقلاب منتقل می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

عصر امروز مدیرعامل باشگاه استقلال همراه با علی خطیر معاون ورزشی باشگاه و مسئولین مجموعه ورزشى انقلاب، بازدیدی از زمین چمن ورزشگاه انقلاب داشته و در جریان روند آماده سازى زمین و امکانات جانبى آن قرار گرفتند.

 

دراین بازدید پیمانکار مربوطه توضیحاتى از چگونگى ترمیم و بازسازى چمن و تجهیزات مجموعه ارائه و مقرر گردید  آبی پوشان تا ۲ هفته آینده و پس از دیدار مقابل الهلال جهت انجام تمرینات خود در این مجموعه مستقر شوند.

تمرینات استقلال استقلال تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تمرینات استقلال استقلال تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۵۳۱۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر خوش برای استقلالی‌ها در آستانه دیدار با ذوب‌آهن

آرمین سهرابیان و رافائل سیلوا به تمرینات تیم فوتبال استقلال تهران بازگشتند و مشکلی برای همراهی این تیم در دیدار با ذوب آهن ندارند.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال استقلال تهران در هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال، فردا دوشنبه از ساعت ۲۰:۳۰ به مصاف ذوب آهن خواهد رفت.

با اعلام جواد نکونام، رافائل سیلوا مدافع برزیلی و آرمین سهرابیان با پشت سر گذاشتن دوران مصدومیت به شرایط بازی برگشتند و در تمرینات این تیم شرکت کردند. این دو بازیکن‌ می‌توانند در دیدار فردا برابر ذوب آهن در صورت صلاحدید کادر فنی در ترکیب قرار بگیرند.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • راه‌اندازی رشته آسیب‌شناسی ورزشی و تمرینات اصلاحی در دانشگاه آزاد شهرکرد
  • هوش مصنوعی به این زودی جایگزین پزشکان اورژانس نمی‌شود
  • رهبر انقلاب: امسال حجاج باید بتوانند منطق قرآنی برائت را به همه دنیای اسلام منتقل کنند (فیلم)
  • مجوز راه‌اندازی پارک آبی در ابهر دریافت شد
  • خبر خوش برای استقلالی‌ها در آستانه دیدار با ذوب‌آهن
  • آخوندی: توانستیم یک مجموعه ورزشی مخروبه را دوباره فعال کنیم
  • مدیرعامل هوادار: امتیاز تیم ما فروخته نمی‌شود
  • پشت پرده برکناری علی خطیر/ چه کسی مدیرعامل باشگاه استقلال می‌شود؟
  • تکذیب یک شایعه تبلیغاتی؛ باشگاه هوادار به فروش نرفته است
  • تکذیب فروش امتیاز باشگاه هوادار از سوی مدیرعامل