Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-05-08@16:41:35 GMT

افشای خیانت ۱۲ ساله جورج بوش پدر به همسرش

تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۵۴۱۷۱

افشای خیانت ۱۲ ساله جورج بوش پدر به همسرش

به گزارش تسنیم به نقل از دیلی میل، باربارا بوش که سال گذشته در سن 92 سالگی از دنیا رفت، در گفتگو با نویسنده کتابی درباره زندگی شخصی اش فاش کرده بود که به دلیل خیانت همسرش در دهه های 1970 و 80 میلادی، دچار افسردگی شدیدی شده بود که او را وادار به خودکشی کرده بود.

در کتاب جدید سوزان پیج که بر اساس خاطرات باربارا بوش تنظیم شده است، نوشته شده است که جورج بوش پدر که چهل و یکمین رئیس جمهور ایالات متحده بود، به مدت 12 سال با خانمی به نام جنیفر فیتزجرالد رابطه داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ارتباط خارج از ازدواج جورج بوش و فیتزجرالد که در سال 1973 آغاز شده بود، موجب افسردگی باربارا بوش شده بود.

یکی از همخانه های فیتزجرالد که در خانه ای ساحلی در ایالات مریلند با او زندگی می کرد، فاش کرده است که جورج بوش دست کم هفته ای یک بار به آن جا مراجعه می کرده است.

یکی از اعضای لابی های سیاسی نیز اعلام کرد که در سال 1984 از یکی از سفرای آمریکا خواسته شده بود تا کلبه ای خصوصی را برای جورج بوش و  فیتزجرالد طی سفری رسمی به ژنو سوئیس فراهم کند.

به گفته نویسنده کتاب، معشوقه جورج بوش به طرز فوق العاده ای زیبا نبود، بلکه تنها زنی عشوه گر و نگران بود که کاملا بر روی جورج بوش تمرکز کرده بود.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۵۴۱۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی غم‌انگیز راسل از آینده مرسدس

جورج راسل پیش‌بینی غم‌انگیزی برای عملکردهای آینده مرسدس ارائه کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از کرش نت؛ جورج راسل، راننده انگلیسی مرسدس بنز در مورد شانس این تیم برای برنده شدن در گرندپری بعدی فرمول یک صحبت کرد.

جورج راسل گفت: 12 ماه پیش در گرندپری میامی، تیم مک لارن  مسابقه مقدماتی را در رده‌های هفدهم و هجدهم به پایان رساند و دو روز پیش پیروز شد. این نشان می‌دهد که اگر کاری را به درستی انجام دهید، چه چیزی می‌توانید به دست آورید.

راننده تیم مرسدس بنز افزود: در حال حاضر ما در مرسدس برنامه‌های متعددی در کوتاه‌مدت داریم اما هیچ‌کدام به ما در آینده نزدیک کمک نمی‌کند؛ بنابرین چند هفته آینده سخت خواهد بود. باید بپذیریم که چهارمین تیم سرعتی فرمول یک هستیم. زمان دورها و نتایج مسابقات دروغ نمی‌گوید. ما باید روی پایان دادن به سقوط ار ده پنجم به هشتم در مراحل بعدی تمرکز کنیم.

همیلتون: هدف من همیشه برنده شدن است

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جزئیاتی تازه درباره جدایی زوج عاشق برنامه ماه عسل
  • خیانت بزرگ ابومازن به فلسطینی‌ها با سرکوب جنبش دانشجویی
  • پیش‌بینی غم‌انگیز راسل از آینده مرسدس
  • (تصویر) عاشقانه‌های بابک جهانبخش و همسرش
  • فیلم/ حمایت از غزه به سبک دانشجویان ناشنوای دانشگاه جورج واشنگتن
  • عاشقانه‌های بابک جهانبخش و همسرش وایرال شد
  • داستان قتل مدیر عالیرتبه شهرداری تهران با خیانت همسرش
  • قتل یکی از مدیران شهرداری به دست همسرش
  • قتل یکی از مدیران شهرداری تهران به دست همسرش
  • فیلم| میدان شهدا در دانشگاه جورج واشنگتن!