Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-07@10:55:47 GMT

نقش آفرینی متفاوت دانشگاه آزاد در کمک به سیل زدگان!

تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۵۴۷۴۵

در روز‌هایی که بسیاری از ایرانیان می‌کوشند به نحوی به یاری سیل زدگان بشتابند و باری از دوش ایشان بردارند، در دانشگاه آزاد نیز اقداماتی در این خصوص در حال شکل گیری است؛ اقداماتی بعضا متفاوت!
به گزارش «تابناک»، از جمله اخبار یاد شده، اعلام آمادگی برخی از واحد‌های دانشگاه آزاد برای اسکان سیل زدگان است. اقدامی که سوای نقش آفرینی اساتید و دانشگاهیان این دانشگاه در کمک به سیل زدگان به مانند دیگر اقشار جامعه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


کمک‌هایی که شامل اختصاص یک روز از حقوق اساتید یکی دو واحد دانشگاه آزاد به سیل زدگان هم شده و از آن مهم تر، اختصاص بخشی از منابع مالی دانشگاه آزاد اسلامی استان گلستان به این مقوله است؛ حمایتی که نشان از درک شرایط سیل زدگان توسط مسئولان این واحد دانشگاهی دارد.
رویدادی قابل تامل و البته رضایت بخش که منحصر به موارد یاد شده نیست و ظاهرا قرار هم نیست در قد و قواره‌های مطرح شده بماند چراکه خبر می‌رسد مسئولان دانشگاه آزاد گلستان به دنبال اجرای طرحی برای تخفیف به دانشجویان سیل زده هستند.
مساله‌ای که سیدعلی طاهری، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گلستان در توضیح آن گفته: «به دنبال این هستیم تا برای دانشجویانی که در سیل آق‌قلا آسیب دیده‌اند مجوز تخفیف شهریه بگیریم.»
طرح و ایده‌ای که هنوز مصوب هم نشده، اما روابط عمومی این دانشگاه و خبرگزاری دانشگاه آزاد اسلامی آن را با عناوینی نظیر «دانشجویان سیل‌زده آق‌قلا تخفیف می‌گیرند» منتشر کرده اند، هرچند در خبر منتشر شده توسط ایشان آمده که «پیشنهاد تخفیف شهریه برای دانشجویان آسیب‌دیده در سیل مطرح شده که به احتمال بسیار زیاد در جلسات آینده مورد موافقت قرار خواهد گرفت.»
تخفیفی که سخت است در زمره اقدامات حمایتی از سیل زدگان قرارش داد و بیشتر رنگ و بوی مشتری مداری دارد؛ چیزی شبیه مراعات مشتریانی که مشخص شده به شدت در مضیقه مالی قرار دارند و اگر حال و اوضاعشان مورد رعایت قرار نگیرد، ممکن است عطای تحصیل را به لقایش ببخشند!
درست شبیه آنچه با مخابره خبر تعویق دو ماهه خدمت سربازی مشمولان مناطق سیل زده به اذهان بسیاری خطور کرد؛ اینکه تعویق اعزام مشمولان و همچنین اعطای مرخصی طولانی مدتِ یک ماهه به سربازان اهل مناطق سیل زده، اقدامی برای ممانعت از پیوستن ایشان به جرگه سرباز فراری هاست.  

منبع: تابناک

کلیدواژه: دانشگاه آزاد سیل گلستان تخفیف شهریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۵۴۷۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجلاسیه گروه کشوری معماری و شهرسازی برگزار می شود

به گزارش خبرنگار مهر، اجلاسیه گروه کشوری معماری و شهرسازی دانشگاه آزاد اسلامی تحت عنوان «افق تحول دانشگاه ۲ » با حضور محمد مهدی طهرانچی رییس دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر همایون معاون علوم‌انسانی و هنر و مدیران و اعضای گروه کشوری معماری و شهرسازی سراسر کشور از ساعت ۱۳ دوشنبه ۱۷ اردیبهشت در واحد شاهرود دانشگاه آزاد برگزار خواهد شد.

کد خبر 6096922

دیگر خبرها

  • نتایج آزمون EPT اعلام شد
  • شهرسازی و رویکردهای جدید علمی
  • طهرانچی: بانوان باید برای نقش‌آفرینی‌های جدی در جامعه آماده شوند
  • اجلاسیه گروه کشوری معماری و شهرسازی برگزار می شود
  • برپایی نمایشگاه متفاوت با موضوع عفاف و حجاب در یزد
  • حمایت متفاوت دانشجویان فرانسوی از غزه | ببینید
  • امدادرسانی هلال‌ احمر خراسان‌جنوبی به ۲۵۶ نفر گرفتار در سیل
  • امدادرسانی هلال‌احمر خراسان‌جنوبی به ۲۵۶ نفر گرفتار در سیل
  • امدادرسانی هلال احمر در خراسان‌جنوبی به سیل‌زدگان
  • یک قلب بزرگ پشت این چهره؛ دیگو کوستا در نقش قهرمان سیل‌زدگان برزیل / عکس