Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، رمضان صالحی، ملی پوش والیبال نشسته مردان در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون جانبازان و معلولین بیان کرد: از لحاظ کسب موفقیت های مختلف ورزشی سال خوبی را پشت سر گذاشتیم و تیم ملی والیبال نشسته مردان مثل همیشه با زحمات مربیان و تلاش بازیکنان توانست رقابت های سال ۹۷ را با موفقیت پشت سر بگذارد و همدلی و بار فنی بالایی که در تیم ملی وجود دارد باعث درخشیدن تیم ملی والیبال نشسته ایران در مسابقات مختلف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درباره هدفش در دنیای حرفه ای ورزش عنوان کرد: در کنار تیم ملی والیبال نشسته قهرمانی های مختلفی را تجربه کردم و توانستم افتخاراتی که آرزوی هر ورزشکاری است را در تیم ملی کسب کنم و در حال حاضر هدفم موفقیت تیم ملی در پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو و کسب مدال طلای این رقابت ها است.

صالحی افزود: در سال جدید رقابت های قهرمانی آسیا را در پیش داریم و به همین منظور هم اردوهای تیم ملی از سال گذشته آغاز شده و امیدوارم که در این رقابت ها هم بتوانیم روی سکوی قهرمانی قرار بگیریم تا روند موفقیت های تیم ملی ادامه داشته باشد.

ملی پوش والیبال نشسته مردان درباره بهترین اتفاق سال ۹۷ گفت: در سالی که گذشت خوشبختانه توانستیم عنوان های قهرمانی مختلفی را بدست آوریم و به نظرم بهترین اتفاق ایستادن روی سکوی قهرمانی جهان و آسیا در رقابت های هلند و بازی های پاراآسیایی جاکارتا بود.

صالحی درباره سنت های نوروزی بیان کرد: ایام نوروز بهترین فرصت برای رفتن به منزل بزرگترهای فامیل است و من همیشه بعد از اینکه سال جدید آغاز می شود به دیدار پدر و مادرم می روم.

ملی پوش والیبال نشسته در پایان گفت: سال جدید را به مردم کشورم و به خصوص خانواده ورزش جانبازان و معلولین تبریک می گویم و امیدوارم که در سال ۹۸ هم شاهد موفقیت های تیم های ملی کشورمان در رقابت های مختلف باشیم.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تیم ملی رقابت مدال طلا مردان والیبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۵۷۵۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد کمتر از انتظار اقتصاد ژاپن

تورم توکیو از ۲.۶ درصد به ۱.۸ درصد رسید.

به گزارش ایسنا، اداره آمار ژاپن اعلام کرد شاخص قیمت مصرف‌کننده (CPI) برای منطقه کو_توکیو بسیار کمتر از انتظار بود و در ماه آوریل به میزان ۱.۸ درصد رشد کرد.

این رقم در مقایسه با داده‌های سالانه ماه قبل کاهش یافته است، زمانی که شاخص محاسبه شده به ۲.۶ درصد رسید.

شاخص بهای مصرف‌کننده بدون احتساب مواد غذایی تازه و انرژی ۱.۸ درصد به‌طور سالانه افزایش یافت که کمترین سرعت افزایش از ماه سپتامبر ۲۰۲۲ محسوب می‌شود.

اکونومیک نوشت، این رقم در مقایسه با ماه گذشته ۲.۹ درصد کاهش نشان می‌دهد در حالی که شاخص بدون احتساب مواد غذایی تازه ۱.۶ درصد بر اساس آمار ارائه شده سال گذشته اضافه شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • والیبال نشسته به دنبال نمایش جدید در پاریس
  • آکادمی پارالمپیک، مرجع اعلام وضعیت مصدومان والیبال نشسته
  • والیبال نشسته به دنبال نمایش جدید در پاریس/سید طلا با تاکتیک نوین
  • رشد کمتر از انتظار اقتصاد ژاپن
  • کشتی اصفهان در مسیر موفقیت است
  • انگیزه سرمربی الهلال: فرصت جدید برای موفقیت!
  • ایران شبکه‌ای باورنکردنی برای دور زدن تحریم‌ها ایجاد کرده است | درآمدهای نفتی ایران از سال ۲۰۲۰ چهار برابر شده
  • بازدید فرماندار از روند برگزاری کنکور سراسری در حوزه های امتحانی شهرستان سرباز
  • رقابت ساره جوانمردی با ستارگان مطرح پاراتیراندازی جهان
  • جادوگر آرژانتینی یک قدم تا قهرمانی بزرگ