Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شریان»
2024-05-06@19:28:54 GMT

نابود شدن لامبورگینی گرانقیمت توسط راننده ناشی!

تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۵۴۵۸۵

‍‍‍‍‍‍

راننده ناشی لامبورگینی، گرانقیمت خود را در مدت چند ثانیه نابود کرد.

به گزارش شریان نیوز،  راننده لامبورگینی گرانقیمتی که در خیابان در مقابل عده‌ای قصد شوآف و خودنمایی داشت خسارت زیادی به خودروی لوکس خود وارد کرد. این راننده ناشی این لامبورگینی ۲۱۵۰۰۰ یورویی را با کوبیدن به یک دیوار و درخت در مدت چند ثانیه نابود کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ویدئویی که توسط حاضران و با تلفن همراه تهیه شده است چگونگی وقوع این حادثه را به تصویر می‌کشد. این ویدئو راننده جوان این خودروی گرانقیمت را در حالی که سوار بر خودروی لوکس خود شده است و آماده خودنمایی می‌شود نشان می‌دهد. این در حالی است که تعدادی در خیابان در حالی که دوربین فیلمبرداری و موبایل در دست دارند مشغول فیلمبرداری هستند.

لحظاتی بعد راننده این خودرو با سرعت زیادی مسافت کوتاهی را در خیابان باریک طی کرده و سپس در اقدامی عجیب که به نظر می‌رسید قصد چرخش داشت، کنترل خودرو را از دست داده و آن را در مقابل چشمان حیرت زده شاهدان عینی به دیوار و یک درخت می‌کوبد. هنوز مشخص نیست که چه اتفاقی رخ داد که این خودروی لامبورگینی به سمت چپ جرخش کرد.

این حادثه روز یکشنبه در منطقه " آکتون " کلان شهر لندن رخ داد. بنا بر گفته سخنگوی پلیس کلان شهر لندن آن‌ها در ساعت ۱.۲۰ دقیقه به محل حادثه اعزام شدند. بنا بر این گزارش هیچ فردی توسط پلیس بازداشت نشد. در گزارش پلیس آمده است: «خوشبختانه در این حادثه به راننده آسیبی وارد نشد، اما به خودروی لامبورگینی خسارت زیادی وارد شد.»

گفتنی است؛ بنا بر اعلام سایت رسمی شرکت لامبورگینی قیمت این خودروی ایتالیایی ۲۱۵۰۰۰ یورو است که در مدت ۲.۲۰ ثانیه سرعت آن از صفر به ۶۲ مایل بر ساعت (۱۰۰ کیلومتر بر ساعت) می‌رسد.

loadingجهت دانلود فایل کلیک نمائید

دسته بندیفیلم برچسب هالامبورگینی

منبع: شریان

کلیدواژه: لامبورگینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۵۴۵۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز اولین فروش خودرو‌های برقی از عصر امروز

به گزارش صدای ایران از ایسنا،مدیر سامانه یکپارچه خودرو‌ها از آغاز اولین طرح فروش خودرو‌های برقی وارداتی و هیبریدی از عصر امروز (یکشنبه ١۶ اردیبهشت) خبر داد و تاکید کرد این دور از فروش ۴ خودروی وارداتی شامل ۲ خودروی برقی، یک خودروی هیبریدی و یک خودروی بنزینی، صرفاً برای ثبت‌نام‌کنندگان مرحله اول خودرو‌های وارداتی که اسفند ١۴٠١ ثبت‌نام کرده بودند، خواهد بود و ثبت‌نام جدیدی صورت نمی‌گیرد.

مهدی تقدسی از آغاز اولین دور فروش خودرو‌های برقی وارداتی از عصر امروز (یکشنبه) به ایسنا خبر داد و گفت: این چهار خودروی وارد شده صرفاً برای متقاضیان دور اول (ثبت‌نامی‌های اسفند ماه ١۴٠١) عرضه خواهد شد.

طبق اعلام مدیر سامانه یکپارچه خودروها، این مرحله از فروش خودرو‌های وارداتی که اولین دور از فروش خودرو‌های برقی است، صرفاً برای متقاضیان مرحله اول ثبت‌نام خودرو‌های وارداتی که اسفند ماه سال ۱۴۰۱ با بلوکه کردن وجه ۵٠٠ میلیون تومانی در حساب وکالتی خود اقدام به ثبت‌نام کرده و نوبت‌دهی شده بودند، امکان ثبت درخواست یک خودرو از چهار خودروی عرضه شده وجود خواهد داشت.

در این دور از فروش خودرو‌های وارداتی، دو خودروی برقی شامل هیوندای برقی (وارد شده توسط معین‌خودرو) و خودروی برقی وارداتی توسط گروه صنعتی ایران‌خودرو، یک خودروی هیبریدی (لاماری) و یک خودروی نیسان سانی (وارد شده توسط معین‌خودرو) عرضه شده است.

متقاضیان از عصر امروز (یکشنبه) تا پایان روز سه‌شنبه (۱۸ اردیبهشت ماه) فرصت دارند از بین چهار خودروی وارد شده، یک محصول را انتخاب کنند.


دیگر خبرها

  • واژگونی تریلی در جاده آذرشهر- عجب شیر یک کشته بر جا گذاشت
  • آغاز اولین فروش خودرو‌های برقی از عصر امروز
  • آغاز فروش خودروهای وارداتی از عصر امروز
  • واژگونی مرگبار یک ال ۹۰ در رشت
  • بلایی که یک ایرانی بر سر سوپر خودروی میلیون دلاری آورد! | فیلم
  • کشف دو خودروی سرقتی در شاهرود/ تویوتای میلیاردی به صاحبش بازگشت
  • جان باختن پاکبان مشهدی بر اثر لغزندگی خیابان و بی احتیاطی راننده
  • بی احتیاطی راننده منجر به فوت پاکبان مشهدی شد
  • لغزندگی خیابان و بی احتیاطی راننده منجر به فوت پاکبان در مشهد شد
  • فداکاری بانوی روستایی برای نجات جان راننده خودرو سانحه دیده