Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-05@02:07:50 GMT

«فرمانده کل سپاه» برای دومین بار وارد گلستان شد+فیلم

تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۵۶۱۶۶

‍‍‍‍‍‍

رکنا: فرمانده کل سپاه لحظاتی پیش در دومین سفر خود به استان گلستان برای بازدید از مناطق سیل‌زده وارد استان گلستان شد، نیروهای مسلح بار دیگر در دل مشکلات با عزم جهادی و روحیه انقلابی سیلاب ناامیدی را شکستند.

حجم ویدیو: 1.28M | مدت زمان ویدیو: 00:00:13

به گزارش رکنا، سرلشکرمحمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز در دومین سفر خود به استان گلستان به منظور بازدید از مناطق سیل‌زده وارد استان گلستان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در سفر نخست فرمانده کل سپاه پاسداران به مناطق سیل‌زده استان گلستان که ششم فروردین ماه جاری انجام گرفت و تصمیمات خوبی برای ایجاد پل موقت و بازگشایی معابر سیل‌زده اتخاذ شد، نیروهای سپاه و بسیج با حضور میدانی در این مناطق به امدادرسانی مشغول شدند و این فعالیت‌های جهادی همچنان ادامه دارد تا مردم گرفتار در سیلاب هر چه سریعتر به آرامش برسند.

نیروهای سپاه از 28 اسفند برای کمک رسانی به مردم سیل زده بسیج شدند و همه امکانات در این مناطق برای امدادرسانی فراهم شد، امکاناتی اعم از چادر، پتو، غذا، آب، تجهیزات مهندسی تهیه و به سمت استان گلستان گسیل شده است.

هفت سپاه استانی به عنوان معین مناطق سیل‌زده استان گلستان انتخاب شدند و مسؤولیت امور مهندسی زیرساختی نظیر پل، جاده و ترمیم آنها به نیروی زمینی سپاه واگذار شد.

سیلاب مردم نجیب ترکمن‌صحرا را چند روزی آواره کرده و دستگاه‌های مختلف اجرایی را پای کار آورده است اما نیروهای امدادی به‌دلیل گستردگی مناطق سیل‌زده قادر به امدادرسانی مطلوب نبودند که با تجهیزات لشکر ۳۰، سپاه و نیروهای مسلح همه ظرفیت‌ها به میدان آمد تا بخشی از رنج مردم سیل‌زده کم شود.‌

منبع: رکنا

کلیدواژه: اخبار حوادث استان گلستان سیل فیلم سفر گلستان کل عکس سیل فیلم کشف شهرستان عجیب نجات پلیس زن دختر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۵۶۱۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین سامانه بارشی در راه آسمان اردبیل

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل؛ هواشناسی استان اردبیل اعلام کرد امروز ناپایداری‌ها بیشتر می‌شود و علاوه بر کاهش دمای هوا تا صبح فردا شاهد بارش باران و رگبار و رعد برق و گاهی تگرگ به ویژه در مناطق مرکزی و جنوبی  استان خواهیم بود.

  بر اساس پیش بینی هواشناسی استان اردبیل با خروج سامانه بارشی کنونی فردا یکشنبه ۱۶ اردیبهشت آسمان استان نیمه ابری تا تمام ابری همراه با وزش باد تند تا گاهی شدید در مناطق مرکزی و جنوبی استان همراه است، به همین دلیل با تاکید بر هشدار نارنجیِ هواشناسی و زردِ کشاورزی اعلام شده از پس فردا دوشنبه ۱۷ اردیبهشت، آسمان استان به ویژه مناطق مرکزی و جنوبی تا اواخر این هفته ابری همراه با بارش باران و رگبار و رعد برق خواهد بود. هواشناسی استان اردبیل به شهروندان توصیه کرده با توجه به ادامه بارش و فعال بودن سامانه‌های بارشی، از حضور در بستر رودخانه‌های فصلی، مسیل‌ها و مناطق مرتفع تا اطلاع بعدی خودداری کنند.

 

دیگر خبرها

  • تبیین طرح «عفاف و حجاب» توسط فرمانده سپاه تالش
  • فرمانده انتظامی گلستان: ربایندگان «یسنا» به جرم خود اقرار کردند
  • برگزاری دومین دوره مسابقات چندگانه رزمی علمداران ولایت در لرستان
  • دومین سامانه بارشی در راه آسمان اردبیل
  • آبشار لوه این هفته برای دومین بار قربانی گرفت؛ امروز مسافر سبزواری سقوط کرد
  • دشمنانی که به دنبال ناامیدی مردم ایران بوند در حال نابودی هستند
  • فرمانده سپاه شهرستان راسک معرفی شد
  • «وعده صادق» شکافی بزرگ بر پیکره اسرائیل وارد کرد
  • جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران وارد شهرستان باشت شد
  • جانشین فرمانده‌کل‌سپاه پاسداران سخنران اجلاسیه شهدای شهرستان باشت