Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی برنا، موسی خادمی در ستاد مدیریت بحران استان گفت: با توجه به اینکه 95 درصد ظرفیت سد مروئک در بالا دست رودخانه تیره پر شده و از امشب هم بر مقدار بارش ها افزود می شود، 10 هزار نفر ساکن در روستاهای پایین دست سد مروئک و نیز 18 هزار نفر ساکن شهر دورود باید منازل خود را تخلیه کنند.

خادمی افزود: باتوجه به اینکه بر اساس تصمیم وزرات نیرو بناست از سد سیمره به عنوان سیل بند استفاده شده و خروجی آن بسته شود به همین خاطر 8 روستای پایین دست این سد شامل چنا سبز، نذله بان، محمد مراد، چم لتور، چم میربگ، گنداب علیا و سفلی زیر آب می روند و باید تخلیه شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار افزود: برای جلوگیری از خطرات احتمالی از امروز بعد از ظهر جاده خرم آباد، پل دختر بسته می شود.

وی اضافه کرد: ساکنان 12 کوچه شهر پلدختر واقع در مسیر پیچ رودخانه کشکان در معرض سیل قرار دارند و باید اقدامات حفاظتی برای ورود سیل به این کوچه انجام شود. مردم شهرهای دورود، پلدختر و معمولان آب آشامیدنی ذخیره کنند، چون بر اثر وقوع سیل احتمال قطع آب شرب این شهرها وجود دارد.

خادمی گفت: پلِ ماسور خرم آباد در معرض سیل قرار دارد و ممکن است به  دلیل حجم خروجی حجم آب زیاد جاده خرم آباد به سمت پلدختر و اندیمشک مسدود شود.

به گفته استاندار راه ارتباطی روستاهای بخش ززو ماهرو الیگودرز مسدود است و ماشین آلات جهاد نصر در اختیار فرمانداری الیگودرز قرار دارد.

سید موسی خادمی آموزش و پرورش لرستان را مسئول اسکان حادثه دیدگان سیل احتمالی در استان کرد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استاندار لرستان موسی خادمی ستاد مدیریت بحران استان لرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۵۶۶۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عاطفه خادمی دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور شد

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با ابلاغ رئیس‌جمهور به عنوان رئیس شورای‌عالی انقلاب فرهنگی، بر اساس ماده واحده "تأیید انتخاب دبیر شورای فرهنگ عمومی" که در جلسه هشتم اسفند سال گذشته شورای‌عالی انقلاب فرهنگی بر اساس مصوبه جلسه بیست‌ویکم بهمن سال ۱۴۰۲ شورای معین شورای عالی انقلاب فرهنگی به پیشنهاد وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به تصویب رسیده، در حکمی عاطفه خادمی را به عنوان دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور منصوب کرد.

عاطفه خادمی پیش از این به‌عنوان مشاور اجتماعی وزیر و دبیر ستاد جمعیت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در این وزارتخانه مشغول به فعالیت بود.

گفتنی است، خادمی متولد سال ۱۳۶۳ و دانش آموخته دکترای سیاستگذاری فرهنگی و به عنوان اولین زن فارغ التحصیل این رشته در کشور است.

وی عضو هیأت علمی پژوهشگاه مطالعات فرهنگی اجتماعی و تمدنی و دارای تألیفات پژوهشی با رویکرد سیاستگذاری در حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی به‌ویژه با محوریت زنان و خانواده نیز هست.

در سوابق علمی و اجرایی وی می‌توان به تجربه همکاری با نهاد‌های مختلف مانند سازمان صدا و سیما، پژوهشگاه‌های مرتبط در حوزه علوم انسانی حول بررسی مسائل مختلف حوزه فرهنگ و اجتماع، متمرکز بر حوزه‌های تحولی، مسئول دبیرخانه تحول مجتمع‌های قضایی خانواده در قوه قضاییه و دبیر دبیرخانه کمیته اجتماعی و فرهنگی سند تحول دولت سیزدهم اشاره کرد.

یادآور می‌شود، پیش از این سیدمجید امامی به‌عنوان دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور در این مسئولیت خدمت می‌کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری ساير حوزه ها

دیگر خبرها

  • اعتبار هزار میلیاردی برای طرح‌های عمرانی روستاها
  • بهره مندی ۱۶۱ روستای لرستان از آب شرب در دولت سیزدهم
  • کشف ۵۴ تن نهاده دامی و آرد خارج از شبکه توزیع در شهرستان پلدختر
  • تأکید معاون استانداری لرستان بر تسریع در پرداخت تسهیلات اشتغال
  • بررسی روند عملیات اجرایی آبرسانی به ۲ روستای بوکان
  • عاطفه خادمی دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور شد
  • امسال همه شهر‌ها و روستا‌های لرستان از نعمت گاز برخوردار می‌شوند
  • بررسی وضعیت پروژه‌های تامین آب شرب در شهر و روستا‌های شهرستان پیرانشهر
  • ۲۳ کیلومتر شبکه فیبر نوری منازل در پلدختر اجرا شد
  • شوراها به بالندگی شهر و روستا کمک می‌کنند