Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیر سرتیپ تقی خانی گفت: یگان‌ها و گردان‌های امدادی ارتش در آمادگی کامل هستند تا در صورت نیاز در تهران و شهرستان‌ها اقدام به امداد‌رسانی کنند.

امیر سرتیپ شاهین تقی خانی سخنگوی ارتش در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره آخرین اقدامات ارتش در مناطق سیل زده استان گلستان با بیان اینکه تا به امروز ۱۰۰ مرحله بالگرد‌های هوانیروز و نیروی دریایی ارتش به کمک رسانی پرداختند، اظهار کرد: این اقدامات علاوه بر مناطق سیل زده، برف گیر و صعب العبور استان ها، جابجایی بیماران و مصدومان، ارسال آذوقه، تجهیزات و نیاز‌های اولیه مردم را نیز شامل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی ارتش با بیان اینکه دو بیمارستان تخصصی صحرایی نیروی زمینی و دریایی ارتش در استان گلستان مستقر و به مردم منطقه خدمات بهداشت و درمان ارائه می‌دهد، ادامه داد: تیم‌های غواصی، قایق‌ها و تکاوران دریایی همچنان در منطقه حضور داشته و مشغول کمک رسانی به سیل زدگان استان هستند.

وی افزود: نیروی زمینی ارتش با احداث پل، ارتباط برخی از مناطق قطع شده را برقرار کرده و همچنان خدمات مهندسی ادامه دارد و قرار است تعدادی دیگر از نیرو‌های تکاور نیروی زمینی ارتش برای کمک رسانی بیشتر به نیرو‌ها در مناطق سیل زده استان گلستان ملحق شوند.

وی در ادامه با اشاره به کمک رسانی ارتش در دیگر استان‌های سیل زده گفت: در استان فارس نیرو‌های ارتش علاوه بر کمک رسانی، در اسکان مردم عزیز در مرکز علوم وفنون شیراز و پایگاه شهید دوران نیروی هوایی بلافاصله اقدام کرده و موثر بودند.

امیر سرتیپ تقی خانی اضافه کرد: در سرپل ذهاب با اقدام به موقع مجموعه تیپ ۷۱ ارتش و تخلیه کانکس‌ها و مردم و جابجایی آن‌ها به مکانی امن مانع از ایجاد مشکلات برای مردم منطقه شدند.

وی به حضور رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح در منطقه سیل زده استان گلستان اشاره کرد و افزود: در جلسه‌ای که با حضور سرلشکر باقری برگزار شد دستوراتی به مجموعه ارتش، سپاه و نیروی مسلح داده شد تا با تلاشی مضاعف کمک‌رسان مردم و دولت باشند.

سخنگوی ارتش با بیان اینکه کمک رسانی‌ها تا زمان نیاز به حضور مجموعه ارتش و نیرو‌های مسلح در مناطق سیل زده ادامه خواهد داشت، تاکید کرد: به مجموعه تمامی یگان‌ها و گردان‌های امدادی ارتش آماده باش داده شده و به همه یگان‌های ارتش نیز ابلاغ شده تا در صورت نیاز در تهران و شهرستان‌ها آمادگی داشته باشند.

سخنگوی ارتش با بیان اینکه تیپ ۶۵ نوهد در برای کمک به سیل زدگان در استان گلستان حضور دارند، خاطر نشان کرد: تعدادی از این نیرو‌ها هم در تهران آماده هستند تا برای امداد رسانی‌ در شرایط خاص ناشی از بلای طبیعی انجام وظیفه کنند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سخنگوی ارتش سیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۵۵۷۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امداد رسانی گروه‌های جهادی بسیج در سیل بم

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز کرمان، بارش'باران و وقوع سیل در شرق استان کرمان بویژه شهرستان بم خسارت زیادی به مردم منطقه وارد کرده است جهاد گران بسیجی در حال امداد رسانی و کمک به سیل زدگان هستند .
 فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بم‌گفت : بارش باران و سیل در شرق استان شهرستان بم باعث آب گرفتگی منازل و خسارت به مردم شده است و تعداد ۳۰ گروه جهادی با بیش از ۳۰۰نفر از بسیجیان ۳ روز  است که در حال امداد رسانی و کمک به مردم منطقه سیل زده شهرستان بم هستند .
سرهنگ دهقانیان گفت سیل در بم به کشاورزان و منازل مسکونی قنوات باغات کشاورزی راهای روستایی خسارت زیادی وارد کرده است دستگاه‌های اجرایی در حال برآورد خسارت در منطقه هستند .

فرمانده ناحیه بسیج سپاه بم گفت : گروه‌های جهادی در حال لایه روبی سیل از منازل و شستشوی لوازم مردم و تخلیه گل  آب از منازل هستند کار امداد رسانی بسیجیان کمک‌به مردم ادامه دارد .

دیگر خبرها

  • تا رفع مشکل سیل‌زدگان، خدمات‌رسانی نیروی دریایی ارتش انجام می‌شود
  • تداوم کمک‌رسانی نیروی دریایی ارتش به مناطق سیل‌زده در سیستان و بلوچستان
  • پایگاه شکاری چابهار یکی از یگان‌های عملیاتی و استراتژیک نیروی هوایی ارتش است
  • امتناع افسران و سربازان صهیونیست از دستور آماده شدن برای حمله به رفح
  • تا رفع مشکل سیل‌زدگان، خدمات‌رسانی نیروی دریایی ارتش انجام می شود
  • بهره مندی بیش از ۴۸۰۰ نفر متأثر از سیل و آبگرفتگی از خدمات امدادی هلال احمر
  • پشت‌پرده تغییرات گسترده در ارتش چین
  • امداد رسانی گروه‌های جهادی بسیج در سیل بم
  • امداد رسانی به افراد گرفتار در سیلاب مناطق عشایری سرایان
  • جریان گاز در مناطق سیل‌زده خراسان جنوبی و کرمان پایدار است/ اعزام تیم‌های امداد برای خدمت‌رسانی