Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@20:39:30 GMT

اردکان آماده میزبانی از موج دوم مسافران نوروزی است

تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۵۶۷۱۸

اردکان آماده میزبانی از موج دوم مسافران نوروزی است

یزد - ایرنا - سرپرست فرمانداری اردکان با بیان اینکه شرایط برای اسکان مسافران نوروزی در اماکن اقامتی این شهرستان کاملا فراهم است، گفت: تمام ستادها آمادگی میزبانی از موج دوم سفرهای نوروزی را دارد.

علیرضا جدیدی روز شنبه به ایرنا افزود: در حال حاضر پنج هتل و مهمانپذیر، یک خانه مسافر، 13 اقامتگاه بومگردی و 30 مدرسه برای طرح اسکان مسافران نوروزی فعال است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه در نوروز امسال شاهد افزایش تعداد مسافران به شهرستان هستیم، افزود:‌ در صورت نیاز به اماکن و اسکان مسافران بیشتر، حسینیه ها و مصلی ها ، سالن های ورزشی و ... برای این منظور تجهیز شده است.
جدیدی اظهار داشت: تمامی ستادهای اجرایی خدمات سفر تا 15 فروردین ماه سال جاری آماده خدمت رسانی به گردشگران هستند.
رئیس کمیته خدمات سفر شهرستان خاطرنشان ساخت: تمامی ادارات و نهادهای عضو ستاد تا پایان تعطیلات نوروزی در آماده باش کامل قرار دارند.
رئیس اداره آموزش و پرورش اردکان نیز خبر از رشد بیش از 190 درصد پذیرش مسافران نوروزی خبر داد و افزود: این مدیریت در نوروز امسال آماده پذیرایی از فرهنگیان و هموطنان از سراسر کشور است.
ابوالفضل کارگر گفت: از 30 مدرسه شهرستان با تمام امکانات در اختیار مسافران قرار گرفته است، نزدیک به 50 درصد از پذیرش مسافران اختصاص به فرهنگیان داشت و بیش از یک سوم مهمانان، بیش از یک شب اقامت داشته اند.
اردکان، یک هزار اثر تاریخی و فرهنگی شناسایی‌شده دارد که تاکنون 250 اثر آن به ثبت ملی رسیده است.
این شهرستان با 98 هزار نفر جمعیت در 60 کیلومتری شمال شهر یزد قرار دارد.
7544/ 2047/

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي اسكان مسافر موج سفرها شهرستان اردكان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۵۶۷۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراحل راه اندازی ابتدایی سامانه املاک و اسکان آغاز شده است

سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس گفت: مراحل راه اندازی و فعالیت ابتدایی سامانه املاک و اسکان آغاز شده است، این جلسه در جهت احصای موانع و مرتفع کردن آن‌ها در جهت اجرای کامل برگزار شد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، علی خضریان، سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی در تشریح نشست این کمیسیون جهت نظارت بر حسن اجرای قوانین موضوع فعالیت سامانه املاک و اسکان اظهار داشت: با توجه به اینکه با پیگیری‌های کمیسیون اصل نودم قانون اساسی مراحل راه اندازی و فعالیت ابتدایی سامانه آغاز شده است، این جلسه در جهت احصای موانع و مرتفع کردن آن‌ها در جهت اجرای کامل برگزار شد.

وی افزود: کمیسیون از ابتدای دوره فعالیت خود در مجلس یازدهم موضوع سامانه املاک و اسکان را پیگیری کرده و این حکم قانونی که از سال ۱۳۹۴ یعنی زمان تصویب ماده ۱۶۹ مکرر قانون مالیات‌های مستقیم اجرایی نشده بود، در مراحل اولیه و استقرار سامانه اجرا شد. پس از آن در مراحل مختلف و با تشکیل جلسات تخصصی و با حضور دستگاه‌های مرتبط وظایف هر دستگاه در تعامل با سامانه املاک و اسکان پیگیری و احکام آئین نامه‌ها و مقررات اجرا شدند.

خضریان تصریح کرد: در این جلسه که با حضور مدیران وزارت راه و شهرسازی، سازمان ثبت احوال، بانک مرکزی، کارگروه تعامل پذیری دولت الکترونیک و اعضای کمیسیون به ریاست حجت‌الاسلام پژمانفر برگزار شد، ابتدا مدیران سامانه گزارشی از آخرین وضعیت سامانه را ارائه کردند؛ و بر اساس گزارش‌های اعلامی تا به حال ۵۷۰ هزار واحد خانه خالی در شهر‌های بالای ۱۰۰ هزار نفر شناسایی شد که اخطار‌های لازم به صاحبان آن‌ها مبنی بر پرداخت مالیات ارسال شده است.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس افزود: تاکنون بیش از ۷۰ درصد اطلاعات اسناد تک برگ ارائه شده از سوی سازمان ثبت اسناد در سامانه وارد شده است و با اتصال سامانه خودنویس، اطلاعات مؤجران و مستأجران نیز به این سامانه متصل شده است. همچنین در حال حاضر اطلاعات خرید و فروش در دفاتر اسناد رسمی نیز به صورت برخط به سامانه املاک و اسکان اتصال یافته است و در حال حاضر محل سکونت اصلی ۷۵ میلیون کد ملی بر مبنای کدپستی در سامانه مذکور احصاء شده است.

وی گفت: در این جلسه مقرر شد اقدامات لازم برای الزام افراد به ثبت اطلاعات در سامانه املاک و اسکان برای صدور دسته چک از سوی بانک مرکزی صورت پذیرد و سازمان ثبت احوال نیز مکلف شد، اقدامات اولیه برای ارائه خدمات چهارگانه خود یعنی تولد ازدواج طلاق و وفات از طریق تعیین محل اقامت توسط سامانه املاک را انجام دهد.

عضو هیأت رئیسه کمیسیون اصل نود مجلس خاطرنشان کرد: در این جلسه مقرر شد اقدامات دستگاه‌های اجرایی به دقت توسط این کارگروه رصد شده و در صورت استنکاف دستگاه‌ها از انجام تکالیف قانونی خود، این موارد ضمن ارجاع به مرجع قضایی، مطابق قانون برای اقدامات نظارتی به کمیسیون اصل نود ارسال شود.

دیگر خبرها

  • مراحل راه اندازی ابتدایی سامانه املاک و اسکان آغاز شده است
  • تشکیل اولین قرارگاه جوانی جمعیت در شهرستان اردکان
  • اردکان فرمانداری ویژه شد
  • شهرستان اردکان یزد فرمانداری ویژه شد
  • چادرملو- آلومینیوم: فقط در 27 اردیبهشت!
  • کام شیرینی فروش میبدی تلخ شد
  • برگزاری دوره تربیت مربی کد ۳ هلال‌احمر اصفهان به میزبانی شهرستان نایین
  • بلیط لحظه آخری، برگه شانس مسافران همیشه آماده ! +توضیحات کامل
  • خرید ۵۰۰ دستگاه آمبولانس جدید و پیشرفته
  • تمهیدات لازم از هم اکنون برای مواکب اربعین اندیشیده شود