Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-05@23:57:00 GMT

اعزام بیش از 6500 نفر به اردوی راهیان نور دریایی+تصاویر

تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۵۵۴۳۰

اعزام بیش از 6500 نفر به اردوی راهیان نور دریایی+تصاویر

مسئول سازمان اردویی راهیان نور سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان با بیان اینکه روزانه بالغ بر هزار نفر به راهیان نور دریایی اعزام می شوند، گفت: تا پایان روز نهم فروردین بیش از شش هزار و 500 زائر به راهیان نور دریایی اعزام شده اند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛ باقرزاده، مسئول سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان در گفتگو با خبرنگار ما با بیان اینکه اردوی راهیان نور دریایی از 25 اسفندماه سال گذشته آغاز شده است، اظهار کرد: راهیان نور دریایی خلیج فارس تا 12 فروردین ماه سال جاری ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان تصریح کرد: راهیان نور دریایی در دو نوبت صبح و عصر از اسکله صیادی پشت شهر بندرعباس به  مناطق عملیاتی دفاع مقدس در آبهای خلیج فارس صورت می پذیرد.

باقرزاده با اشاره به برنامه های راهیان نور دریایی خلیج فارس عنوان کرد: در محل اسکله صیادی پشت شهر غرفه هایی با مضون شهدا تعبیه شده که زائران شهدا ابتدا از آن ها دیدن کرده و سپس وارد شناور می شوند.

وی افزود: در طول مسیر حرکت شناور تا رسیدن به جزیره هرمز برنامه های متنوعی از جمله روایتگری از رشادت های رزمندگان در دفاع مقدس در حوزه دریا و مسابقات فرهنگی نیز برگزار می شود.

مسئول سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان بیان کرد: مسافران راهیان نور دریایی از یادمان شهدا و قلعه پرتقالی های جزیره هرمز بازدید می کنند.

باقرزاده با بیان اینکه روزانه بالغ بر هزار نفر به راهیان نور دریایی اعزام می شوند، گفت: تا پایان روز نهم فروردین بیش از شش هزار و 500 زائر به راهیان نور دریایی اعزام شده اند.

وی با بیان اینکه بلیط راهیان نور دریایی رایگان است، خاطر نشان کرد: مراجعه کنندگان شیف صبح ساعت هفت و شیف عصر ساعت 13 برای دریافت بلیط باید اقدام کنند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۵۵۴۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ظرفیت‌های دولت در پشتیبانی از یادمان‌های دفاع مقدس فعال می‌شوند

به گزارش خبرگزاری مهر، جلسه‌ای با حضور سرهنگ پاسدار روح الله محمد حسین زاده دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور و هیأت امنای یادمان شهدای هویزه درباره مسائل یادمان و تسهیلگری در حل مشکلات یادمان هویزه برگزار شد.

در ابتدا مسؤولان و اعضای هیأت امنای یادمان شهدای هویزه گزارشی از فعالیت‌های خود در ایام اوج جنوب کشور ارائه کردند و مشکلات و انتظارات خود را جهت بهسازی و خدمت رسانی بهتر به زائرین شهدا را اعلام کردند.

سرهنگ حسین زاده ضمن گرامیداشت شهدای هویزه به ویژه شهید علم الهدی و قدردانی از زحمات خادمان و مسؤولان این یادمان گفت: پشتیبانی از یادمان‌ها و فعال سازی و پای کار آوردن ظرفیت هیأت امناهای یادمان‌ها در دستور کار ستاد مرکزی راهیان نور کشور است.

وی افزود: ستاد مرکزی به دنبال فعال‌سازی ظرفیت‌های دستگاه‌های اجرایی و دولت در راستای حل مشکلات و مسائل یادمان‌ها است.

در این جلسه حمید صادقی معاون مهندسی ستاد مرکزی راهیان نور کشور و سید ایمان یاراحمدی معاون دولت ستاد مرکزی راهیان نور کشور نیز حضور داشتند.

کد خبر 6097317 زینب رازدشت تازکند

دیگر خبرها

  • حجت‌الاسلام رضایی: دانشجویان میدان‌دار عرصه انقلاب هستند
  • ستاد مرکزی راهیان نور از ظرفیت‌های دستگاه‌ها بهره‌مند می‌شود
  • ظرفیت‌های دولت در پشتیبانی از یادمان‌های دفاع مقدس فعال می‌شوند
  • سردار علی فضلی از مناطق راهیان نور بازدید کرد
  • خبر جدید از کشتی توقیف شده توسط سپاه / وزیر کشور: قوه قضائیه مسئول است
  • سازمان بنادر و دریانوردی چه برنامه‌ای برای حضور دانش‌بنیان‌ها دارد؟
  • تداوم امدادرسانی درپی سیلاب و آب‌گرفتگی دزفول
  • ۶ استان کشور متاثر از بارش‌های امروز/ تداوم عملیات امدادرسانی در سیل و آبگرفتگی 
  • ۳۱۳۰ نفر از یزد به حج تمتع اعزام می‌شوند
  • سازمان‌های مسئول باید در مقابله با جرایم کمک کار پلیس باشند