Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی،  رضا جمالی در جلسه هم اندیشی نمایندگان و فعالان حوزه استارت آپ ها(کسب و کارهای نوین) با اشاره به نقش حمایتی شهرداری تبریز، افزود: هوشمند سازی شهری را نباید یک موضوع لوکس تصور کرد بلکه امروزه از الزامات مدیریت شهر است. بدون شک استارت آپ‌ها نه تنها مدیریت شهری بلکه سبک زندگی شهروندان را در آینده نزدیک تحت تاثیر قرار خواهد داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر سرمایه گذاری شهردای تبریز ادامه داد: در حوزه شهری باید داده‌ها همراه با طرح توجیهی مقرر ارائه شود تا مدیران شهری بدانند که قرار است چه ایده و استارت آپی باید جذب سرمایه گذاری کنند و خدمات شهرداری را به بهترین شکل ارائه دهند.

وی ادامه داد: حوزه‌های مختلف شهری از جمله حمل و نقل، ترافیک، گردشگری، مدیریت پسماند، تکریم ارباب رجوع، شهروند مداری، امور فرهنگی، امور خدماتی، شهرسازی، ذخیره انرژی محیط زیست و آلودگی هوا و دیگر مسایل شهری نیازمند حضور استارت آپ ها به صورت فعال و پر رنگ است.

جمالی افزود: امید است با رویه حمایتی از ایده‌های جدید و همکاری‌های متقابل تبریز به عنوان پایلوت مناسب شهر هوشمند با حضور استارت آپ ها در موضوعات شهری باشیم.

گفتنی است، در این جلسه موانع مسائل شهر هوشمند و کسب و کارهای نوین مورد بررسی قرار گرفت.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آلودگی هوا ترافیک سرمایه گذاری شهرداری گردشگری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۵۶۶۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتصابات جدید در مناطق یک و چهار همچنین سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،در مراسم تودیع و معارفه که صبح امروز ترتیب یافته بود، سرپرست معاونت سازمان مدیریت پسماند، سرپرست معاونت خدمات شهری منطقه یک، معاون خدمات شهری همچنین سرپرست معاونت فنی و امور زیربنایی شهرداری منطقه چهار ارومیه معرفی شدند.

بر اساس احکام جداگانه از سوی معاونت برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری ارومیه؛ مرتضی صفری‌سرا بعنوان سرپرست معاونت سازمان مدیریت پسماند، سعید کریمی بعنوان سرپرست معاونت خدمات شهری منطقه یک، مسعود شیخی به عنوان معاون خدمات شهری منطقه چهار همچنین علی‌ پورفلاح بعنوان سرپرست معاونت فنی و امور زیربنایی شهرداری منطقه چهار ارومیه منصوب شدند.

دیگر خبرها

  • کارگران مهم‌ترین رکن مدیریت شهری هستند
  • کمتر از ۳ درصد لوایح شهرداری قزوین عودت داده شد
  • برخورد قاطع و موثر با سرقت/ هوشمند سازی در دستور کار پلیس
  • به‌روزرسانی نقشه راه هوشمندسازی شهرداری اصفهان
  • صنعتگران به هوشمندسازی حمل‌ونقل دوچرخه‌ای شهر مشهد کمک کنند
  • عزم جدی مدیریت شهری اصفهان برای حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان
  • شهرداری اصفهان باید فصل وصل سرمایه‌گذاری مخاطره‌پذیر با شرکت‌های دانش‌بنیان باشد
  • انتصابات جدید در مناطق یک و چهار همچنین سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه
  • احیای خانه های تاریخی با هدف جذب گردشگری در تبریز
  • ۴ پروژه شاخص شهری بجنورد در اولویت اجرا است