Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-02@05:10:46 GMT

عجیب ترین گل هفته چگونه به ثمر رسید؟(عکس)

تاریخ انتشار: ۹ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۵۳۴۲۴

پدیده شهر خودرو در واپسین دقایق بازی موفق شد سه امتیاز حساس بازی خانگی را بدست آورد تا با کسب ۴۲ امتیاز دوباره به جمع مدعیان لیگ بپیوندد.

به گزارش ورزش سه ، در حالی که تمام حاضرین در ورزشگاه امام رضای شهر مشهد منتظر پایان دیدار تیم های پدیده و پارس جنوبی جم بودند، خروج گلر جوان تیم میهمان روی صحنه ای که مشکوک به آفساید هم بود ضربه ایستگاهی در میانه های زمین تقدیم شاگردان گل محمدی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


روی این صحنه، فغانی داور دیدار تصمیم به اخراج گوهری سنگربان پارس جم گرفت و تارتار که سه تعویض خود را  انجام داده‌بود به ناچار از بازیکنان درون زمینش یک نفر را برای حراست از دروازه در دقایق پایانی برگزید. البته این انتخاب خیلی زود تغییر کرد تا فریبرز گرامی که سابقه بازی برای پدیده را داشت، مقابل هم تیمی های سابق این وظیفه را بر عهده بگیرد.


ارسال بازیکنان پدیده و خروج ناموفق گرامی که به علت بارندگی و لغزندگی چمن، تعادلش را از دست داده بود با ضربه سر یونس شاکری بهترین گلزن این فصل پدیده شهر خودرو همراه شد تا این تیم پس از دو شکست پیاپی، به یک پیروزی شیرین دست یابد.


البته پارسی ها حتی پس از اتمام بازی هم معتقد بودند که قاسمی نژاد در موقعیت آفساید توانست از دروازبانشان خطا بگیرد اما به نظر می رسید اشتباه گرامی در خروج از دروازه، تاثیر بیشتری در ثبت این نتیجه داشت و این اشتباه فردی منجر به تک گل سه امتیازی بازی شد.


شاگردان گل محمدی با این گل و کسب یک پیروزی سخت و شیرین در واپسین دقایق پایانی، علاوه بر اینکه به هوادارانش عیدی داد دوباره به جمع مدعیان بازگشت تا همچنان شانس کسب سهمیه آسیایی را داشته باشد.

 

عکس ها :احمد هادی

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پدیده شهر خودرو پارس جنوبی جم

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پدیده شهر خودرو پارس جنوبی جم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۵۳۴۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عارف: باید مسئولانه در صحنه حضور داشت

به گزارش «تابناک» به نقل از فارس، محمدرضا عارف، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در جریان روند درمانی آیت الله العظمی محمد علی گرامی قرار گرفت. رئیس بنیاد امید ایرانیان که به ملاقات آیت الله گرامی رفته بود ضمن آرزوی شفای عاجل برای ایشان از خدمات ارزنده این مرجع عالی قدر تجلیل کرد.عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به مشکلاتی که جامعه با آن رو به رو است بویژه در حوزه مسائل اجتماعی و فرهنگی نسبت به نقش و جایگاه علما و مراجع برای ارائه راهکارهایی برای برون رفت از وضعیت فعلی تاکید کرد.

محمدرضا عارف چالش‌های حوزه فرهنگی و اجتماعی جامعه را بعضا ناشی از عملکرد مسئولان اجرایی کشور دانست و تصریح کرد : اگرچه مردم عزیز کشور با مشکلات متعددی رو به رو هستند اما نباید ناامید بود و باید مسئولانه در صحنه حضور داشت و کشور را به حال خود رها نکرد و کنار نکشید. آیت الله گرامی نیز در این دیدار ضمن قدردانی از دکتر عارف تاکید کردند رسالت مهمی بر عهده شما است که برای توفیق جنابعالی در امورات مهم دعاگو شما هستم.

دیگر خبرها

  • عیادت سید حسن خمینی از آیت الله گرامی
  • رونمایی از پوستر پرسپولیس و سپاهان برای بازی امشب
  • تیم جدید و اروپایی اکرم عفیف مشخص شد؟
  • پیشنهادات اروپایی برای رونالدینیوی قطری‌ها
  • عارف: باید مسئولانه در صحنه حضور داشت
  • اکرم عفیف: رونالدینیو قطری می‌تواند به اروپا برود
  • تصمیم رونالدو نازاریو: خروج کامل از عرصه باشگاه‌داری
  • اشتباه عجیب دروازه‌بان بارسلونا در بازی مقابل والنسیا + فیلم
  • پلیمر کم آورد/ خروج قلندری موضوع درون تیمی است
  • پیام تبریک روز کارگر ۱۴۰۳ + متن، عکس و استوری