Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-29@19:17:03 GMT

زنده از آزادی؛ نگاه ایران به جدال آبی و سرخ

تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۵۵۳۱۷

زنده از آزادی؛ نگاه ایران به جدال آبی و سرخ

حضور پرتعداد هواداران از صبح روز دربی در اطراف ورزشگاه، نشان از استقبال گسترده سرخابی ها از این شهرآورد حساس دارد.

به گزارش ورزش سه، تیم های پرسپولیس و استقلال امروز در دیداری حساس به مصاف هم خواهند رفت. باتوجه به نزدیکی دو تیم در جدول، اهمیت این مسابقه بیشتر از قبل شده و هواداران دو تیم نیز میل و رغبت زیادی برای تماشای این بازی دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اینجا ما تمام تلاش خود را می‌کنیم که از صبح روز مسابقه تمامی حواشی ریز و درشت مسابقه را به شکلی خاص پوشش دهیم و حتی در طول ۹۰ دقیقه نیز، به ابعاد دیده نشده بازی بپردازیم.

 

 

۱۰:۰۰ - همزمان با دیدار دربی تعداد 10 دستگاه آمبولانس، 2 دستگاه اتوبوس آمبولانس، 8 دستگاه موتورلانس در قالب بیش از 40 نیروی ستادی و عملیاتی از امروز صبح تا پایان بازی در ورزشگاه آزادی مستقر هستند.

 

۹:۴۵ - در فاصله ۷ ساعت تا شروع بازی پرسپولیس و استقلال برخی از هواداران خیلی زود خود را به ورزشگاه آزادی رسانده اند.

 

 

۹:۳۰ - ایمون زاید با انتشار این پست برای پرسپولیسی ها آرزوی موفقیت کرد. او همچنین برانکو و حسین ماهینی را هم زیر پست تگ کرد.

 

 

۹:۲۰ - صف چک کردن بلیت الکترونیکی هر لحظه طولانی تر می‌شود. هواداران پس از دریافت بلیت الکترونیکی به سمت گیت های بازرسی حرکت می‌کنند.

 

 

۹:۱۰ - ترافیک سنگین در اطراف استادیوم آزادی به وجود آمده است. خیلی ها بدون بلیت در اطراف ورزشگاه هستند.

 

۹:۰۰ - باوجود این که مسئولان اعلام کردند که محلی برای خواب و استراحت هواداران شهرستانی تعبیه نشده اما همچنان برخی از هواداران شب را در مقابل ورزشگاه آزادی سپری کردند.

 

۸:۵۰ - طبق اعلام مسئولان سازمان لیگ، در ورزشگاه آزادی از ساعت ۱۱ به روی هواداران بازخواهد شد‌. هم اکنون جمعیت قابل توجهی در مقابل ورزشگاه اجتماع دارند.

 

پرسپولیس تهران استقلال تهران دربی (داربی)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پرسپولیس تهران استقلال تهران دربی داربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۵۵۳۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هجوم هواداران اراکی به رختکن (عکس)

به گزارش "ورزش‌سه"، در یکی از مهیج‌ترین مسابقات فصل فوتبال ایران سبزپوشان اراکی در  ورزشگاه امام خمینی برابر پرسپولیس قرار گرفتند و در پایان پس از اینکه تابلوی ورزشگاه نتیجه 4 بر 4 را نشان می‌داد، در ضربات پنالتی موفق به شکست تیم سرحال اوسمار ویرای برزیلی شدند.
این پیروزی آلومینیوم را به جمع 8 تیم برتر جام حذفی در فصل جاری رساند و سبب شد تا مجتبی حسینی بیشتر از گذشته جای خود را در قلب اراکی‌ها و هواداران تیفوسی آلومینیوم باز کند.

مصاف پرسپولیس و آلومینیوم حواشی پرشماری داشت، ولی یکی از نادرترین حواشی این مسابقه حضور لیدرهای باشگاه در رختکن تیم و شعرخوانی و تمجید از مجتبی حسینی بود که شبی رویایی را برای آنها رقم زد.

دیگر خبرها

  • عکس| برای اولین بار جایگاه غربی آزادی برای پرسپولیس باز شد!
  • اتفاق ویژه: جایگاه غربی آزادی برای پرسپولیس باز شد
  • تقاضای ویژه از علیرضا بیرانوند پیش از جدال با سپاهان
  • واکنش باشگاه پرسپولیس به یک شایعه
  • اطلاعیه باشگاه پرسپولیس درباره یک شایعه
  • اطلاعیه باشگاه پرسپولیس درباره بلیت فروشی
  • پرسپولیس خیال هوادارانش را راحت کرد
  • توضیحات پرسپولیس در مورد بلیت فروشی
  • پرسپولیسی ها ما را مسخره کردند | مشکل بازیکن استقلال بود که بی دلیل در زمین ایستاده بود
  • هجوم هواداران اراکی به رختکن (عکس)