Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-03@03:50:38 GMT

ممنوعیت تردد در جاده‌های ساحلی اهواز

تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۵۷۷۳۳

ممنوعیت تردد در جاده‌های ساحلی اهواز

رئیس پلیس راهور خوزستان از مسدود شدن و ممنوعیت تردد وسایل نقلیه در جاده‌های ساحلی غربی و شرقی اهواز تا اطلاع ثانوی خبر داد.

سرهنگ منصور جمشیدی  اظهار کرد: با توجه به افزایش دبی آب سدهای خوزستان، بارندگی و افزایش دبی رودخانه‌ها، جهت مقابله با سیل احتمالی تمهیداتی اندیشیده شده است.

وی افزود: با توجه به اینکه جاده‌های ساحلی آسیب‌پذیری بالایی دارند، تا اطلاع ثانوی و مستعد شدن شرایط جوی، تردد در جاده‌های ساحلی غربی و شرقی مخصوصاً در ورودی پل‌ها ممنوع اعلام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جمشیدی بیان کرد: در صورت وقوع سیل، با تردد خودروها در جاده ساحلی خطر بالقوه‌ای مردم را تهدید می‌کند که جهت پیشگیری از خطرات احتمالی این مسیرها مسدود شده‌اند.

رئیس پلیس راهور خوزستان توصیه کرد: مردم مقررات راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند. همچنین شهروندان و مسافران نوروزی خودروهای خود را در حاشیه رودخانه‌ها پارک نکنند.

جمشیدی با بیان اینکه در شرایط کنونی توقف در بستر و حاشیه رودخانه‌ها خطرناک است، تصریح کرد: شب گذشته نیروهای راهور در اهواز مجبور شدند تا پاسی از شب خودروهایی که در حاشیه رودخانه قرار داشتند را راهنمایی کنند تا حرکت کنند.

وی با اشاره به پیش‌بینی بارش‌های رگباری در خوزستان عنوان کرد: مردم تا حد امکان از سفر غیرضروروی بپرهیزند و سفرهای خود را به تعویق بیندازند.

جمشیدی ادامه داد: همچنین رانندگان در زمان بارندگی اطمینان حاصل کنند که برف پاک‌کن سالم است و چراغ خودرو را در زمان بارندگی شدید روشن کنند. در صورت وقوع سیل خودروی خود را ترک کنند و به مناطق مرتفع بروند زیرا به هیچ وجه داخل خودرو جای امنی نیست./ ایسنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۵۷۷۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع پیکر مطهر جانباز شهید سیلاوی در اهواز+فیلم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، با حضور قشر‌های مختلف مردم قدرشناس، پیکر مطهر جانباز شهید سیلاوی در اهواز تشییع و در گلزار شهدای این شهر به خاک سپرده شد. 

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان گفت: این جانباز سرفراز در یکم فروردین سال ۱۳۴۳ متولد شد و در ۲۵ آذر ماه ۱۳۶۱ بر اثر اصابت تیر مستقیم دشمن بعثی در منطقه عملیاتی جنوب به درجه جانبازی نائل آمد. 

حسن نورانی افزود : جانباز شهید سیلاوی در تاریخ ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ پس از سال‌ها تحمل جراحات ناشی از دوران جنگ تحمیلی به همرزمان شهیدش پیوست.

استان خوزستان در دوران دفاع مقدس ۲۴ هزار شهید والامقام را تقدیم کرده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ثبت ۷۲ میلیمتر بارندگی در «حسینیه» اندیمشک
  • کمیته فنی هوای پاک برای ممنوعیت سوزاندن بقایای کشت گندم برگزار شد 
  • تشدید و تداوم سامانه بارشی در هرمزگان
  • تساوی بی‌حاصل استقلال خوزستان و ملوان در اهواز
  • ممنوعیت تردد خودروهای سنگین در ۷ محور شمالی کشور از امروز تا شنبه ۱۵ اردیبهشت ماه
  • ممنوعیت ترددها شناورها در کیش تا ساعت ۱۹ ادامه دارد
  • اعمال محدودیت‌های تردد در جاده چالوس
  • وزش تندباد‌های لحظه‌ای و ممنوعیت تردد شناور‌ها در کیش، ۱۲ اردیبهشت
  • تشییع پیکر مطهر جانباز شهید سیلاوی در اهواز+فیلم
  • اعلام ممنوعیت‌های ترافیکی جاده‌ها در تعطیلات ۳ روزه آتی/ چالوس در کدام روزها یکطرفه است؟