Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛فراهانی سخنگوی اورژانس قم گفت: ساعت ۱ بامداد شب گذشته خبر برخورد شدید بین ۲ خودروی پراید-تیبا در جاده قم-جعفریه کیلومتر ۱۲ حوالی کاروانسرای سنگی به اورژانس ۱۱۵ استان اعلام گردید که باتوجه به اطلاعات اولیه ازتعداد مجروحین تعداد۶دستگاه امبولانس اورژانس به محل اعزام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد:پس از ارزیابی صحنه تصادف مشخص گردیدکه این تصادف متاسفانه ۲ نفر فوتی،خانم سرنشین تیبا و آقا سرنشین پرایددرمحل و ۹ مجروح بجای گذاشته است.

وی افزود:متاسفانه حال۲ نفراز مجروحین نیز وخیم بوده و همزمان با عملیات احیا به بیمارستان‌های شهیدبهشتی وامام رضا (ع)منتقل شدند.

سرهنگ پناهی رئیس پلیس راه قم علت حادثه را بی مبالاتی از سوی راننده سواری تیبا نسبت به پراید به علت تجاوز به چپ اعلام کرد.

انتهای پیام/ح

فوتی و ۹ مجروح حاصل برخورد ۲ خودرو درمحورجعفریه واعزام ۶ دستگاه امبولانس اورژانس..:

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوادث اورژانس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۵۵۲۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرگ ۱۰۹ نفر در تعطیلات اخیر

آفتاب‌‌نیوز :

سردار سیدتیمور حسینی روز شنبه اذعان داشت: از ساعت ۱۴ روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت تا ۱۴ امروز (شنبه ۱۵ اردیبهشت) در مجموع ۱۰۹ نفر در جاده‌های کشور بر اثر سوانح رانندگی جان خود را از دست دادند.

وی با بیان اینکه این آمار نسبت به تعطیلات مشابه سال گذشته کاهش ۱۰ درصدی داشته است افزود: در همین مدت سه هزار و ۵۰۰ نفر نیز بر اثر تصادف مجروح شدند.

رییس پلیس راهور فراجا تعداد تصادفات را ۸۸ فقره اعلام کرد و گفت: به طور میانگین بیشترین تصادف در محور‌های مواصلاتی رخ دادند.

سردار حسینی بیشترین میزان تصادف و مرگ را در محور‌های شمالی عنوان کرد و گفت: مازندران و گیلان بیشترین فوتی و مجروح را داشتند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • تصادف تارا و پراید در بویین میاندشت 4 کشته و 3 زخمی برجای گذاشت
  • تصادف خودروهای سواری پراید و تارا با ۵ مصدوم و ۲ فوتی
  • مرگ ۱۰۹ نفر در تعطیلات اخیر
  • برخورد پراید با کامیون در محور بروجن به لردگان با دو مصدوم و حادثه دیده
  • واژگونی تیبا در محور مورچه‌خورت ۴ مصدوم و یک فوتی داشت
  • تصادف مرگبار در جاده جنت آباد قم
  • واژگونی تیبا در محور مورچه خورت با ۵ فوتی و مصدوم
  • تصادف زنجیره ای در آزاد راه شیراز _ اصفهان
  • تصادف ۲ خودرو در آزادراه امیرکبیر با ۷ فوتی و مصدوم
  • واژگونی تیبا یک نفر را به کام مرگ کشاند