Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، فخری معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان گفت: اقامت مسافران نوروزی در استان سمنان ۲۸ درصد رشد داشته است،  و خدمات ارائه‌شده به مردم و هموطنان زمینه افزایش ماندگاری مسافران در استان را فراهم کرده است که خوشبختانه امسال شاهد اقامت بیشتری از مسافران نوروزی هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن بیان اینکه امسال با آمادگی بسیار خوبی در ادارات استان شرایط بحرانی به‌خوبی مدیریت شد، افزود: سیل فرصت مناسبی بود تا فرهنگ و اصالت غنی استان را به مسافران در معرض نمایش گذاشته شود و مردم در کنار مسئولان به مسافران خدمت‌رسانی کردند.

فخری بابیان اینکه خدمات سفر نه در ایام نوروز بلکه به صورت دائم در استان سمنان ارائه خواهد شد، تصریح کرد: این اقدام به ماندگاری مسافر و جذب گردشگر در استان بسیار کمک می‌کند که در این بین نقش دهیاری، شهرداری و دستگاه‌های اجرایی بسیار حائز اهمیت است.

انتهای پیام / گ

خدمات ارائه‌شده زمینه افزایش ماندگاری مسافران در استان را فراهم کرد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری میراث فرهنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۵۴۰۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه خدمات رایگان پزشکی و بهداشتی در لاران

مسئول گروه جهادی گفت: در این اردوی جهادی ۶۰ پزشک، دندانپزشک و مشاورین از استان‌های اصفهان و چهارمحال و بختیاری به مردم بخش لاران خدمات دهی کردند.

بیشتر بخوانید

برگزاری اردوی جهادی در مناطق محروم شهرستان لردگان همزمان با دهه فجر

وی افزود: در این اردو خدمات پزشکی در زمینه اطفال، داخلی، پوست، چشم، اعصاب و روان، دندانپزشکی و مشاوره‌های فرزندآوری قبل از ازدواج ارائه شد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • ارائه دروس مهارتی و اشتغال پذیری به دانشجویان از مهر ۱۴۰۳
  • قطار پنج ستاره به شبکه ریلی همدان اضافه می‌شود
  • آمادگی پیام رسان بله برای ارائه خدمات به مسافران سرزمین وحی
  • راهنمای طراحی و چاپ حرفه ای کاتالوگ در چاپخانه تهران
  • آغاز پویش ملی سلامت دهان و دندان در استان یزد
  • ارائه خدمات رایگان پزشکی و بهداشتی در لاران
  • درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال در بیمارستان های دولتی سمنان
  • قصه زندگی با بودنش آغاز می‌شود + فیلم
  • ارائه خدمات امدادی به ۴۱۵ حادثه دیده در چهارمحال و بختیاری
  • ارائه خدمات رایگان پزشکی در قصر قند