Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-09@02:29:21 GMT

ترکیب احتمالی پرسپولیس برای دربی ۸۹

تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۵۴۷۷۵

ترکیب احتمالی پرسپولیس برای دربی ۸۹

سرمربی کروات سرخپوشان حالا دست بازتری برای انتخاب ترکیب مورد نظرش برای دربی حساس امروز دارد و به نظر از سیستم همیشگی برای برتری در این مسابقه استفاده می‌کند.

به گزارش “ورزش سه” برانکو‌ ایوانکوویچ با دستی باز در خطوط مختلف به دنبال کسب پیروزی در دربی بعد از دو سال است. پیروزی‌ که می‌تواند اولین گام بلند آن‌ها در کسب قهرمانی سوم باشد و سرخپوشان در این راه جدی‌ترین رقیب خود را از پیش رو برمی‌دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما با توجه به شناختی که از این مربی وجود او به احتمال فراوان از ترکیب همیشگی و با سیستمی آشنا مقابل استقلال قرار می‌گیرد .

 

ترکیب احتمالی پرسپولیس برای دربی ۸۹ به شرح زیر است:


*علیرضا بیرانوند به مانند دیگر مسابقات حساس وظیفه حراست از سنگر سرخ‌ها را بر عهده دارد. بازیکنی که در فصل اخیر عصای دست برانکو در مسابقات حساس بوده و می‌تواند با درخشش در این دیدار بار دیگر مرد اول سکوها شود. 

 

*یک خط جلوتر، در دو جناح خط دفاعی پرسپولیس دربی اولی‌ها را خواهیم دید. با توجه به مصدومیت ماهینی شماره ۱۷ سرخ‌ها یعنی مهدی شیری وظیفه کنترل حملات استقلال از سمت چپ را بر عهده دارد. در دفاع چپ هم از بین نادری و مصلح به احتمال فراوان و با توجه به خط حمله قدرتمند و آفریقایی حریف، محمد نادری انتخاب اصلی برانکو خواهد بود. وظیفه حراست از قلب دفاع هم به مانند همیشه بر عهده شجاع خلیل زاده و سیدجلال حسینی است.

 

* در خط هافبک کمال کامیابی‌نیا به عنوان هافبک دفاعی بازی خواهد کرد. احمد نوراللهی به عنوان وینگر راست در سیستم ۴-۴-۲ لوزی برانکو ایفای نقش می‌کند و‌ مهدی ترابی هم در سمت چپ زمین وظیفه حمل توپ و تا حدی بازیسازی را بر عهده خواهد داشت. سروش رفیعی یا بشار رسن  هم هافبک بازیساز خواهند بود.  


*سورپرایزهای خط هافبک: این احتمال وجود دارد که این منطقه از زمین به طور کامل دستخوش تغییرات  شود. به طوریکه برانکو برای هجومی‌ کردن تیم، نوراللهی را به پست هافبک دفاعی برده و‌ از سیامک نعمتی در سمت راست استفاده کند. یا سروش رفیعی را  روی نیمکت گذاشته و‌ بشار رسن یا امید عالیشاه را در ترکیب بگذارد. با توجه به نتیجه گیری پرسپولیس در جدال با سپیدرود، باید شاهد سرعتی شدن خط هافبک سرخ‌ها باشیم که با حضور بازیکنانی مثل نعمتی و ترابی رقم می‌خورد.

 

*در خط حمله دو‌ گزینه محتمل برای حضور در دربی وجود دارد. ماریو بودیمیر و علی علیپور که جز بازیکنان ثابت برانکو در نیم فصل دوم بودند و هیچ جدال حساسی را از دست ندادند. با توجه به حساسیت بالا نباید انتظار بازی کردن جوانان از ابتدا را داشت و تنها می‌توان از ذخیره طلایی یعنی سیامک نعمتی به عنوان یکی از گزینه‌های جانشینی بودیمیر نام برد .

 

ترکیب احتمالی: 


علیرضا بیرانوند، مهدی شیری، سیدجلال حسینی، شجاع خلیل زاده، محمد نادری، کمال کامیابی نیا ،احمد نوراللهی، مهدی ترابی، بشار رسن (سروش رفیعی)، ماریو بودیمیر(سیامک نعمتی) و علی علیپور

پرسپولیس تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پرسپولیس تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۵۴۷۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بایرلورکوزن - آاس رم؛ ترکیب احتمالی

بازی رفت با برتری ۲-۰ شاگردان ژابی آلونسو خاتمه یافت.

طرفداری - در دیداری از دور برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ اروپا، رم میهمان بایرلورکوزن است:

اطلاعات بازی لورکوزن و رم تورنومنت: دور برگشت مرحله نیمه‌نهایی لیگ اروپا فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۳ زمان برگزاری: پنج شنبه ۹ می ۲۰۲۴ (۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) ساعت برگزاری: 22:30 به وقت تهران محل برگزاری: استادیوم بای آرنا، لورکوزن داور: دنی ماکلی (هلند) ترکیب احتمالی لورکوزن و رم ترکیب لورکوزن

۳۴۳ / کوار، هینکاپیه، تاه، تاپسوبا، فریمپونگ، اندریش، ژاکا، گریمالدو، وریتس، شیک، عدلی

ترکیب رم

۴۳۳ / اسویلار، چلیک، مانچینی، اسمالینگ، اسپیناتزولا، پاردس، کریستانته، پلگرینی، الشعراوی، لوکاکو، بالدانتزی

 

از دست ندهید ????????????????????????

درد بی‌پایان؛ چهره ناصر الخلیفی بعد از حذف مقابل دورتموند (عکس) ادین ترزیچ، هوادار دیروز، سرمربی فینالیست امروز داروین نونیز به شایعات پیوستن به بارسلونا قوت بخشید! سوتی عبدالله ویسی روی آنتن زنده؛ تخلف پاداش 3.5 میلیاردی فولاد؟ 

دیگر خبرها

  • بایرلورکوزن - آاس رم؛ ترکیب احتمالی
  • اولین مهره ترکیب اوسمار برای بازی بعد مشخص شد
  • ترکیب احتمالی استقلال برای دیدار با ذوب آهن
  • تغییرات احتمالی پرسپولیس در صورت غیبت اورونوف
  • ترکیب سپاهان برابر استقلال خوزستان (احتمالی)
  • ترکیب احتمالی استقلال برای مصاف با ذوب‌آهن
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس برای بازی با نساجی
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر نساجی؛ ۲ تغییر اوسمار کدام بازیکنان هستند؟
  • ترکیب احتمالی تراکتور مقابل فولاد
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل نساجی