Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-05-08@03:50:20 GMT

◄ کاهش آبگرفتگی فرودگاه گرگان با تلاش همه دستگاه‌ها

تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۵۵۲۵۳

◄ کاهش آبگرفتگی فرودگاه گرگان با تلاش همه دستگاه‌ها

تین‌نیوز | 

با تلاش و همت شبانه روزی کارکنان فرودگاه گرگان و همکاری ادارات استانی، بحران آبگرفتگی فرودگاه فروکش کرد.

به گزارش تین‌نیز به نقل از روابط عمومی اداره کل فرودگاههای استان گلستان؛ در پی تلاش شبانه روزی دوایر مختلف فرودگاهی، خصوصا اداره عملیات فرودگاهی، اداره تسهیلات و سامانه های فرودگاهی، واحد ساختمان و سایر دوایر مربوطه، اقدامات انجام شده موثر واقع شد و با بهبود نسبی شرایط جوی، وضعیت فرودگاه از حالت بحران خارج شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از سوی دیگر با مدیریت انجام شده در سطح استان و هدایت سیلاب به سمت نقاط شمالی و دریای خزر، از حجم سیلاب ورودی به اراضی اطراف فرودگاه کاسته شده و به تدریج شاهد خروج و فروکش کردن سیلاب از اراضی و محاوط سایت های کمک ناوبری فرودگاه هستیم.

لازم به ذکر است در حال حاضر حجم سیلاب در فرودگاه گرگان کاهش داشته، ولی کماکان حدود 40 هکتار از اراضی فرودگاه زیر آب است. با این وجود ، با تلاش کارکنان اداره کل فرودگاه های استان گلستان و تمهیدات اندیشیده شده و اقدامات پیشگیرانه انجام شده، خطر آبگرفتگی دستگاه کمک ناوبری DVOR/DME فرودگاه گرگان را تهدید نمی کند و این فرودگاه کماکان عملیاتی بوده و هیچ مشکلی در اعزام و پذیرش مسافر و نشست و برخاست پروازها ندارد .

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: سیل گلستان فرودگاه گرگان آبگرفتگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۵۵۲۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی به ۱۲۶ فرد گرفتار در سیل و آبگرفتگی کرمانشاه

محمد باقر محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در پی بارش شدید باران در استان کرمانشاه و آبگرفتگی و سیلاب در ثلاث باباجانی، ماهیدشت، حمیل در اسلام آباد غرب، اسلام آباد غرب، دالاهو، جوانرود و سر فیروزآباد سریعاً تیم‌های عملیاتی به مناطق فوق اعزام شد.

وی با اشاره به امدادرسانی به ۱۲۶ فرد گرفتار در سیل و آبگرفتگی بارش‌های اخیر، افزود: در این عملیات با ۱۰ دستگاه خودروی امدادی کمک دار و آمبولانس، ۱۰ دستگاه کف کش و موتور آب بکارگیری شده امدادرسانی شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کرمانشاه اضافه کرد: در این عملیات به ۲۵ خانوار خدماتی از جمله اهدا پک‌های مواد غذایی، چادر، پتو، موکت و چادر ارائه شد.

محمدی خاطر نشان کرد: تخلیه آب در ۲۵ منزل مسکونی با استفاده از دستگاه کف کش و موتور آب از دیگر اقدامات جمعیت هلال احمر این استان در بارندگی‌های اخیر شهرستان‌های استان کرمانشاه بوده و این خدمات تا بهبود شرایط خانوارها ادامه خواهد داشت.

وی گفت: ۲۱ پایگاه ثابت و موقت جمعیت هلال احمر استان آماده امدادرسانی بوده و هم استانی‌های کرمانشاهی در صورت هرگونه حادثه‌ای می‌توانند با سامانه ۱۱۲ جمعیت هلال احمر تماس برقرار کنند.

کد خبر 6096907

دیگر خبرها

  • ارائه خدمات فرودگاهی به ۳ هزار و ۲۰۰ مسافر در روز
  • سیلاب پاکدشت در مسیل رودخانه هدایت شد
  • اجرای طرح توسعه خدمات فرودگاهی در فرودگاه بین‌المللی امام خمینی
  • تحقق طرح کاهش مصرف پلاستیک نیازمند تلاش همگانی است
  • آیا ساخت شهر فرودگاهی در ایران توجیه پذیر است؟
  • کمک جمعیت هلال احمر به ۱۲۲ نفر از آسیب دیدگان سیلاب و آبگرفتگی‌
  • برخورد دستگاه قضا با ترک فعل انجام شده در حادثه امامزاده ابراهیم
  • امدادرسانی به ۱۲۶ فرد گرفتار در سیل و آبگرفتگی کرمانشاه
  • ۲۳ استان گرفتار سیل و آبگرفتگی؛ امدادرسانی به ۵ هزار نفر
  • ۲۳ استان گرفتار سیلاب/ امدادرسانی به ۵ هزار نف