Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا،علیرضا مرزبان سرمربی نفت مسجدسلیمان پیش بینی کرد این تیم در لیگ برتر باقی خواهد ماند . با وی در خصوص شرایط این روزهای فوتبال ایران و همچنین لذت هایش از فوتبال همکلام شدیم

*از بازگشت‌تان به فوتبال ایران صحبت کنید؟

من یکی از مسئولین کمیته آموزش فدراسیون آلمان بودم که حبیب کاشانی و حمید استیلی با من تماس گرفتند و خواستند که به پرسپولیس بیایم و شرایط طوری بود که می‌توانستم به ایران بیایم دخترم وارد دانشگاه شده بود و قبل از آن هم چند پیشنهاد از ایران د اشتم ولی به خاطر بچه‌هایم همیشه آن را رد کرده‌ام.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با خانواده‌ام صحبت کردم و به ایران آمدم.

*کار کردن در فوتبال ایران سخت است؟

این طور نیست شما باید آن لذتی که از فوتبال می خواهی ببری را مدنظر قرار بدهی. من از فوتبال لذت می‌برم چون چیزی است که با زندگی من در ارتباط است چه دا خل ایران و چه خارج از آن. من در استادیوم ومبلی لندن با تیم مونته‌نگرو حضور داشتم الان هم در ایران در حال مربیگری هستیم.

*شما مربیگری یک تیمی را قبول کردی که شرایط خوبی ندارد؟

شرایط ما خوب است پنج امتیاز بالاتر از سپیدرود هستیم نیاز داریم که بازی‌های خانگی‌مان را ببریم اما وضعیت مالی‌مان خوب نیست اما بعد از جلساتی که برگزار کردیم قرار است اتفاقات خوبی بیفتد. این تیم نیاز به تیم پایه دارد زمین تمرینی خیلی خوب نیاز است.

*سال 97 برای شما خوب بود؟

برای من خوب بود زیرا تیمی را در اختیار گرفتم که سه امتیاز بیشتر نداشت اما الان 18 امتیاز دارد، دو سه بازی را ببریم در لیگ برتر می‌مانیم.

*برنامه‌تان برای عید امسال چیست؟

یک سفر بسیار کوتاه به فرانسه دارم این سفر شخصی است یک کنسرت بسیار بزرگ آنجا است دوستانم در آنجا حضور دارند و از من دعوت شده که به آنجا بروم.

*اگر بخواهید از یک چهره خاص در سال 97 نام ببرید کیست؟

نظر من یورگن کلوپ بوده که توانسته تیمی را سازماندهی کند که باز هم مدعی قهرمانی باشد از این بابت هم خوشحالم که وی شاگرد خودم بوده در تیم ماینس آلمان.

*فرق فوتبال ایران و آلمان در چیست؟

فرقش در این است که آخر هفته‌های هر هفته شش هزار نفر از فرزند شش ساله تا پیرمرد 90 ساله آنجا مشغول به انجام فوتبال می‌شوند این احساس باید در جامعه ما باید وجود داشته باشد.

*تا حالا شده بخواهید با یکی از مربیان دنیا عکس یادگاری بیاندازید؟

در استادیوم ومبلی من یک طرف نیمکت بودم و کاپلو یک طرف دیگر. هیچ وقت دنبال عکس یادگاری نبودم.

*اگر بخواهید یک دروغ 13 بگویید چیست؟

ایران با یک تیم منظم و با کیفیت جام ملت‌ها را فتح می‌کند.

*فکر می‌کنید کدام تیم قهرمان بشود؟

قهرمان بین چهار تیم بزرگ فوتبال ایران خواهد بود سپاهان، تراکتور، پرسپولیس، استقلال.

*دوست داری سرمربی پرسپولیس شوی؟

حداکثر دو سال دیگر سرمربی گری می‌کنم و بعد از آن از فوتبال جدا می‌شوم. 

 

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: علیرضا مرزبان نفت مسجد سلیمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۵۵۷۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| امید نورافکن پیش از اقدام جنجالی علیه پرسپولیس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، اتفاقات و حواشی دیدار رفت سپاهان و پرسپولیس در ورزشگاه نقش جهان و در روزی که امید نورافکن به دلیل مصدومیت از ترکیب طلایی پوشان اصفهانی دور بود، سبب شد تا هواداران پرسپولیس مثل همیشه نگاه ویژه‌ای به این بازیکن با حضورش در ورزشگاه آزادی داشته باشند.

بنابر روایت ورزش سه، پس از اتفاقات بازی رفت دو تیم ستاره مصدوم تیم فوتبال سپاهان با محرومیت مواجه شد. البته به دلیل اینکه نورافکن دوران نقاهت را سپری می‌کرد این محرومیت نه به ضرر او تمام شد و نه سپاهان، و او توانست در دوران مصدومیت اتفاقات و حواشی دیدار رفت ال‌کلاسیکوی فوتبال ایران را به فراموشی بسپارد.

همین اتفاقات سبب شد تا وقتی هواداران پرسپولیس با امید نورافکن مواجه شدند، شعارهای تندی علیه او در ورزشگاه آزادی سر بدهند و هر چه دم دست‌شان می‌آمد را به سمت او پرتاب کنند.


ماجرای امید نورافکن و هواداران پرسپولیس یکی از داستان‌های حاشیه‌ساز فوتبال ایران است که در آخرین رویارویی هم مطابق انتظار دوستانه نبوده و مصاحبه نورافکن در میکسدزون آزادی و سپس انتشار یک استوری و ابراز خوشحالی از نرسیدن پرسپولیس به صدر هم این داستان را بدتر کرده است.

تصویری که مشاهده می‌کنید دقایقی پیش از سوت پایان و رسیدن نورافکن به رختکن و چک کردن تلفن همراه و انتشار یک استوری است که حسابی هواداران پرسپولیس و سپاهان را شاکی کرد.

۲۵۸۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903205

دیگر خبرها

  • سروش رفیعی: به نظر داور احترام می‌گذارم، بی احتیاطی از من بود؛ از هم تیمی‌ها و کادر فنی عذرخواهی می‌کنم / فیلم
  • نفت آبادان طلسم محرم و مس را پاره کرد
  • ثبت نام دوره مربیگری درجه C آسیا در یزد تکمیل شد
  • (تصاویر) گنبد سرخ مراغه، یادگاری معماری سبک آذری
  • عکس| امید نورافکن پیش از اقدام جنجالی علیه پرسپولیس
  • باز هم جنگ در آزادی؛ نورافکن هواداران پرسپولیس را عصبانی کرد
  • فرار سریع نورافکن از هواداران پرسپولیس (عکس)
  • مدیرعامل هوادار: امتیاز تیم ما فروخته نمی‌شود
  • هفته ۲۶ لیگ برتر فوتبال| پرسپولیس مقابل تیم شهر خسته، استقلال میزبان حریف پرنوسان
  • منصوری: توهین به هواداران در شان فوتبال ایران نیست/ پرسپولیس می‌تواند به صدر بازگردد