Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه سیدالشهداء(ع) استان تهران با اشاره به اعزام گروه‌های جهادی به مناطق سیل‌زده گفت: سپاه سیدالشهداء(ع) استان تهران به عنوان معین سیل‌زدگان شهرستان سیمرغ می‌باشد. ۱۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۶ استانها استان تهران نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تهران، سرهنگ عبدالله اصغری امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اعزام گروه‌های جهادی بسیج سازندگی سپاه سیدالشهداء(ع) استان تهران برای امدادرسانی به سیل‌زدگان استان مازندران اظهار داشت: روز پس از سیلاب ویرانگر استان مازندران و گلستان به همراه گروه‌های جهادی بسیج سازندگی به استان مازندران اعزام شدیم و در حال امدادرسانی به مناطق آسیب‌دیده هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: در حال حاضر مهم‌ترین اقدام خارج کردن سیلاب از منازل و معابر و جستجوی مفقودین و اسکان مردم سیل‌زده در مکان‌های امن است.

سردار بابایی: حضور گروه‌های جهادی مازندران در مناطق سیل‌زده ادامه داردکمک گروه‌های جهادی ستاد اجرایی فرمان امام(ره) به سیل‌زدگان استان گلستانگروه‌های جهادی در ایام نوروز به مناطق محروم استان مرکزی اعزام شدند

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه سیدالشهداء(ع) استان تهران همچنین افزود: اهدا کمک‌های مردمی از جمله وسیله گرمایشی، خوراکی و دارویی از شهرستان‌های اسلامشهر، ملارد و شهریار نیز در حال جمع‌آوری و ارسال به مناطق سیل‌زده است.

اصغری همچنین ادامه داد: با توجه به اینکه سپاه سیدالشهداء(ع) استان تهران به عنوان معین سیل‌زدگان شهرستان سیمرغ می‌باشد تمام گروه‌ها و کمک‌ها در این شهرستان متمرکز می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: شماره حساب بانک انصار  3818-42-37888-1 به نام مجمع خیرین استان تهران آماده دریافت کمک‌های مردمی برای تأمین لوازم منزل، تعمیر و مرمت و ساخت منازل سیل‌زدگان شهرستان سیمرغ در استان مازندران می‌باشد.

انتهای پیام/ش

R7840/P/S6,60/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۵۷۷۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی بیمارستان تخصصی صحرایی در شهرستان دلفان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان لرستان؛به مناسبت هفته سلامت، بیمارستان تخصصی صحرایی شهدای عملیات حاج عمران با حضور پزشکان متخصص در رشته های قلب، چشم پزشکی، داخلی، اطفال، اورولوژی، پوست، مغز و اعصاب، روانپزشکی، زنان و زایمان، متخصص تغذیه، جراح عمومی، دندانپزشک و پزشک عمومی، با همکاری سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان، سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دلفان، دانشگاه علوم پزشکی لرستان، بسیج جامعه پزشکی استان، شبکه بهداشت و درمان، هلال احمر و بخشداری میربگ، برای ارائه ی خدمات تخصصی به مردم شریف این منطقه شد. 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان،با بیان اینکه ارائه ی خدمات تخصصی در مناطق محروم وظیفه ی همه ما است،گفت:این اقدام جهادی در راستای انتقال خدمات تخصصی از سطح شهرها و مراکز بیمارستانی استان به مناطق کم برخوردار روستایی وبرای گرامیداشت هفته سلامت انجام شد و ارائه ی اینگونه خدمات، نیز تداوم دارد.

 دکتر بهرام دلفان افزود:در این اقدام جهادی علاوه بر ارائه ی خدمات تخصصی و ویزیت رایگان، خدمات رادیولوژی، بینایی سنجی، تغذیه، روانشناسی، تزریقات، آزمایشگاه، مشاوره خانواده، مشاوره تخصصی جوانی جمعیت و خدمات داروخانه ای ارائه می شود. 

دیگر خبرها

  • غرق‌شدن مرد میانسال در آب‌بندان سیمرغ
  • غرق شدن مرد ۵۵ ساله سیمرغی در آب‌بندان لاله‌زار
  • عملیات تیم مدیریت بحران تهران با هدف امدادرسانی به سیل‌زدگان
  • امداد رسانی گروه‌های جهادی بسیج در سیل بم
  • بازسازی منازل محرومان روستای دولت‌آباد به همت جهادگران قمی
  • برپایی بیمارستان تخصصی صحرایی در شهرستان دلفان
  • خدمت رسانی گروه‌های جهادی در مناطق کمتر برخوردار خانمیرزا
  • ارائه خدمات گروه‌های جهادی به روستائیان شهرستان خانمیرزا
  • قرارگاه جهادی زیرکوه درحال خدمت‌رسانی به سیل زدگان/۳۰ مورد امداد
  • امدادرسانی گروه‌های جهادی کاشان در سیل + فیلم