Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-09@02:28:37 GMT

170 هزار نفر از طرح «آرامش بهاری» در استان بهره مند شدند

تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۵۷۱۲۰

170 هزار نفر از طرح «آرامش بهاری» در استان بهره مند شدند

زاهدان- ایرنا- مدیرکل اوقاف و امور خیریه سیستان و بلوچستان گفت: 170 هزار زائر از 28 اسفند تاکنون در قالب طرح نوروزی «آرامش بهاری» در بقاع متبرکه استان از خدمات این اماکن مقدس بهره مند شدند.

حجت الاسلام محسن مومنی مقدم روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: امسال طرح آرامش بهاری در بقاع متبرکه سید باقر و بی بی دوست، خواجه مهدی زابل، سید مهدی ایرانشهر، سید غلامرسول چابهار، نظرگاه حضرت ابوالفضل(ع) هامون، مساجد بین راهی خاش، کهورک، بزمان و زائرسرای امام رضا (ع) زاهدان با حضور 11مبلغ در حال برگزاریست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: این طرح در راستای تدابیر رهبر معظم انقلاب مبنی بر تبدیل اماکن متبرکه به قطب گردشگری و فرهنگی به اجرا در آمده و تا 14 فروردین ادامه دارد.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه سیستان و بلوچستان افزود: بقعه سید غلامرسول چابهار، زائر سرای امام رضا(ع) زاهدان و بقعه بی بی دوست زابل بیشترین آمار پذیرش مسافران نوروزی این استان را به خود اختصاص داده اند.
وی بیان کرد: در این طرح علاوه بر پاسخگویی به مسائل شرعی، برگزاری نماز جماعت، مشاوره، برپایی ایستگاه های سلامت و خدمات رفاهی به مسافران ارائه شده است.
حجت الاسلام مومنی ارائه مشاوره خانواده، ازدواج، مباحث دینی و پاسخ به شبهات دینی را از دیگر برنامه های پیش بینی شده در این طرح عنوان کرد.
به گزارش ایرنا 13 بقعه و زیارتگاه در مناطق مختلف سیستان و بلوچستان برای حضور و عبادت زائران و مومنان وجود دارند.
7316**3213

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي اوقاف و امور خيريه طرح آرامش بهاري سيستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۵۷۱۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۲۲ میلیاردی کالای قاچاق در مرز‌های سیستان وبلوچستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان، سرهنگ جواد رفیعی گفت: مرزبانان استان سیستان و بلوچستان با تشدید اقدامات کنترلی علیه قاچاقچیان موفق شدند مقادیر قابل توجهی فرآورده‌های سوختی را کشف کنند.
جانشین فرمانده مرزبانی استان در ادامه اجرای ماموریت موفقیت‌آمیز توسط مرزبانان افزود: ماموران در این عملیات‌ها موفق شدند، ضمن توقیف ۲۶ دستگاه خودروی سواری، یک دستگاه کامیون تانکردار، مقدار ۵۴ هزار لیتر سوخت قاچاق را کشف کنند.
وی افزود: برابر با اعلام کارشناسان، ارزش این محموله کشف شده، ۲۲ میلیارد و ۳۵۰ میلیون ریال برآورد شده است.

دیگر خبرها

  • پروژه تأمین آب اضطراری سیستان و بلوچستان الگویی کشوری است
  • ارتقای راه های سیستان و بلوچستان
  • (ویدئو) آتش گرفتن یک تریلی در سیستان و بلوچستان
  • جزییات بیشتر قطع یک درخت خطرساز در روستای کیسم آستانه اشرفیه
  • ثبت بیش از ۲۰۰ هزار شرکت تعاونی در سیستان و بلوچستان
  • کشف ۲۲ میلیاردی کالای قاچاق در مرز‌های سیستان وبلوچستان
  • بهره برداری از مزرعه اکولوژیک پرورش شتر داشتی درزاهدان،بزودی
  • ارتقاء ایمنی پدران موتورسوارهمیاران پلیس در زاهدان
  • پیش‌بینی وزش باد شدید در سیستان و بلوچستان
  • هزینه درمان کودکان زیر هفت سال در بیمارستان‌های سیستان و بلوچستان رایگان شد