Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@07:55:38 GMT

سرمربی فولاد: برتری مقابل ماشین سازی برای تیم مهم بود

تاریخ انتشار: ۹ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۵۳۶۰۲

سرمربی فولاد: برتری مقابل ماشین سازی برای تیم مهم بود

تبریز - ایرنا - سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان با اشاره به پیروزی یک بر صفر تیمش مقابل ماشین سازی تبریز گفت: بدلیل حساسیت بازی و فاصله کم تیم ها، این پیروزی برای ما بسیار مهم بود.

به گزارش ایرنا، افشین قطبی شامگاه جمعه در نشست خبری پس از بازی تیمش مقابل ماشین سازان افزود: همان طور که قبلا گفته بودم این بازی برای هر دو تیم سخت بود به خصوص به دلیل سرما و شرایط جوی دیروز در همین آب و هوا تمرین کردیم و جالب بود که بازیکنان می‌ خواستند با لباس گرم تمرین کنند، اما به آنها گفتم باید با همین شرایط هم بازی کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد: قبل از این بازی تا پایان فصل هشت بازی مانده بود و ما تصمیم گرفتیم یک حرکت خوب فرهنگی را شروع کنیم که طی آن تمام پاداش‌های تیم را در بازی‌هایی که پیروز می‌شویم، به خیریه و مردم سیل زده بدهیم .
قطبی در مورد تماشاگران بازی امروز و مردم آذربایجان عنوان کرد: همیشه حس خوبی نسبت به مردم این منطقه داشته و دارم و در تمام عمرم هر زمان با آنها برخورد داشتم، محبت‌ آمیز بوده و همیشه از عشقی که در قلب مردم تبریز است، لذت بردم.
سرمربی تیم فولاد با بیان اینکه فوتبال مثل ریاضی نیست که همیشه یک بعلاوه یک، 2 شود،ادامه داد: من همیشه این احساس را دارم که وقتی اینجا هستم می‌ توانم پیروز باشم و اینجا انگار خانه ‌ام هست، همچنین باید بگویم بازی ‌هایی که در تبریز انجام دادیم، همیشه بازی ‌های مهمی بودند چرا که بازی با تراکتورسازی اولین بازی من در فولاد بود و امروز هم نخستین بازی سال را انجام دادیم.
وی در خصوص اتلاف وقت بازیکنان فولاد خوزستان در طول بازی گفت: شما وقتی در بازی خارج از خانه از حریف پیش هستید، نیاز است که بازی را مدیریت کنید تا تیم ‌تان به تمرکز برسد در ضمن خیلی هم بد نبود ما وقت تلف نکردیم، چون من بدتر از این را دیده ‌ام و باید بگویم که هواداران هر تیم دوست دارند، پیروز شوند.
قطبی درباره عملکرد بازیکنان خارجی تیمش اذعان کرد: بازیکنان ما دیر به جمع‌ مان اضافه شدند و با توجه به اینکه زمان از دست رفته بود، اما با شرایطی که از آنها دیدم فکر می‌کنم اثرات زیادی در فوتبال ایران خواهند داشت.
تیم فولاد خوزستان با برد یک بر صفر مقابل ماشین سازی با 29 امتیاز به رده ششم جدول صعود کرده و تیم ماشین سازی با 25 امتیاز در رده نهم جدول لیگ برتر جام خلیج فارس قرار گرفتند.
3077/9853

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش فوتبال ليگ برتر تبريز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۵۳۶۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برتری 1-0 اتلتیکو مادرید مقابل بایرن مونیخ با گل دیدنی سائول نیگز (لیگ قهرمانان اروپا - 2016/4/28) / فیلم

در چنین روزی در سال 2016، اتلتیکو مادرید و بایرن مونیخ در بازی رفت دیدار نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری 1-0 اتلتیکو به پایان رسید. تک گل این بازی را سائول نیگز روی یک حرکت انفرادی زیبا به ثمر رساند.

دانلود (4.1MB)

دیگر خبرها

  • منچسترسیتی همچنان در تعقیب آرسنال
  • زمان پایان لیگ بیست و سوم مشخص شد + برنامه بازی ها
  • برتری 1-0 اتلتیکو مادرید مقابل بایرن مونیخ با گل دیدنی سائول نیگز (لیگ قهرمانان اروپا - 2016/4/28) / فیلم
  • دو ستاره خارجی لیگ برتری در سبد خرید تابستانی پرسپولیس
  • آقای اوسمار نقد را ول کردی نسیه را چسبیدی | حسرت بزرگی خوردم بابت دوبار از دست دادن برتری دوگله
  • سرمربی تایلند: هدف ما برتری برابر ایران در دیدار نهایی است
  • حسینی: ۲ چیز در بازی مقابل پرسپولیس باعث خوشحالی ما شد
  • تراکتور از ذوب آهن انتقام گرفت/ صعود سرخ های تبریز به یک چهارم
  • فوتبالیست قرمزپوش لیگ برتری در ۷ سال فقط یک‌دقیقه بازی کرده!
  • استقلال ملاثانی به دنبال شگفتی‌سازی دیگری در جام حذفی