Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از لرستان، سیدموسی خادمی، استاندار لرستان، شب گذشته، 9 فروردین‌ماه در جلسه ستاد بحران استان لرستان که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، گفت: متأسفانه تأسیسات دولتی و زیربناها مانند جاده‎ها، ابنیه فنی و تجهیزات آب و برق روستاها در این حادثه آسیب‌دیده‌اند که بخشی از آن‌ها در این چند روز که فرصتی به‌ دست‌ آمده ترمیم شد اما قسمت عمده‎ای نیازمند تأمین منابع مالی و زمان است تا کار را به‌صورت اساسی انجام دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی از آماده‌باش کامل استان برای بارندگی‎های جدید خبر داد و افزود: امیدواریم این بارندگی‎ها تبدیل به سیل نشود چراکه بنا بر پیش‌بینی‌های هواشناسی حجم و شدت بارش‎ها خیلی بالاست و ما همچنان در معرض خطر هستیم.
استاندار لرستان با تأکید بر این‌که تمامی دستگاه‎های اجرایی استان در آماده‌باش هستند،عنوان کرد: از مردم درخواست می‎شود که از رفتن به حاشیه رودخانه‎ها خودداری کنند و کسانی‌که منازل آن‌ها در این مناطق قرار دارد حتی‌الامکان خانه‎های خود را ترک کنند.
وی با بیان این‌که در استان لرستان به طول 120 کیلومتر تعداد زیادی روستا و شهر در حاشیه رودخانه قرار دارند که در معرض تهدید هستند، تصریح کرد: هنوز برآوردهای ریالی خسارت سیل اخیر تکمیل‌ نشده است، در بعضی موارد خسارات در حال برآورد است و طی بارندگی روز گذشته برخی مناطق دچار مشکل شد اما امیدواریم تا روز شنبه و پایان وقت اداری گزارش را آماده و ارائه کنیم.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن ایکنا لرستان اجتماعی سیل استاندار لرستان آماده باش دستگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۵۵۳۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خانۀ ایثار در لرستان افتتاح می‌شود

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان گفت: خانۀ ایثار در این استان آماده افتتاح است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، حجت‌الاسلام هبت‌الله هاشمی، ظهر امروز، در دیدار با استاندار لرستان، بیان کرد: ایثارگران همچنان در مکتب ولایت همیشه در میدان هستند.

او با اشاره به‌ اینکه ایثارگران لرستان نجیب‌ترین و درعین حال شجاع‌ترین هستند، افزود: جامعه ایثارگر، شهدای والامقام، خانواده معظم شهدا و جانبازان و آزادگان هر کدام الگو هستند.

دستور استاندار لرستان برای آغاز روند تکمیل هتل صخره‌ای+فیلم

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان با بیان اینکه جامعه ایثارگر نیازمند حمایت هستند، عنوان کرد: انتظار می‌رود بحث مسکن، اشتغال، تشکل‌ها،  مدارس و مشکلات فرزندان جامعه ایثارگر به‌صورت ویژه بررسی شود.

هاشمی با بیان اینکه مجتمع توانبخشی ایثار سال 96 افتتاح شده‌است،  اما تعطیل شده بود، تأکید کرد: این مجتمع از امکانات لازم برخوردار نبود و با همت ایثارگران مجتمع توانبخشی ایثار خرم‌آباد راه‌اندازی شد و امروز از امکانات لازم برخوردار است.

او خاطرنشان کرد: خانه ایثار در لرستان آماده افتتاح و مراکز درمانی آماده واگذاری است و هتلینگ این مجتمع در حد 90 درصد به بالا آماده بهره‌برداری است.

انتهای پیام/ 645

دیگر خبرها

  • ۱۱۲ میلی متر بارندگی در رومشکان لرستان ثبت شد
  • عملکرد فصل معیشت و رفاه در قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران
  • نصب ۴۰ دستگاه آشکارساز چمدانی در گمرکات اجرایی کشور
  • بارش‌ سنگین باران در لرستان/ روستای «کمندان» تخلیه می‌شود
  • بارش‌های سیل‌آسا در لرستان/ هشدار تخلیه روستای کمندان
  • هشدار؛ خوزستانی‌ها از حضور در مناطق پرخطر پرهیز کنند
  • ثبت ۱۰۸ میلی‌‌متر بارش باران در رومشکان
  • اعلام آماده‌باش در مناطق نفت‌خیز جنوب برای آب‌گرفتگی‌های احتمالی
  • آمادگی برای ساماندهی ۵۸۰۰ گروه‌ جهادی در خراسان رضوی/دستگاه‌های اجرایی با گروه‌های جهادی متصل می‌شوند
  • خانۀ ایثار در لرستان افتتاح می‌شود