Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- قاچاقچیان مواد مخدر از روش‌های عجیب و غریب زیادی برای انتقال مواد و رساندن آن‌ها به دست فروشندگان و مصرف کنندگان استفاده می‌کنند. از جاسازی‌های ماهرانه انواع مواد مخدر در آجیل گرفته تا قرار دادن این مواد در لوله‌های ظریف که فکر هیچ کس هم به آن نمی‌رسد، اما در این میان این تیزهوشی مأموران پلیس است که همیشه نقشه قاچاقیان را نقش برآب می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری میزان در جریان طرح رعد ۲۳ پلیس پیشگیری پایتخت نمایشگاهی از اموال کشف شده از سارقان و مالخران و تبهکاران تهران به نمایش درآمده بود، اما در میان همه وسایل کشف شده روی میزی که انواع و اقسام مواد مخدر کشف شده توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر نیروی انتظامی تهران بزرگ قرار داشت دو محموله ماده مخدر گل و تریاک وجود داشت که توجه هر بیننده‌ای را به خود جلب می‌کرد. عجیب بودن این ماجرا به این خاطر بود که قاچاقیان برای رد گم کنی این مواد را به صورت ماهرانه‌ای در توپ‌های پلاستیکی و لوله‌های ظریف آهنی جاسازی کرده بودند.

اما ماجرای کشف این مواد که به صورت ماهرانه‌ای جاسازی شده بود و فقط تیزهوشی مأموران پلیس باعث شد پرده از راز قاچاقچیان برداشته شود را سرهنگ محمد بخشنده رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پلیس تهران بزرگ در گفتگو با خبرنگار میزان تشریح کرد.

سرهنگ بخشنده در این باره گفت:: چند روز پیش مأموران با بسته مشکوکی در فرودگاه امام خمینی (ره) مواجه شدند. اطلاعات اولیه حاکی از آن بود که در داخل بسته مقادیر زیادی آجیل وجود دارد که قرار است از ایران به کشور ترکیه منتقل شود.

وی در ادامه افزود:از آنجایی که ماجرا مشکوک به نظر می‌رسید بسته بازرسی شد و مشخص شد درمیان آجیل‌ها توپ‌های کوچک پلاستیکی که شباهت زیادی به آجیل داشت قرار دارد و قاچاقچیان ۴ کیلو ماده مخدر گل را در آن‌ها جاسازی کرده است.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا ادامه داد:با کشف مواد پرونده در اختیار پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت قرار گرفت و مردی حدودا ۴۰ ساله صاحب بار است که با هماهنگی‌های انجام شده این فرد شناسایی و دستگیر شد.

لوله‌های تریاکی

سرهنگ محمد بخشنده در ادامه با اشاره به کشف دوکیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک که به روش عجیبی جاسازی شده بود گفت:درپرونده دیگر وقتی مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر درجریان کشف مواد مخدر جاسازی شده در یک محموله پستی در یکی از ادارات پست قرار گرفتند بلافاصله پرونده‌ای در این خصوص تشکیل و پیگیری ماجرا را در دستور کار خود قرار دادند.

وی در ادامه گفت:درجریان رسیدگی به این پرونده مشخص شد فردی مقدار دوکیلوگرم ماده مخدرتریاک را به صورت کاملا ماهرانه در لوله‌های فلزی ظریف سفید رنگ ریخته و قصد داشته از این طریق محموله ماده مخدر را به شهرستان دیگری منتقل کند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر نیروی انتظامی تهران بزرگ اضافه کرد:در این رابطه یک نفر دستگیر و تحقیقات برای تکمیل پرونده ادامه دارد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: تریاک ماده مخدر گل بخشنده مبارزه با موادمخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۵۳۶۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناکامی قاچاقچی در انتقال ۴۲۴ کیلو تریاک

فرمانده انتظامی استان فارس از کشف ۴۲۴ کیلوگرم تریاک در بازرسی از یک دستگاه وانت مزدا دوکابین در شهرستان نی‌ریز خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه خبری پلیس فارس، سردار رهام بخش حبیبی در خصوص جزئیات این خبر اظهار کرد: در راستای طرح برخورد با سوداگران مرگ، شب گذشته ماموران انتظامی نی‌ریز حین گشت زنی در محور مواصلاتی سیرجان-قطرویه به یک دستگاه وانت مزدا دوکابین حامل بار مشکوک و به راننده دستور ایست دادند.

وی افزود: راننده بدون توجه به هشدارهای پلیس با سرعت زیاد متواری و پس از طی مسافتی تعقیب و گریز با توجه به تاریکی هوا خودرو را رها و به سمت مناطق کوهستانی متواری می‌شود.

فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه ماموران در بازرسی از این خودرو ۴۲۴ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک را کشف کردند، تصریح کرد: تلاش برای دستگیری قاچاقچی متواری با جدیت ادامه دارد.

سردار حبیبی خاطر نشان کرد: مبارزه با قاچاق مواد مخدر یکی از اولویت‌های اصلی کار پلیس است، لذا از شهروندان عزیز می‌خواهیم در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک ضمن تماس با سامانه فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، سبزپوشان عرصه نظم و امنیت را در اجرای وظایف خود یاری کنند.

کد خبر 749495

دیگر خبرها

  • ظرفیت‌های مردمی در مبارزه با مواد مخدر استفاده شود
  • درمان بیش از ۵ هزار معتاد متجاهر در کمپ‌های ماده ۱۶ کرمان
  • سازمان‌های مردم نهاد مشارکت بیشتری برای مبارزه با مواد مخدر داشته باشند
  • دستگاه‌های حاکمیتی سهم خود را برای مقابله با مواد مخدر مشخص کنند
  • دستبند پلیس بر دستان فروشندگان مواد مخدر در آبادان
  • ناکامی قاچاقچی در انتقال ۴۲۴ کیلو تریاک
  • توقیف کامیون حامل ۲۶۷ کیلو مواد مخدر شیشه در غرب تهران
  • قاچاقچیان با بار تریاک در یزد به دام افتادند
  • ۵۷۰ کیلوگرم تریاک با همکاری پلیس استان سمنان کشف شد
  • تریاک از معده قاچاقچی در اسفراین کشف شد