Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛سرهنگ صیاد درویشی جانشین فرماندهی انتظامی استان قم گفت: مأموران پلیس آگاهی استان قم در راستای مبارزه بی امان با قاچاق کالاو ارز،به یک دستگاه کامیونت ایسوزو که از جنوب کشور به مقصد پایتخت در حال حرکت بود مشکوک شده و آن را توقیف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان قم با اعلام اینکه ارزش ریالی کالا‌های مکشوفه ۵ میلیارد ریال است، عنوان کرد: کالا‌های کشف شده به سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی استان تحویل و متهم نیز به مراجع قضائی استان معرفی و در نهایت با صدور قرار قانونی مناسب، روانه زندان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: راننده بار خود را سپر ضایعاتی خودرو اعلام کرد، ولی در بررسی صورت گرفته مشخص شد که کامیونت فاقد بارنامه است و در آن انواع کالا‌های قاچاق شامل ۳۷۷ طاقه پارچه، ۲۶۴ تخته پتو، ۱۵۹ عدد کلاه مخصوص جوشکاری و ۲۴ دستگاه ترازوی دیجیتال در پشت سپر‌های ضایعاتی جاسازی شده است.

سرهنگ درویشی هشدار داد: هر گونه اقدام به حمل کالای قاچاق می‌تواند ضربات مهلکی به اقتصاد کشور وارد نماید و افراد زیادی را نیز از کار بیکار کند و این رخداد، به هیچ وجه برای پلیس و نظام اسلامی قابل تحمل نبوده است بنابراین عزم پلیس برای مبارزه با این پدیده ناهنجار و مخرب در امر اقتصاد بومی کشور جدی و قاطعانه خواهد بود.

وی با تاکید در برخورد قاطع پلیس با مجرمان و هنجار شکنان، از شهروندان خواست با ارائه گزارش‌ها و اطلاعات خود از طریق تلفن ۱۱۰ به مراکز پلیس، در افزایش امنیت اجتماعی و اقتصادی جامعه خود پویا و اثرگذار باشند.

انتهای پیام/ح

کشف محموله ۵ میلیارد ریالی پارچه و پتو قاچاق در قم

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی قاچاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۵۵۰۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف یک میلیارد تومان دخانیات قاچاق در جنوب تهران

سرهنگ کارگاه مهدی افشاری گفت: ماموران انتظامی پلیس امنیت اقتصادی تهران در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز در حین گشت زنی و کنترل تردد خودرو‌های عبوری در سطح شهر به طور همزمان دو دستگاه خودروی سواری را که در حال تخلیه دخانیات در محدوده شهر صالح آباد به داخل انباری بودند شناسایی کردند.

وی افزود: در بازرسی از این خودرو‌ها ۸۰۰۰ بسته تنباکو در مجموع ۵۱۶ کیلوگرم تنباکو فاقد هرگونه مجوز قانونی و قاچاق کشف شد.

 این مقام انتظامی ارزش کالا‌های قاچاق کشف شده را در ارزیابی کارشناسان ۱۰ میلیارد ریال برآورد کرد و گفت: در این زمینه دو نفر دستگیر و دو دستگاه خودرو توقیف که با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران در پایان تاکید کرد: پلیس در راستای اجرای وظایف خود و مبارزه با قاچاق کالا با تمام توان با قاچاقچیان مقابله می‌کند.

منبع: پلیس امنیت اقتصادی

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • توقیف محموله ۱۵۲ تنی کالای قاچاق در ایرانشهر
  • کشف ۲۱۵ کیلوگرم حشیش از یک منزل در رودبار جنوب
  • کشف بیش از ۱۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در زنجان
  • جریمه ۲ میلیارد و ۴۷۶ میلیون ریالی قاچاقچی لوازم یدکی خودرو!
  • کشف محموله قاچاق پارچه در شهرستان آستارا
  • کشف ۲۵۰ میلیارد کالای قاچاق و سوخت در طرح ضربتی پلیس هرمزگان
  • کشف محموله ۵ میلیارد ریالی قاچاق در خشکبیجار
  • کشف محموله ۱۰ میلیاردی تنباکوی قاچاق از انباری در جنوب تهران
  • کشف یک میلیارد تومان دخانیات قاچاق در جنوب تهران
  • ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در ساوه کشف شد