Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-07@02:26:51 GMT

تکذیب انسداد راه ارتباطی ۷ روستا در رامشیر

تاریخ انتشار: ۹ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۵۳۷۲۵

تکذیب انسداد راه ارتباطی ۷ روستا در رامشیر

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سید مجید حسینی نژاد سرپرست فرمانداری رامشیر، گفت: خبر منتشرشده در برخی خبرگزاری‌ها مبنی بر قطع مسیر ارتباطی ۷ روستای رامشیر کذب است؛ سد رامشیر بسته شد و آب در کانال کنترل سیلاب جاری شد که در یک نقطه تقاطع با جاده روستایی آب از روی جاده عبور می‌کند، روستاهای بالادست از پل مشراگه و روستاهای پایین‌دست از پل رامشیر عبور می‌کنند و فقط کمی مسیر برای عبور طولانی‌تر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: اقدام انجام شده به دلیل درخواست شهرستان شادگان و بندرماهشهر برای کاهش حجم آب ورودی به این شهرها و احساس خطر در سیل‌بندها بود که با این اقدام مشکل در این ٢ شهرستان رفع شد.

حسینی نژاد با اشاره به تخلیه سد تنظیمی رامشیر ۲۴ ساعت قبل از شروع بارندگی‌ها، بیان داشت: روستای بیت صیوان کمی دچار آبگرفتگی شد که با کمک نیروها در همان شب آب از روستا خارج شد و در شرایط عادی به سر می‌برد.

سرپرست فرمانداری رامشیر، اظهار کرد: در بالادست روستای بیت حمید ۲ بند آبخیزداری وجود دارد که ظرفیت آن‌ها تا ۹۰ درصد تکمیل‌شده ولی ازنظر استحکامی مشکلی ندارند؛ برای پیشگیری یک کانال در وسط روستا برای جهت‌گیری مسیر آب حفر شد که در صورت ایجاد مشکل برای بند خاکی روستا آسیب نبیند.

حسینی نژاد تصریح کرد: بخش عمده‌ای از بارش باران در شهرهای باغملک، رامهرمز، بهبهان، جایزان و امیدیه به سمت رودخانه جراحی در رامشیر جاری می‌شوند و هم‌زمان رهاسازی آب از سد مارون نیز به سمت رامشیر جاری می‌شود که اگر این دو اتفاق هم‌زمان رخ دهند احتمال ایجاد مشکل برای رامشیر وجود دارد.

انتهای پیام/ ن

مسدود شدن راه های ارتباطی روستا های رامشیر بر اثر سیلاب

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوادث فرمانداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۵۳۷۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جاری شدن سیل در روستای نوروزی خوشاب 

دریافت 7 MB

تصویربردار: علی اکبر ملکی

کد خبر 6096524

دیگر خبرها

  • آغاز احداث محور ارتباطی روستا‌های شمالی دهاقان به مهیار
  • عبور از رودخانه با طناب
  • بازگشایی راه ارتباطی ۲ روستای سیل‌زده شهرستان داورزن
  • مشکل تامین برق روستای سیل زده«تختان» دهلران حل شد
  • جاری شدن سیل در روستای فیروزه
  • جاری شدن سیل در روستای «درتوم»
  • مسدود شدن راه پنج روستا در دیشموک بر اثر بارش‌ باران
  • بازگشت سیلاب به «بهانگر» در داورزن و تخریب پل ارتباطی روستا
  • جاری شدن سیل در روستای نوروزی خوشاب 
  • جاری شدن سیل در روستای گریوان