Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مرتضی خسروانی فرمانده سپاه احمدبن موسی(ع) شیراز در جمع هیئت بازدید کننده از منطقه سیل‌زده شرق شیراز، گفت: در پی حادثه ناگوار سیل در محله سعدیه شیراز، مدیر عامل شرکت بازار گستر پگاه جنوب کشور با همکاری استانداری، سپاه فجر و مجمع خیرین استان و با حضور در محله سعدیه اقدام به کمک ۵۰۰ میلیون ریالی به آسیب‌دیدگان این حاثه ناگوار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ما امروز ثمره و تاثیرات اساسی شجره طیبه بسیج را در عرصه‌های مختلف هم در داخل و هم در خارج از کشور به وضوح می‌بینیم.

خسروانی با تأکید بر اینکه بسیج متعلق به هیچ حزب و گروه خاصی نیست بلکه متعلق به تمام مردم است، بیان کرد: بسیج درعرصه‌های مختلف به دنبال این بوده که مشکلات مردم را کاهش دهد و تا به حال بحمد الهی موفق بوده است.

فرمانده سپاه مقاومت احمدبن موسی(ع) شیراز با بیان اینکه بسیجیان این سپاه در کمک رسانی به سیل زدگان شیراز پیش‌قدم بوده و تا به حال شبانه‌روز در خدمت مردم هستند، تصریح کرد: از اقدامات برجسته بسیجیان از بدو وقوع سیل در شیراز اسکان ۳هزار و ۵۰۰ نفر و توزیع بیش از ۳۰هزار پرس غذای گرم و خدمات بهداشتی و پوشاکی است.
انتهای پیام/م

کمک رسانی سپاه به سیل زدگان حادثه شیراز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سپاه سیل و آبگرفتگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۵۶۱۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مطالبات کارگران مازندران پیگیری می شود

به گزارش خبرنگار مهر، محمد حسینیان بعدازظهر سه شنبه در حاشیه بازدید از شهرک صنعتی شهید مصطفی خمینی (ره) اظهار کرد: یکی از اولویت‌های سازمان بسیج کارگران مطالبات جدی کارگران محسوب می‌شود.

وی گفت: مجموعه سپاه کربلا خود را در کنار کارگران می‌بیند، اظهار کرد: کشورهای غربی کارگران به عنوان یک وسیله و ابزار می‌بینند اما در نظام مقدس اسلامی کارگران در راس قرار دارند پیامبر گرامی اسلام بر دستان زحمتکش کارگران بوسه زده است.

حسینیان با اشاره به اهمیت و جایگاه کارگران در کشور ادامه داد: در سال‌هایی که با شعار اقتصادی مزین شده است نقش کارگران در تحقق آن پررنگ است زیر کارگران چرخ تولید را به چرخش در می‌آورند.

مسئول بسیج کارگران و کارخانجات سپاه کربلا اظهار امیدواری کرد تا بتوانیم با کمک دستگاه‌های مختلف مسائل و مشکلات فراروی کارگران را به حداقل برسانیم.

کد خبر 6093344

دیگر خبرها

  • آبرسانی سپاه به ۲۰۵ روستای کردستان
  • ادامه ارسال کمک‌های امدادی سپاه‌ به مناطق سیل زده جنوب سیستان وبلوچستان
  • ساخت زائرسرا یکی از مطالبات بحق مردم چهارمحال و بختیاری است
  • راه مبارزه با ناامیدی جهاد تبیین در عرصه‌های مختلف است
  • مطالبات کارگران مازندران پیگیری می شود
  • عملیات وعده صادق همه مستضعفان جهان را امیدوار کرد
  • جریمه ۱۵ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریالی قاچاقچیان کالا در شیراز
  • پاسداران خود را در راه امنیت مردم فدا می‌کنند
  • تا رفع مشکل سیل‌زدگان، خدمات‌رسانی نیروی دریایی ارتش انجام می‌شود
  • ارسال کمکهای مردمی از شاهین شهر و میمه به سیل زدگان جنوب شرق