Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر شرکت توزیع برق گُمیشان در استان سیل زده گلستان گفت: باوجود به زیر آب رفتن تعدادی از تابلو‌های برق در بخش شرقی گمیش تپه، تمام ساکنان شهر از نعمت برق برخوردارند و قطعی کوتاه مدت فقط در موارد رفع نقص فنی برای حفظ سلامت و جان مردم است.

حاجی قلیچ سارلی جمعه شب در گفتگو با ایرنا اظهار داشت: آبگرفتگی محلات و خیابان‌های شرقی و شمال شرقی شهر گمیش تپه مرکز شهرستان گمیشان باعث شده برای جلوگیری از برق گرفتگی و حفظ جان شهروندان مجبور به قطع برق تعدادی از تابلو‌ها شویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: همزمان با اقدامات فنی برای بالا بردن ایمنی؛ از ترانس‌های خیابان‌های مجاور به محلات و مشترکینی که با قطعی مواجهند؛ برق رسانی می‌شود.

وی با تاکید بر موقتی بودن قطعی برق در گمیشان برای مدت زمان کوتاه؛ گفت: این اقدام فقط برای حفظ ایمنی و سلامت شهروندان صورت می‌گیرد، زیرا شمار زیادی از تیر‌ها و تجهیزات شبکه انتقال را آب احاطه کرده و احتمال برق گرفتگی وجود دارد.

مدیر امور برق گمیشان گفت: تعدادی از دامداری‌ها و چاه‌های آب کشاورزی در شرق گمیش تپه به سبب غرقاب تابلو‌ها با قطعی برق مواجهند، اما کلیه واحد‌های مرغداری در سطح شهرستان گمیشان از نعمت انرژی الکتریکی برخوردارند.

به گفته سارلی اگر روند حرکت روان آب‌ها از شرق به نواحی مرکزی و غربی گمیش تپه استمرار داشته باشد؛ باز هم تمهیدات لازم را بکار برده تا پایداری برق همه مشترکین برقرار باشد.

مدیر امور برق گمیشان اظهار کرد: در صورت افزایش روان آب‌ها و پیش آمدن شرایط خاص از اقدامات فنی و تجهیزات اضطراری برای ارائه خدمت به مردم و دستگاه‌های امدادرسان استفاده خواهیم کرد.

شهرستان ترکمن نشین گمیشان نزدیک به ۸۰ هزار نفر جمعیت دارد که حدود ۲۰ هزار نفر آن در مرکز شهر (گمیش تپه) زندگی می‌کنند و شغل بیشتر اهالی کشاورزی و صیادی از دریاست.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۵۵۲۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویر | باران شدید و آب گرفتگی معابر در شیراز

آفتاب‌‌نیوز :

بارش شدید باران بهاری عصر چهارشنبه (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) موجب خوشحالی و غافلگیری مردم و آب گرفتگی معابر و برخی خیابان‌های اصلی شهر شیراز شد.

دیگر خبرها

  • قطعی موقت جریان برق در ۳ شهرستان گیلان
  • اطلاعیه قطعی گاز در شهرستان آمل
  • فروش میلیون دلاری شاهکار ناتمام
  • افت شدید فشار آب شهرستان رودبار، امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • آب‌گرفتگی پارکینگ و کارخانه مدیران خودرو در بم
  • نجات زن میانسال از آب‌گرفتگی
  • (ویدیو) آب‌گرفتگی پارکینگ و کارخانه مدیران خودرو در بم
  • احتمال قطعی آب شهرک خاوران تبریز
  • تصاویر | باران شدید و آب گرفتگی معابر در شیراز
  • تخلیه روستای نوده شهرستان زیرکوه