Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به فروکش کردن آب از مناطق سیل زده گلستان، گفت: لایروبی نشدن رودخانه علت اصلی مشکل است و نیروهای مسلح در حال ایجاد دو کانال برای سرعت بخشیدن به خروج آب هستند. آفتاب‌‌نیوز : سرلشکر محمد باقری در جمع مردم آسیب دیده از سیل روستای سلاق یلقی شهرستان آق قلا  اظهار کرد: امروز وظیفه داشتم که از نزدیک در جمع مردم صبور، نجیب و مومن ترکمن که با این سیل نامناسب مواجه شدند، حضور پیدا کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: مقام معظم رهبری دستور دارند که نیروهای مسلح تمامی امکاناتشان را برای کمک به مردم گسیل کنند.
سرلشکر باقری گفت: پیرو این فرمان ارتش، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نیروی انتظامی و وزارت دفاع با همه امکاناتشان در منطقه حاضر شدند و هدف از این سفر بررسی روند فعالیت این نیروها است.  
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح تصریح کرد: در جلسه ای که امروز بعد از ظهر خواهیم داشت، هر کمبودی باشد با حداکثر توان تلاش می کنیم که آن را تامین کنیم.
وی بیان کرد:‌ لایروبی نشدن رودخانه علت اصلی مشکل است و با توجه به وجود این حجم از آب امکان لایروبی رودخانه وجود ندارد اما در انتهای رودخانه بیل های مکانیکی سپاه و ارتش در حال حفر دو کانال هستند تا آب با سرعت بیشتری از منطقه به سمت دریا انتقال پیدا کند.
سرلشکر باقری اظهار کرد:‌ در صورت بارندگی مجدد باید با ایجاد خاکریز و سیل بند، شهرها و روستاها مصون سازی شود.
به گزارش ایسنا، رئیس ستاد کل نیروهای مسلح خاطرنشان کرد: ایجاد بیمارستان ها و درمانگاه ها، کمک های امدادی، رساندن غذا و آب در موارد ضرور و همچنین برقراری امنیت در حد مطلوب از دیگر اقدامات نیروهای مسلح در مناطق سیل زده است.

منبع: آفتاب

کلیدواژه: مناطق سیل زده دریا سرلشکر باقری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۵۴۴۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایی بسیار زیبا و جذاب از امواج دریا (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: چشم دریا زیباترین غار ساحلی ایران (فیلم) ابعاد عجیب یک کشتی کروز (فیلم) قرمز شدن آب دریا با بارش باران در جزیره هرمز (فیلم)

دیگر خبرها

  • سرلشکر باقری: وضعیت منطقه قبل و بعد از «وعده صادق» تغییر کرده است
  • تقدیر سرلشکر سلامی بابت پوشش رسانه‌ای وعده صادق
  • قدردانی سرلشکر سلامی از صداوسیما برای انعکاس عملیات وعده صادق
  • قدردانی سرلشکر سلامی از صداوسیما جهت انعکاس عملیات وعده صادق
  • قدردانی سرلشکر سلامی از عملکرد صداوسیما در قبال عملیات وعده صادق
  • سرلشکر باقری مصوبات کارگروه پدافند غیرعامل را ابلاغ کرد
  • نمایی بسیار زیبا و جذاب از امواج دریا (فیلم)
  • تسریع در تأمین اعتبار طرح‌های تملک دارایی در مناطق سردسیر
  • استقرار بالگرد نیروهای مسلح در استان ایلام ضروری است
  • استقرار تیپ مستقل ارتش در ایلام از مطالبات دیرینه مردم است