Web Analytics Made Easy - Statcounter

اختصاصی | استقلال شفر برخلاف سال‌های گذشته آمار بهتری نسبت به رقیب دیرینۀ خود در لیگ برتر به جا گذشته است.به گزارش بلاغ،دیدار دربی هیچ‌گاه به عملکرد دو تیم در دیدارهای قبلیشان ارتباط نداشته و گاهاً تیمی که حال و روز بهتری نسبت به رقیب خود داشته است بازنده از زمین خارج شده است.

 

در سال‌های گذشته همواره تیم برانکو از لحاظ آماری در لیگ وضعیت بهتری نسبت به آبی‌ها داشته است و با یک روحیه مضاعف‌ به مصاف رقیب سنتی خود می‌رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نکته قابل توجه در خصوص دربی 89 آمار بهتر استقلالی‌ها نسبت به پرسپولیس در فاز تهاجمی و دفاعی است.

 

عملکرد استقلال:

آبی‌پوشان تا به اینجای لیگ بطور میانگین آمار 1.45 گل در هرمسابقه (هر 61 دقیقه) را ثبت کرده‌اند . اما در فاز دفاعی شاگردان شفر معدل 0.36 گل(هر 247 دقیقه) را در هرمسابقه از خود بجا گذاشته‌اند.

 

عملکرد پرسپولیس:

اما پرسپولیسی‌ها که نیم فصل اول را با پنجره بسته و با کمبود بازیکن به پایان رساندند، بطور میانگین در هر دیدار 1.22 گل(هر 73 دقیقه) به ثمر رسانده‌اند. تیم برانکو که در این سال‌ها از لحاظ دفاعی بهترین تیم ایران بوده است در فاز دفاعی هم آماری بهتر از استقلال ندارد و معدل 0.45 گل‌ خورده(هر 198 دقیقه) در هربازی را بدست آورده است.

 

آمار برتری نسبی استقلال را نشان می‌دهد و باید دید، عملکرد خوب شاگردان شفر به شکست دادن صدرنشین لیگ ختم می‌شود یا خیر؟

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۵۵۱۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جیمی ردنپ: کوین دی بروین از استیون جرارد و فرانک لمپارد هم بهتر است

ردنپ عملکرد KDB را فراتر از این دنیا می‌داند.

طرفداری | جیمی ردنپ، هافبک سابق لیورپول، از کوین دی بروین، ستاره منچسترسیتی، تمجید کرده است و او را بهترین هافبک تاریخ لیگ برتر می‌داند.

جیمی ردنپ در گفتگو با اسکای اسپورتس و با تمجید از عملکرد فوق‌العاده کوین دی بروین در بازی مقابل برایتون گفت:

عملکرد او استادانه است. در هماهنگی با فیل فودن و کاری که او در زمین انجام می‌دهد فوق‌العاده است. ما بزرگان زیادی را دیده‌ایم، مانند استیون جرارد، فرانک لمپارد و یحیی توره، اما دی بروین از آنها هم بهتر است. او کارهایی انجام می‌دهد که فراتر از این دنیاست. پاس‌های او بی‌نظیر و استعدادش خارق‌العاده است.

هر بار که او را تماشا می‌کنم، از او شگفت‌زده می‌شوم. شما به الگوهای خوبی نیاز دارید. عالی است که فیل فودن هر روز کوین دی بروین را می‌بیند. فقط سعی هر روز چیزی از او یاد بگیرد. شکی نیست که فیل فودن اگر به این خوبی بازی می‌کند، دلیل آن درس‌هایی است که از دی بروین آموخته است.

 

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • آشوبی: پرسپولیس بدون توجه به بازی‌های استقلال می‌تواند فاصله یک امتیازی را جبران کند/ در مورد رفیعی جای نگرانی وجود ندارد
  • ژابی آلونسو تایم؛ عملکرد فوق‌العاده بایرلورکوزن در کامبک زدن پس از دقیقه ۹۰
  • برای تقویت حافظه چی بخوریم بهتر است؟
  • خداداد: سرنوشت قهرمانی دست استقلال است | پرسپولیس بهتر است اما این حرف‌ها در مورد تیم نکونام خنده‌دار است
  • سپاهان صعود کرد، پرسپولیس حذف شد
  • آلومینیوم کابوس پرسپولیس «اوسمار» / آمار خوب شاگردان حسینی
  • بزرگ‌ترین برد فوتبال: کامبک پشت کامبک!
  • جیمی ردنپ: کوین دی بروین از استیون جرارد و فرانک لمپارد هم بهتر است
  • آماده‌باش شاگردان اوسمار برای نبرد یک‌هشتم
  • آماده‌باش شاگردان اوسمار برای نبرد یک‌هشتم/ پرسپولیس راهی اراک شد