Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-06@12:52:38 GMT

میزان خسارت سیل لرستان مشخص شد

تاریخ انتشار: ۹ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۵۳۹۰۹

حوادث رکنا: مدیرکل مدیریت بحران استانداری لرستان گفت: بر اساس برآورد‌های صورت گرفته سیل اخیر تا کنون ۸۰۵ میلیارد تومان خسارت به بخش‌های مختلف لرستان وارد کرده است.

به گزارش گروه حوادث رکنا، غلامرضا آقامیرزایی ،مدیرکل مدیریت بحران استانداری لرستان گفت: بر اساس برآورد‌های صورت گرفته سیل اخیر تا کنون ۸۰۵ میلیارد تومان خسارت به بخش‌های مختلف لرستان وارد کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


غلامرضا آقامیرزایی بیان داشت: قطع محور‌های مواصلاتی اصلی و روستایی مهمترین مشکل سیل اخیر بود.
وی افزود: بر اثر سیل اخیر محور خرم‌آباد-پل‌دختر در ۱۸ نقطه قطع شده و برای بازسازی شرایط سختی دارد.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری لرستان گفت: تا کنون ۲۴ مورد رانش زمین در سطح استان شاهد بودیم و پیش‌بینی شده ۲۱ مورد رانش دیگر شاهد باشیم.
وی یادآور شد: هیچ خودرویی در سیل اخیر آسیب ندید که اطلاع رسانی مناسب دلیل مهم این موضوع است.
آقامیرزایی بیان داشت: تا کنون ۸۰۵ میلیارد تومان خسارت ناشی از سیل اخیر برآورد شده و قطعا با بررسی‌های بیشتر میزان خسارت افزایش می‌یابد.

منبع: رکنا

کلیدواژه: اخبار حوادث سیل مدیریت بحران خسارت لرستان بینی عکس سیل فیلم شهرستان نجات زن عجیب پلیس دختر کشف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۵۳۹۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارندگی‌های استان در ۲۵ سال اخیر بی سابقه بوده است 

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، محجوبی مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای یزدگفت: میزان بارندگی‌های استان یزد در سال آبی جاری از اول مهرماه سال ۱۴۰۲ تا ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۳۹.۷ میلیمتر بوده و میزان بارندگی مدت مشابه سال آبی گذشته ۹۸.۸ و متوسط دوره آماری ۸۹.۷ میلیمتر است که این میزان بارندگی برای یکسال آبی در ۲۵ سال گذشته بی سابقه بوده است. 


وی افزود: بارندگی‌های استان یزد در سال آبی جاری نسبت به سال گذشته تاکنون ۴۱.۴ درصد و نسبت به متوسط دوره آماری ۵۵.۸ درصد افزایش داشته است. 


رئیس هیئت مدیره شرکت آب منطقه‌ای یزد در ادامه گفت: میزان بارندگی طی سال آبی جاری در تمام شهرستان‌های استان به جز شهرستان خاتم نسبت به میانگین دوره آماری افزایش داشته است.

دیگر خبرها

  • ۵.۷ میلی‌متر باران در لرستان بارید
  • بارندگی‌های استان در ۲۵ سال اخیر بی سابقه بوده است 
  • کشف اتفاقی شهاب‌سنگ در استان لرستان/ عکس
  • سد کوثر گچساران پر شد
  • به زودی میزان خسارت سیل به مزارع گندم اعلام می‌شود
  • میزان بارش‌های روز گذشته در خراسان شمالی اعلام شد
  • ۱۱۲ میلی متر بارندگی در رومشکان لرستان ثبت شد
  • رفع تداخل ۹۰۰ پلاک از اراضی لرستان
  • ثبت ۱۰۸ میلی‌متری باران در رومشکان
  • ثبت ۱۰۸ میلی‌متر بارش باران در رومشکان