Web Analytics Made Easy - Statcounter

اکبری گفت: به منظور رفع نگرانی‎های سیل‎زدگان و مسافران نوروزی در استان‎های کشور ناظران ستاد خدمات سفر کشور حضور می‎یابند.

به گزارش  خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان،« مهدی اکبری» امروز(شنبه 10 فروردین) در نشست دبیرخانه متمرکز ستاد اجرایی خدمات سفر استان گلستان اظهار کرد: حضور منظم و مستمر ناظران ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر در استان‌های سیل‌زده نشانگر توجه عمیق سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری به مشکلات هموطنان سیل زده و رفع نگرانی های مسافران نوروزی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

ناظر ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر کشور ادامه داد: با ارزیابی هایی که با حضور میدانی در مناطق سیل زده به عمل آمد مشخصا شهر آق قلا و گمیشان دچار مشکلات آبگرفتگی و محدودیت های ناشی از آن است که در این راستا دستگاه ها و نهادهای کشوری و استانی از نخستین روزهای شروع سیل در بخش شمال شرقی استان، در تلاش هستند نسبت به رفع آبگرفتگی و پاکسازی و بازسازی سریع منطقه اقدام کردند.

 

وی تصریح کرد: متاسفانه در این سیل ها تعدادی از هموطنان جان خود را از دست دادند که ضمن تسلیت به خانواده این عزیزان ، نیاز به پیگیری رفع مشکلات ضروری خانواده های سیل زده را نباید فراموش کرد، البته یگان حفاظت اداره کل استان گلستان، از ساعات اولیه شروع سیل با تمام قوا و با حضور میدانی خود، به امدادرسانی سیل زدگان پرداخت که جای تقدیر دارد.

 

اکبری تاکید کرد: اقدام موثر دیگری که شاهد بودیم، تلاش‎های ارزنده روابط عمومی اداره کل استان بوده است به‎طوریکه با جمع آوری تولیدات فرهنگی از منابع متعدد و حضور موفق خود، ضمن همدردی با سیل زدگان، نسبت به توزیع محصولات فرهنگی خصوصا در بین کودکان سیل زده که نیاز به حمایت جدی دارند، اقدام و موجبات شادی این کودکان را فراهم آورده است.

 

وی خاطرنشان کرد: همچنین پس از شنیدن گزارش عملکرد نماینده اداره کل ارشاد اسلامی استان، پیشنهاد شده در اماکن استقرار سیل زدگان، اقدامات برنامه‎های فرهنگی بیشتری شود که از جمله آن به تهیه و نصب نمایشگرهای تلویزیونی که می تواند کودکان، نوجوانان، جوانان و حتی خانواده های سیل زده را تا زمان رفع مشکلات اساسی و بازگشت به زندگی خود، سرگرم کرده و قدری از دغدغه‎های  آنها بکاهد توجه شود.

 

ناظر ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر کشور، در پایان از تلاش های همه دستگاه های عضو ستاد استان، در جهت رفع مشکلات هموطنان سیل زده تقدیر کرد.

 

 

 

پایان پیام/587

منبع: شبستان

کلیدواژه: بارندگی و سیلاب سیل خسارت سیل خبرگزاری شبستان مسافران نوروزی سیل گلستان شیراز خسارت سیلاب ایام نوروز خبرگزاری مسافران نوروزی مسافر تردد خودرو میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری گلستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۵۶۸۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور ۸۰ دندان پزشک از سراسر کشور در اردوی جهادی شیراز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، مدیر کل کمیته امداد فارس می‌گوید: در این اردوی جهادی، ۸۰ دندانپزشک از سراسر کشور با ۳۲ یونیت به افراد تحت پوشش کمیته امداد، بهزیستی و افراد نیازمند مناطق محروم استان خدمات دندانپزشکی ارائه می‌دهند.

موصلی افزود: پیش بینی می‌شود در این ۴ روز بیش از ۲ هزار نفر از خدمات داندان پزشکی این اردوی جهادی استفاده کنند. 

این اردو به مدت چهار روز در شیراز در حال برگزاری است و تا ۱۵ اردیبهشت با شعار مکتب صادق وعده صادق خدمت صادق ادامه دارد.

دیگر خبرها

  • مشکلات معلمان خرید خدمت آموزشی مناطق محروم
  • نگرانی آمریکا از حضور روسیه در نیجر
  • پیش بینی ۲۸۷ شعبه برای دور دوم انتخابات
  • مشکل آب‌گرفتگی بلوار ارغوانیه رفع شد/ آماده‌باش اکیپ‌های ستاد سیل تا پایان بارش‌ها
  • اجرای طرح همیاران آرامش اجتماعی در قزوین آغاز شد
  • تشکیل کارگروه رفع موانع سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری ساوجبلاغ
  • هدف آمریکا از ساخت اسکله غزه چیست؟ / نگرانی از پروژه امنیتی جدید آمریکا و رژیم صهیونیستی در قالب «مهاجرت داوطلبانه» +عکس و فیلم
  • حضور ۸۰ دندان پزشک از سراسر کشور در اردوی جهادی شیراز
  • قانون‌گذاری باید در کنار نظارت قرار گیرد
  • ایران جزء ۱۰ کشور اول دنیا در درمان بیماری‌های اورولوژی