Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- حسین بادامکی بازیکن پیشین تیم پرسپولیس گفت: شرایط تیم استقلال در نیم فصل دوم به کلی تغییر کرده و به هیچ عنوان با نیم فصل نخست قابل قیاس نیست.

حسین بادامکی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، در خصوص دربی ۸۹ بین تیم‌های استقلال و پرسپولیس اظهار داشت: بازی حساسی است زیرا دو تیم پرسپولیس و استقلال در رده‌های اول و دوم جدول رده بندی قرار دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رقابت شدیدی بین چهار یا پنج تیم برای کسب عنوان قهرمانی وجود دارد و همین مسئله حساسیت این بازی را دو چندان می‌کند. هم شفر و هم برانکو از مربیان با تجربه هستند و قاعدتأ آنها ترکیب خوبی را برای این دیدار انتخاب می‌کنند تا تیمشان برنده دربی شود. با توجه به شرایط این دو تیم در جدول، شرایط خاص‌تر است زیرا اگر امتیاز از دست بدهند، کارشان برای قهرمانی سخت‌تر می‌شود.

وی در پاسخ به این سئوال که چه نتیجه‌ای را برای دربی ۸۹ پیش‌بینی می‌کند، گفت: پیش‌بینی نتیجه واقعأ سخت است اما انشالله تیم پرسپولیس در این بازی به موفقیت برسد و سه امتیاز دربی را کسب کند. البته معتقدم شرایط تیم استقلال در نیم فصل دوم به کلی تغییر کرده و به هیچ عنوان با نیم فصل نخست قابل قیاس نیست. دو تیم از لحاظ امتیازی و کیفیت بسیار به هم نزدیک هستند.

بادامکی در خصوص اینکه بازی در دربی چه حس و حالی دارد، خاطر نشان کرد: بازی در دربی یک حس خاطره‌انگیز و هیجان انگیز دارد زیرا حدود صد هزار هوادار در ورزشگاه حضور می‌یابند تا بازی را تماشا کنند و کنار آن هم میلیون‌ها هوادار پای تلویزیون این دیدار را تماشا می‌کنند و همین مسئله باعث می‌شود تا یک حس و حال خاصی به هر بازیکن دست دهد. بازی در دربی یکی از خاطرات فراموش نشدنی من است.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: حسین بادامکی پرسپولیس تهران استقلال تهران دربی 89

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۵۶۴۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| اتفاق ویژه در ورزشگاه آزادی؛ جایگاه خاطره انگیز باز شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ بلیت فروشی بازی پرسپولیس سپاهان از روز گذشته آغاز شده است. نکته جالب در این مورد این است که زمانی که شما برای خرید بلیت اقدام می کنید، متوجه می شوید که برای اولین بار در این فصل می توانید بلیت های قسمت غربی ورزشگاه آزادی را تهیه کنید و به دیدن بازی تیم محبوبتان بپردازید. قیمت بلیت این جایگاه 500 هزار تومان است که اگر تخفیف هواداری داشته باشید به 250 هزار تومان کاهش خواهد یافت.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901130

دیگر خبرها

  • چت‌بات هوش مصنوعی انویدیا با قابلیت‌های هیجان‌انگیز آپدیت شد
  • ترکیب استقلال مقابل تراکتور با دو تغییر مهم
  • قیمت طلا، سکه و دلار در بازار چهارشنبه۱۲ اردیبهشت
  • ده بازی خاطره‌انگیز تراکتور-استقلال در یک دهه اخیر
  • آنچلوتی: رئال مادرید در سطح خودش ظاهر نشد؛ بازی برگشت در برنابئو هیجان‌انگیز است
  • انتقاد شدید پیشکسوت استقلال از تغییر نام این باشگاه
  • مس رفسنجان - گل گهر سیرجان؛ در انتظار دربی ال کرمانو | پیش بازی
  • در تبریز استقلال نشان می‌دهد کت تن کیست | هر وقت کم آوردیم به سمت چپ سینه‌مان نگاه می‌کنیم
  • عکس| اتفاق ویژه در ورزشگاه آزادی؛ جایگاه خاطره انگیز باز شد
  • واکنش منفی وزارت ورزش نسبت به تغییر نام استقلال؛ این موارد باید رسما به ما اعلام شود!