Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار پل‌دختر گفت: حاشیه‌نشینان کشکان و منطقه گزکو پلدختر نسبت به تخلیه اموال و وسایل ضروری خود اقدام کنند. ۱۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۴ استانها لرستان نظرات - اخبار استانها -

صمد چراغی پور در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در پلدختر اظهار داشت: با توجه به هشدارهای سازمان هواشناسی و بارش‌های شدید در روزهای یکشنبه و دوشنبه این هفته و احتمال طغیان رودخانه کشکان، از مردم پل‌دختر تقاضا داریم از تردد در مسیر رودخانه خودداری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اهالی و ساکنان کوی سازمانی‌ها و سایر شهروندانی که در مسیر رودخانه کشکان در منطقه عمومی کاوکالی ساکن هستند نسبت به جابه‌جایی افراد سالمند و خردسال و وسایل نقلیه و اموال ضروری به سایر نقاط امن اقدام کنند.

شهردار پل‌دختر عنوان کرد: ساکنان منطقه گزکو انتهای کوچه‌های رسالت 13، 14 و 15که معمولاً دچار آب‌گرفتگی می‌شوند نسبت به تخلیه اموال و وسایل ضروری خود اقدام کنند.

سیلاب 7 میلیارد تومان به آثار تاریخی بروجرد خسارت زدبسیج اندیمشک آماده مقابله با سیلاب و خدمت‌رسانی به شهروندان استخسارت 300 میلیاردی سیلاب به بخش کشاورزی؛ 2000 تن ماهی تلف شد

وی بیان کرد: شهرداری قصد دارد نسبت به لایروبی کانال کوی شهرداری و حذف پل‌های روی آن کانال اقدام کند لذا مردم در این راستا همکاری لازم با مجموعه شهرداری به عمل‌آورند.

چراغی تصریح کرد: شهرداری پل‌دختر با بسیج امکانات و به کمک مجموعه سپاه و بسیج و با استفاده از ظرفیت خود و بخش خصوصی در حال تقویت دیواره ساحلی، لایروبی کانال‌ها در سطح شهر و رفع مشکلات نقاط مختلف شهری و بالا بردن توان مقابله با بحران است.

وی خاطرنشان کرد: از شهروندان درخواست می‌شود به‌هیچ‌عنوان به حاشیه رودخانه و کناره دیواره‌های ساحلی برای تماشا یا گرفتن عکس یا فیلم مراجعه نکنند چراکه هرلحظه ممکن است بخشی از دیواره ساحلی آسیب‌دیده فروبریزد لذا تقاضامندیم  شهروندان احتیاط و ایمنی را در دستور کار قرار دهند.

انتهای پیام/ش

R41450/P/S6,72/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۵۷۲۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار نارنجی؛ رگبار شدید باران از فردا شروع می شود

به گزارش خبرگزاری مهر، سازمان هواشناسی در پی ادامه فعالیت سامانه بارشی به همراه ناپایداری‌های همرفتی از روز فردا جمعه (۷ اردیبهشت) تا شنبه (۸ اردیبهشت)، هشدار هواشناسی سطح زرد صادر کرد.

این سامانه مخاطراتی از قبیل رگبار باران، رعدوبرق، وزش باد شدید موقت، در برخی نقاط گردوخاک و در نقاط مستعد بارش تگرگ را به همراه خواهد داشت.

همچنین سامانه مذکور در روز جمعه استان‌های خراسان جنوبی، کرمان، شمال و شرق هرمزگان، جنوب خراسان رضوی و نیمه شمالی سیستان و بلوچستان و در روز شنبه استان‌های کرمان، خراسان جنوبی، شمال سیستان و بلوچستان و شمال و شرق هرمزگان را در برخواهد گرفت.

احتمال آب‌گرفتگی معابر، احتمال جاری‌شدن روان آب، تگرگ، وزش باد نسبتاً شدید، لغزندگی و کاهش دید به‌ویژه در جاده‌های کوهستانی و گردنه‌ها، احتمال سقوط سنگ از ارتفاعات، احتمال خسارت به سازه‌های موقت و احتمال خسارت به نهال، درختان آسیب‌پذیر و محصولات باغی و زراعی از جمله اثراتی است که این سامانه می‌تواند به همراه داشته باشد.

در این راستا به احتیاط در سفرها به‌ویژه برون‌شهری، عدم توقف در بستر و حاشیه رودخانه‌ها، احتیاط در عبور از حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها، احتیاط در فعالیت‌های کوه‌نوردی و جابه‌جایی عشایر، آمادگی دستگاه‌های اجرایی و امدادی و پاک‌سازی دهانه پل‌ها، لایروبی کانال‌ها و آب‌روها و تمهیدات لازم جهت حفاظت از تولیدات کشاورزی و احتیاط در انجام هر گونه عملیات کشاورزی توصیه می‌شود.

کد خبر 6088811 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • هشدار هواشناسی برای خودداری از اتراق در حاشیه رودخانه‌ها
  • حفاری بیل مکانیکی شهرداری در گورستان باستانی ری/ضرب و جرح مالک
  • رد پای لابی صهیونیستی در هیاهوی دوباره خارج نشینان | توماج، اسم رمز فراموشی فاجعه غزه
  • کنکور سراسری ۱۴۰۳ با آرامش برگزار شد
  • رگبار شدید باران از فردا شروع می شود
  • هشدار نارنجی؛ رگبار شدید باران از فردا شروع می شود
  • ادامه بارش‌ها در شرق و شمال اصفهان
  • ورود سامانه‌بارش‌زا به جنوب، شرق و شمال استان
  • واکنش رئیس سازمان سیما و منظر شهرداری قم به پلمب چاه‌های آبیاری فضای سبز/ بخش قابل‌توجهی از فضای سبز قم نابود می‌شود
  • ایمن سازی زیست محیطی حاشیه رودخانه کرج