Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-03@03:29:08 GMT

۲ حادثه منجر به فوت در هفته نخست نوروز در شهرضا

تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۵۵۲۷۵

۲ حادثه منجر به فوت در هفته نخست نوروز در شهرضا

شهرضا - جانشین ستاد رفاه نوروزی شهرضا از وقوع دو حادثه رانندگی منجر به فوتی در هفته نخست تعطیلات نوروزی در این شهرستان خبر داد.

محمدمهدی مولاییان در گفت و گو با خبرنگار ایمنا از شهرستان شهرضا با بیان اینکه در هفته نخست نوروز امسال، دو حادثه رانندگی منجر به فوت در محورهای مواصلاتی این شهرستان اتفاق افتاده است، اظهار کرد: در این مدت ۷۹ نفر به علت تصادفات جاده‌ای مصدوم شدند که ۱۱ نفر از این افراد با درمان سرپایی و ۶۸ نفر پس از انتقال به بیمارستان درمان شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از مراجعه ۳۱۹ نفر به ایستگاه‌های سلامت جاده‌ای خبر داد و افزود: ۱۳۵ نفر از این افراد به بیمارستان منتقل شدند و ۱۸۴ نفر نیز به صورت سرپایی درمان شدند.

جانشین ستاد رفاه نوروزی شهرضا با بیان اینکه در این مدت بیش از ۵۱ هزار نفر از مسافران نوروزی در قالب ۱۰ هزار و ۵۴۴ خانوار در اماکن اقامتی این شهرستان اسکان داده شدند، خاطرنشان کرد: بیشترین تعداد مسافران به ترتیب در مدارس، آستان امامزاده شاهرضا، سالن‌های ورزشی، هتل‌ها و مسافرخانه‌ها، سوییت‌های ادارات و دیگر اماکن اقامتی اسکان داده شدند.

مولاییان با اشاره به اجرای طرح "یک شهر یک نگارخانه" در شهرضا یادآور شد: این طرح در ایام نوروز وبا هدف معرفی اماکن تاریخی، مشاهیر و صنایع دستی و هنری این شهرستان در قالب نصب بنر، اجرا می‌شود.

منبع: ایمنا

کلیدواژه: اسکان مسافران نوروزی در اصفهان امامزاده شاهرضا تصادفات رانندگی شهرضا شهید همت مسافران نوروزی نوروز 98 نوروزگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۵۵۲۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش پهلوانان و باستانی کاران شهرضا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اصفهان؛ رییس هیات ورزش پهلوانی و کشتی زورخانه‌ای شهرضا گفت: به مناسبت روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه ای، ورزشکاران این رشته در زورخانه پوریای ولی شهرضا به انجام حرکات ورزش باستانی پرداختند.
محمدرضا حیدرپور افزود: قدمت ورزش زورخانه‌ای در شهرضا به سال ۱۲۲۰ برمی گردد و در حال حاضر ۲۲۰ ورزشکار در این رشته فعالیت می‌کنند که ۷۰ نفر از آنان نوجوانان و جوانان هستند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


حیدرپور گفت: کمبود زورخانه و فضای زورخانه‌ای مشکل اصلی ترویج و گسترش این ورزش در این شهرستان است که ساخت زورخانه‌های جدید به رفع آن کمک می‌کند.
محمدحسن رحیمی، رییس کانون بسیج ورزشکاران شهرستان شهرضا هم گفت: پهلوانان اصلی شهدا هستند و شهرستان شهرضا ۵۶ شهید ورزشکار تقدیم انقلاب و میهن اسلامی کرده است.

دیگر خبرها

  • ایران جزء ۱۰ کشور اول دنیا در درمان بیماری‌های اورولوژی
  • واژگونی تراکتور منجر به فوت کشاورز مهابادی شد
  • کشف ۱۰ تن پارچه قاچاق در شهرضا
  • همایش پهلوانان و باستانی کاران شهرضا
  • ضرورت اجرای ۱۵۰ هزار هکتار طرح‌های آبخیزداری در شهرضا
  • برگزاری نخستین یادواره شهدای کارگر شهرضا
  • کشف محموله ۲۰۰ میلیاردی پارچه قاچاق در اصفهان
  • پاسخ قاطع سفیر ایران به ادعای نخست‌وزیر دانمارک
  • این افراد می‌‎توانند رایگان از اماکن تاریخی کرمانشاه بازدید کنند
  • کشف محموله ۲۰۰ میلیاردی پارچه قاچاق در شهرضا